دانلود 5 تا از بازیهای کم حجم ولی بسیار زیبای کامپیوتر (رایگان)

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت مجله خبری novinraya.

در این پست قصد داریم 5 تا از بازیهای کم حجم ولی بسیار زیبای کامپیوتر را برای دانلود بصورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم. در این قسمت با 5 نمونه از بازیهای کم حجم ولی بسیار زیبای کامپیوتر آشنا می شوید که می توانید آنها را به رایگان دانلود نموده و از بازی با آنها لذت ببرید. شما در این بازی کاملا آزاد هستید که به هر کشتی دیگری حمله کرده و غنائم آن را در اختیار خود بگیرید ، پس فرصت را از دست ندهید و همین الان این بازی را که بصورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته دانلود کنید و از بازی با آن لذت ببرید. در این بخش از آموزش هایمان به سراغ آن دسته از بازی هایی می رویم که به حجم زیادی نیاز ندارند و خیلی راحت و ساده بر روی رایانه شما نصب می شوند. بازی های کم حجم گرافیگ ساده و روانی دارند و بر روی انواع نسخه های ویندوز قابل نصب هستند و همچنین با حداقل توانایی سیستم بالا می آیند. این بازی بر روی سیستم های دارای ویندوز xp و Vista و همچنین ویندوز 7 و 8 و 10 با پردازشگر 2 گیگاهرتز قابل نصب است. بازی The Outsiders بر روی ویندوزهای 7 به بالا با پردازشگر 2 گیگاهرتز قابل نصب است و 4 گیگابایت از حافظه رم کامپیوتر شما را اشغال می کند.

پست مشابه : قبل از خرید اینترنتی بازی های جدید کامپیوتری حتما این مطلب را بخوانید! البته این نظر منه. جایی که آسمان، غرق در حرکات، مانورها و تصمیمات شما خواهد شد بمبافکن مورد نظر خود را انتخاب و استخدام کنید و با آموزش دادن مهارتهای خاص به او، شاهد اجرای وظایف او باشید. نظر شما درمورد این لپ تاپ چیه؟ این بازی 2 گیگابایت از حافظه رم را اشغال می کند. این بازی کم حجم کامپیوتری از بازی های جدیدی است که در سال 2017 توسط شرکت Runner Duck ساخته و به بازار عرضه مجله خبری novinraya شد. پیدا کردن آب در جزیره کار دشواری نیست؛ چرا که با اندکی تلاش و کندن زمین در ارتفاعی پایین هم میتوان به حجم مناسبی از آن دست پیدا کرد. در واقع این بازی، ترکیبی از سبک بازیهای استراتژیک و شبیهسازی پرواز است که در آن شما میبایست با مهارتهایی مخصوص، با استفاده از هواپیماهای جنگی شروع به پرتاب بمب کنید.

در این بازی، شما بعنوان کاپیتان هواپیما باید خدمه خود را برای ایفای نقش در یک ماموریت حماسی و بسیار مهم آماده کنید. لپ تاپ ایسوس مدل ROG Strix G512LI – B یکی از بهترین های این بازه قیمتیه که البته قیمتش زیر 45 میلیونه. خب خیلی خوبه که دستت برای انتخاب بازه. و سپس بهترین مشخصات سخت افزاری یک کامپیوتر برای اجرای راحت بازی های مختلف در خدمت شما بودیم. شما در این بازی بعنوان کاپیتان کشتی و مردانتان به عنوان خطرناک ترین ها در دریاهای جهان به گشت و گذار می پردازید. در مطالب قبلی ابتدا با آموزش بهترین وب سایت ها برای سفارش بازی کامپیوتری کدامند؟ این بازی مهیج کامپیوتری که توسط شرکت Lion’s Shade ساخته شده است در سبک اکشن می باشد. یکی دیگر از بازی های کمحجم کامپیوتری بازی The Outsiders می باشد که در سبک اکشن است و در سال 2018 توسط شرکت Daisu Games ساخته شده است. یکی از بازی های جذاب و ماجراجویانه کامپیوتری، بازی نجات یافته یا Youda Survivor 2 می باشد که در سال 2018 توسط شرکت YoudaGames تولید شده است. شما بعنوان نقش اصلی بازی که هیولایی بزرگ است باید با انسانها مبارزه نمایید اما برای اینکار باید از یک استراتژی موثر و کاربردی استفاده کنید تا موفق شوید.

اگر بازی Telepathy را روی سیستم خود نصب کرده اید باید بدانید که در این بازی کوچک رایانه ای که فقط با ماوس انجام می شود باید یک تکه سنگ را بلند کنید و در مکانی مشخص قرار دهید. شما باید ماوس را طوری تکان دهید که تکه سنگ کمترین تکان را بخورد و به اجسام نوک تیز برخورد نکند و نهایتا باید در نقطه ای که در هر مرحله مشخص شده است تکه سنگ قرار بگیرد تا دشمنان شما به داخل سلول هدایت شوند و شما برنده شوید. البته تکه سنگ به محض بلند شدن از روی زمین تکان های شدیدی میخورد و با برخورد به نقاط تیز و برنده می شکند و در نتیجه شما بازنده خواهید بود. در این بازی، شما با چشماندازهای جذابی از سناریوی حضور انسان در فضا سر و کار دارید که نحوه برخورد آنان با بیگانگان را میتوانید مشاهده کنید. در جریان انجام ماموریتهای خود در این بازی، شما باید آب و منابع مورد نیاز خود را در جزیره تامین کرده و شرایط ادامه زندگی در این قبیله را فراهم آورید. در این بازی کامپیوتری جدید که سبک مدیریتی دارد، شما در یک قبیله دوستداشتنی و قدیمی نقشآفرینی میکنید و وظیفه شما این است که یک طلسم مقدس و قدیمی را بازیابی کرده و خطرات احتمالی را از قبیله خود دور کنید.