خلاصه داستان فیلم God of War: Ragnarök فاش شد

نقد و بررسی God of War

در ماه ژوئن، استل تیگانی، تهیه کننده سینماتیک در God of War: Ragnarok در توییتر فاش کرد که با آزار جنسی آنلاین از طرف برخی از طرفداران روبرو شده است. دلایل عمدتاً به عدم تعیین تاریخ انتشار نسبت داده شد، زیرا سکوت توسعه دهندگان این تصور را به تاخیر انداخت. استودیو بعداً یک پست ارسال کرد توییت، علیه چنین رفتاری صحبت می کند و از هواداران می خواهد که محترمانه و صبور باشند.

قبل از این اطلاعات، توسعه دهندگان God of War که برنده جایزه شده بودند، هرگز به دخالت نیروهای Asgardian در ادامه، به غیر از بازی Thor در پایان، اشاره نکرده بودند. بازیکنان می توانند انتظار داشته باشند که راه خود را به آسگارد باز کنند، زیرا کریتوس رو در رو با خدای تندر قرار می گیرد تا بیف گذشته خود را حل کند.

God of War: Ragnarök در تاریخ 9 نوامبر برای PS4 و PS5 منتشر خواهد شد. در حال حاضر برای پیش خرید با قیمت روپیه آماده است. 4999 برای نسخه استاندارد. از سوی دیگر، نسخه Digital Deluxe Edition قیمتی معادل روپیه دارد. 5,599 — و همراه با بازی پایه، کیت لوازم آرایشی Darkdale و دسته های تیغه، کتاب هنری دیجیتال و موسیقی متن، و مجموعه آواتار PSN (شبکه پلی استیشن) ارائه می شود.






منبع

در طول مسیر، بازیکنان می توانند مکان های خیره کننده و مناظر افسانه ای را در God of War: Ragnarök کشف کنند، در حالی که با دشمنان متعددی به شکل خدایان و هیولاهای نورس روبرو می شوند. بازی با یک آترئوس که اکنون نوجوان شده است، کاملاً شبیه به پیش درآمد است، با تیغه‌های نمادین Chaos کریتوس تمرکز اصلی در طول مبارزه است.

خلاصه داستان God of War: Ragnarök اینجاست. سونی آن را در فروشگاه رسمی پلی استیشن بازی به اشتراک گذاشت و تایید کرد که این داستان نه تنها در زمان Ragnarök بلکه در رویدادهای قبل از آن نیز اتفاق خواهد افتاد. استودیوی سازنده سانتا مونیکا اخیراً یک تریلر سینمایی برای دنباله مورد انتظار – با عنوان “پدر و پسر” – منتشر کرده بود که برخی از جنبه های جهانی را برجسته می کرد. God of War: Ragnarök قرار است در تاریخ 9 نوامبر به طور انحصاری برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر شود.

در توضیح رسمی God of War: Ragnarök آمده است: «از استودیوی سانتا مونیکا، دنباله‌ای برای God of War (2018) ارائه می‌شود. Fimbulwinter به خوبی در حال انجام است. کریتوس و آترئوس باید در جستجوی پاسخ به هر یک از نه قلمرو سفر کنند، زیرا نیروهای آسگاردی برای نبردی پیشگویی شده آماده می شوند که به جهان پایان می دهد.

به زبان ساده، راگناروک به‌عنوان زنجیره‌ای از رویدادهای آخرالزمانی پیش‌بینی می‌شود که باعث تعداد زیادی مرگ در قلمرو نورس می‌شود. طبق خلاصه داستان جدیدی که پلی استیشن ارائه کرده است، بازیکنان ابتدا یک حماسه اسکاندیناوی به نام Fimbulwinter – که اغلب به عنوان مقدمه ای برای آخرالزمان توصیف می شود – را پشت سر می گذارند و به مرور زمان به Ragnarok می رسند. در این زمستان تیره و تار است که کریتوس و آترئوس در جستجوی پاسخ به هر یک از 9 قلمرو سفر می کنند.