دادگاه عالی دهلی از مداخله در جریمه 1050 کرور TRAI در Vodafone خودداری کرد.

هیئت رئیسه دادگستری Satish Chandra Sharma و Justice Subramonium Prasad در حکم 24 مه خود گفت که TDSAT اختیار رسیدگی به همه اختلافات ناشی از قانون TRAI را دارد.

«بعد از اینکه دادگاه به این نتیجه رسید که دستور مورخ 29 سپتامبر 2021 که توسط خوانده شماره 2 (دولت) تصویب شده است، از نظر قانون پایدار نیست، توصیه مورخ 21 اکتبر 2016 که در دادخواست های فوری مورد اعتراض قرار گرفته است، به طور خودکار کنار گذاشته شود.

این دادگاه گفت: “این دادگاه قدرت قابل توجهی در استدلال های ارائه شده توسط وکیل ارشد برای پاسخ دهندگان می یابد که هرگونه مشاهداتی که توسط این دادگاه در دادخواست های کتبی فوری انجام می شود تأثیر نامطلوبی بر دادخواست های مخابراتی که در TDSAT ارائه شده است خواهد داشت.” .

همچنین اشاره کرد که TDSAT قبلاً سفارش سپتامبر 2021 را حفظ کرده است.

دولت مرکزی در 29 سپتامبر 2021 دستوری را صادر کرده بود که بر اساس آن شرکت های خواهان را به دلیل تخلف از مفاد موافقت نامه مجوز و استانداردهای کیفیت خدمات (QOS) مقررات خدمات پایه تلفن (بی سیم) و مقررات خدمات تلفن همراه تلفن همراه جریمه می کند. ، 2009.

Vodafone توصیه ارائه شده توسط TRAI به وزیر، دپارتمان مخابرات، را برای پیگرد کیفری به چالش کشیده است و ادعا می کند که این توصیه مغایر با قانون بوده و مستحق لغو است.

دادگاه عالی دهلی از مداخله در توصیه TRAI برای اعمال جریمه روپیه خودداری کرده است. 1050 کرور به دو شرکت Vodafone به دلیل ادعای انکار اتصال به Reliance Jio Infocomm Ltd (RJIL) بر اساس توافقنامه اتصال بین آنها.

TRAI با این دادخواست ها مخالفت کرد و گفت که آنها در این مرحله زودرس هستند و قابل نگهداری نیستند.


سامسونگ گلکسی A34 5G اخیرا توسط این شرکت در هند در کنار گوشی هوشمند گران قیمت Galaxy A54 5G راه اندازی شد. عملکرد این گوشی در برابر Nothing Phone 1 و iQoo Neo 7 چگونه است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

دادگاه عالی دادخواست های ارائه شده توسط Vodafone Mobile Services و Vodafone Idea را رد کرد و به صراحت اعلام کرد که هیچ ملاحظه ای در ماهیت پرونده نداشته است.

در 21 سپتامبر 2016، TRAI توصیه ای صادر کرد مبنی بر اینکه شاکیان به دلیل عدم ارائه نقطه اتصال (POI) به RJIL مقصر بودند و اعمال جریمه روپیهی را توصیه کرد. 50 کرور در هر دایره برای 21 منطقه خدمات دارای مجوز (LSA) که ازدحام POI از حد مجاز 0.5 درصد فراتر رفته است.

خواهان‌ها گفتند که از TRAI درخواست کرده‌اند که این توصیه را پس بگیرد، اما فایده‌ای نداشت و پس از آن دادگاه عالی را منتقل کردند.

دادگاه عالی خاطرنشان کرد که توصیه سازمان تنظیم مقررات مخابرات هند (TRAI) در تاریخ 21 اکتبر 2016، که در اینجا مورد اعتراض قرار گرفته است، در دادگاه حل و فصل اختلافات مخابراتی و استیناف (TDSAT) نیز مورد اعتراض قرار گرفته است، و دادگاه ها نهادهای کارشناسی هستند که بر اساس قانون تشکیل شده اند. تصمیم گیری در مورد اختلافات ناشی از آن اساسنامه.

در این بیانیه آمده است: «همیشه برای دادگاه باز است تا درباره موضوع، از جمله توصیه مورخ 21 اکتبر 2016 که در دادخواست های فوری مورد اعتراض قرار گرفته، تصمیم گیری کند.»