داروخانه آمازون سرویس اشتراک داروی نسخه ای RxPass را برای اعضای نخست ایالات متحده راه اندازی می کند

آمازون روز سه‌شنبه اعلام کرد که یک طرح اشتراک ماهانه ۵ دلاری (تقریباً ۴۰۰ روپیه) برای درصد اعضای Prime ارائه می‌کند که طیف وسیعی از داروهای ژنریک و تحویل آن‌ها را درب منزل پوشش می‌دهد و به تلاش غول تجارت الکترونیک برای مراقبت‌های بهداشتی کمک می‌کند.

لاو گفت: “ما معتقدیم بسیاری از آمریکایی ها، به ویژه آنهایی که از یک بیماری مزمن رنج می برند، فقط از مشارکت آمازون در داروسازی بهره مند می شوند، توانایی دریافت تجربه با کیفیت بالا و با هزینه کم.”


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع جان لاو، معاون داروسازی آمازون، در مصاحبه ای گفت که میانگین اعضای Prime حدود 100 دلار (تقریباً 8000 روپیه) در سال با RxPass پس انداز می کند. اعضای آمازون پرایم در اکثر ایالت ها می توانند از روز سه شنبه برای این برنامه ثبت نام کنند.

وین گوپتا، مدیر ارشد پزشکی داروخانه آمازون، به رویترز گفت: این برنامه که RxPass نام دارد، شامل بیش از 50 دارو است که بیش از 80 بیماری مزمن مانند فشار خون بالا، اضطراب، دیابت و طاسی الگوی مردانه را برطرف می کند.

با این حال، مشتریانی که در Medicare، Medicaid یا هر برنامه مراقبت بهداشتی دولتی دیگری ثبت نام کرده اند، نمی توانند در سرویس RxPass داروخانه آمازون ثبت نام کنند.

هزینه ثابت 5 دلاری (تقریباً 400 روپیه) بدون بیمه و علاوه بر حق عضویت Prime است که در ایالات متحده 139 دلار (تقریباً 11500 روپیه) در سال هزینه دارد.

خرید داروخانه آنلاین PillPack توسط آمازون در سال 2018 به این غول خرده فروشی کمک کرد تا یک سایت تحویل نسخه و مقایسه قیمت راه اندازی کند. اکنون، ابتکار داروسازی آن تهدیدی رو به رشد برای خرده فروشان داروخانه CVS Health Corp و Walgreens Boots Alliance است.

این سرویس جدید با تمرکز مداوم آمازون بر روی مجموعه مراقبت‌های بهداشتی خود، که در سال‌های اخیر شامل سلامت از راه دور، تحویل دارو، ردیاب‌های تناسب اندام و تحقیقات سرطان بوده است، هماهنگ است.