دانستنی های عجیب اما واقعی که باید بدانید! عکس

در این مطلب شما می توانید دانستنی های عجیب و غریب در سراسر دنیا را که جمع آوری شده است بخوانید. در این برنامه مجموعه ای از جالبترین اتفاقات تاریخ ایران و جهان گردآوری شده است… در اثر انفجار مین های زمینی، هر ساعت یک انسان جان خود را از دست می دهد و یک نفر دیگر نیز دچار معلولیت می شود.

در قرون وسطی گوشواره بیشتر توسط مردان استفاده می شد و زنان تمایل به استفاده از گوشواره نداشتند چون کلیسای کاتولیک سوراخ کردن گوش را ممنوع کرده بود. شایع ترین خوابی که تاکنون گزارش شده، خواب خیانت است. استفاده از مطالب اختصاصی سایت نمناک در سایر رسانه ها فقط با کسب مجوز امکان پذیر است.

اگر خانه شما بیش از حد گران قیمت باشد به احتمال زیاد آنها به خانه های اطراف شما نگاه می کنند. اگر قیمت خانه شما خیلی بالا باشد، مطمئنا توسط خریداران احتمالی نادیده گرفته می شود. حتی اگر فکر می کنید خانه شما ارزش این مبلغ را دارد، همچنان خریداران خانه مشابهی را در محله شما با قیمت کمتری خریداری می کنند، به همین دلیل است که باید در مورد قیمت خانه خود واقع بین باشید. 8.آیا میدانستید که 37 درصد کسانی که در شهر نیویورک زندگی میکنند در کشورهای دیگه به دنیا آمده اند.

مدل مانتوهای یکتا ناصر و تیپ های جذابش در مکان های مختلف

70 درصد مردم جهان غیر از زبان رایج در کشورشان هیچ زبان دیگری را نشنیده اند. از سال 1977 به این سو در کلینیک های کورتاژ آمریکا 80 هزار مورد اعمال خشونت و تجاوز به زنان گزارش شده است. در آمریکا هفت میلیون زن و یک میلیون مرد نظم غذایی خود را از دست داده اند. یک پنجم جمعیت دنیا با درآمد روزانه کمتر از یک دلار به حیات خود ادامه می دهند. در بین کشورهای توسعه یافته بیشترین آمار در مقوله بارداری زودهنگام به آمریکا و انگلستان اختصاص دارد.

  • ممکن است به نظر برسد که پاندایی که در باغ وحش شهرتان قرار دارد، در پناهگاه دنج خود زندگی می کند.
  • ۴۶- در مصر باستان افراد روحانی تمام موهای بدن خود را می‌کندند حتی ابروها و موژه‌ها.
  • نقاش معروف «لئوناردو داوینچی» معروف ترین نقاشی خود به نام «لبخند مونالیزا» را نه تاریخ زد و نه امضا کرد.

دانستنی های عجیب اما واقعی که باید بدانید! عکس

ارزش مالی بازار فروش فیلم های پورنوگرافی در آمریکا ده میلیارد دلار برآورد می شود. در انتخابات سال 2001 انگلستان 26 میلیون نفر شرکت کردند، در حالیکه همان سال و در جریان نخستین دور انتخاب Pop Idolانگلستان 32 میلیون انگلیسی رای دادند. تعداد افرادی که در اثر خودکشی جان خود را از دست می دهند، بیشتر از تعداد کسانی است که ضمن درگیری ها کشته می شوند.

هنگامی که شخصی از خانه نقل مکان می کند، خانه معمولاً تخریب می شود و یک خانه کاملاً نوساز در همان زمین ساخته دانستنی های جالب دنیا می شود. ۷۹- هرگاه جمعیت کره زمین به ۱۰۰ نفر کاهش یابد ۵۰ ٪ پول جهان در دست ۶ نفر قرار خواهد گرفت. ولی تنوع این همه جاندار متفاوت در یک زیستگاه کوچک با تنوع مواد؛ به نظر یکسان، بسیار شگفت انگیز است. » مرحله ای از خواب است که خواب دیدن یا رویا دیدن اتفاق می افتد. این موضوع بسیار شگفت انگیز است زیرا خواب دیدن یک ویژگی منحصر به فرد است که تصور می شد، فقط در انسان وجود داشته باشد.

کالیفرنیا “پایتخت کنگر فرنگی جهان” است.

تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند. دانستنی‌های جالب دنیا موضوع این بخش از سایت محشر دات کام است. در این قسمت 110 دانستنی های جالب جدید دنیا را برای شما آماده کرده ایم. در این مطلب گلچینی از جدیدترین دانستنی های جالب و خواندنی را مطالعه کردید که امیدواریم با مطالعه این مطالب بتوانید اطلاعات جدید به دانسته های شما همراهان عزیز و همیشگی مجله آرگا اضافه شود. اگر شما به عنوان یک مشاور املاک به دنبال حقایق جالب برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان یا همکاران خود هستید، پس حتما این ۹ واقعیت جالب و شگفت انگیز املاک در سراسر دنیا را مطالعه کنید. و این موارد را همین امروز با مدیر املاک و همکاران خود به اشتراک بگذارید.

حیوانات هم خواب می بینند!

کاستروویل یک شهر روستایی در کالیفرنیا است که به لطف این که این منطقه در تمام سال از آب و هوای ایده آلی برخوردار است، تعداد زیادی کنگر فرنگی (و سایر محصولات سبزیجات) در آن می روید. به همین دلیل، به طور تجاری 9/99 درصد از پرورش کنگر فرنگی جهان را به خود اختصاص داده و از اینرو ملقب به “پایتخت کنکر فرنگی جهان” شده است. خانواده سلطنتی انگلیس ممکن است مشهورترین خانواده سلطنتی روی کره زمین باشد، اما همچنان تعداد زیادی اشراف زاده دیگر بر روی این سیاره سکنی دارند. در کل، 28 خانواده سلطنتی وجود دارد که بر کل 43 کشور در سراسر جهان حاکم هستند، از جمله ژاپن، اسپانیا، سوازیلند، بوتان، تایلند، موناکو، سوئد، هلند و لیختن اشتاین. افراد 60 سال به بالا، 12.3 درصد از جمعیت جهانی را تشکیل می دهند. برخی از کشورها صدها سال قدمت دارند، در حالی که قدمت تاریخی برخی کشور های دیگر به هزاران سال پیش می رسد.