دانلود تلگرام ویندوز برای کامپیوتر و لپ تاپ Telegram Desktop (Win/mac/Linux)

در چند رنج قیمتی و حداقل اسپک مورد نیاز راهنمایی بفرمایید. قیمت هم در حدود ۲۰ میلیون باشه. من به یه لپ تاپ برای رشتهی انیمیشن سازی و برنامه نویسی نیاز دارم که قیمتش زیر 32ملیون باشه به نظرتون چه لپ تاپی به دردم میخوره؟ این لپ تاپ، لپ تاپ خیلی خوبی است و میتونید هم از اون برای برنامه نویسی و گیمینگ استفاده کنید. روند تماس صوتی بهبود یافته و کلیدهای ترکیبی بسیار متعددی برای استفاده روان تر از تلگرام دسکتاپ اضافه شده مجله خبری novinraya است. ما تلگرام دسکتاپ را برای سیستم عامل های ویندوز، مک او اس و لینوکس آماده دانلود کرده ایم. فقط برای شروع کار باید با یک شماره تلفن همراه ثبت نام کنید و اگر از قبل ثبت نام را انجام داده اید کافیست شماره خود را وارد کنید سپس کد تاییدی که به تلگرام نسخه موبایل شما ارسال می شود را وارد کنید و از تلگرام دسکتاپ لذت ببرید. هر دو لپ تاپ های فوق العاده ای هستند و میتونند تا حد زیادی انتظارات شما رو بر آورده کنند. بنابراین انتخاب بین این دو لپ تاپ کمی سلیقه ای هست.

سلام من یه لب تاپ برای برنامه نویسی و کارهای گرافیکی سنگین میخواستم و می خوام حتما منو اذیت نکنه هر برنامه ای سال به سال انقد مشخصات سنگین میشه موقع نصب کم میاره و خوش دست باشه مثل کامپیوتر های دسکتاپ خوش دست و راحت باشه و بشه طولانی مدت پاش نشست میشه با سی تومن همچین لب تابی گرفت؟ در نسخه جدید تلگرام برای کامپیوتر تمرکز اصلی تیم توسعه دهنده بر روی افزایش عملکرد پراکسی ها بوده است. ما قبلا در مستر نکست در مقاله «بهترین لپ تاپ ها برای گیمینگ» لیستی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ در بازه های قیمتی مختلف رو معرفی کردیم. همونطور که قبلا هم گفتنم کارهای گرافیکی رو میشه به دو بخش دو بعدی و سه بعدی تقسیم کرد. برای برنامه نویسی هم خواستی لپ تاپ بخری بستگی به زبان برنامه نویسیت داره اما من پیشنهاد می کنم که به حافظه ی SSD دقت بیشتری بکنی که حتما داشته باشه. تو خصوصیاتی که برای لپ تاپ های برنامه نویسی اندروید علاوه بر پردازنده و رم مهمه، سرعت حافظه ی ذخیره سازی لپ تاپه که خیلی مهمه، چون وقتی توی هزاران خط کد نویسی بخوای یک متریال یا فایل اولیه رو فراخوانی کنی نباید وقت زیادی ازتون بگیره.

در گذشته قابلیت دانلود تلگرام اندروید را برای شما فراهم کردیم و امروز می توانید دانلود تلگرام ویندوز را از ایران اپ به راحتی انجام دهید. با دانلود تلگرام برای ویندوز قادر خواهید بود تمام فعالیت های ارتباطی که در نسخه تلگرام اندروید انجام می دادید را ادامه دهید و نیاز به تلفن همراه نیست. تلگرام دسکتاپ یک ابزار ارتباطی می باشد که به کمک آن میتوانید با دوستان خود به گفتگو بپردازید. با استفاده این لپ تاپ میتوانید نرم افزارهای مهندسی و برنامه نویسی را به راحتی انجام دهید و اما طبیعی است که برای بازی سنگین نباید انتظار زیادی از آن داشت. در کنار اون یک پردازنده قدرتمند و رم بالا که بتونید براحتی با نرم افزارها کار کنید و رندر بگیرید. در بازه 30 میلیون تومان با توجه به نیازهاتون یعنی سبک و باریک بودن بدون شک لپ تاپ مک بوک ایر M1 یکی از بهترین گزینه هاست. این اعداد نشون میدن که یک CPU سرعت عملش در انجام محاسبات و بازخورد چقدر میتونه سریع و بدون نقص عمل بکنه. نکته: لیست «بهترین لپ تاپ های پیشنهادی برای خرید» در «سال 1401» بروزرسانی شده است. 512GB SSD با قیمتی حدود 17 میلیون تومان جز بهترین لپ تاپ های این رنج قیمتی است.

همچنین وزن کم این لپ تاپ باعث می شود که به راحتی بتوانید ان را حمل کنید. من شنیدم قطعات 14اینچی خیلی کم پیدا میشه درسته؟ همچنین میخوام سرعتش خوب باشه سبک باشه و خیلی زود هم شارژ تموم نکنه. به نظرتون برای این کارایی که میخوام انجام بدم خوب هست؟ پس این لپ تاپ میتونه یک لپ تاپ با قیمت مناسب دانشجویی یا کسانی که میخواهند سرکارشان لپ تاپ ببرند، باشد. اگه بودجه محدودی دارید یا اصلا محدودیتی در بودجه برای خرید لپ تاپ ندارید هر کدام میتواند انتخاب شما را صحیح تر کند. خب بریم سراغ معرفی لپ تاپ مناسب با نیاز شما. بنابراین حافظه رم در کنار پردازنده کار اصلی لپ تاپ را بر عهده دارند. در ادامه لیستی از 8 لپ تاپ پیشنهادی برای خرید که نتیجه این بررسی از مسترنکست است خدمتتان تقدیم میشود. در مقابل لپ تاپ Asus ZenBook 14 UM425-AM019 Ryzen 5 4500U/16GB/512GB SSD رو داریم که این مدل از ایسوس امتحان خودشون رو پس دادند. هر دو لپ تاپ برای کارتون عالی هستند. برای توضیحات تکمیلی تغییرات این نسخه می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.