درخواست‌ها برای سرکوب تبلیغات توسط شرکت‌های دیجیتال پیل میلز را گزارش دهید

“[S]تیت ها هیئت های صدور مجوز حرفه ای را به طور خاص برای اجرای «استاندارد مراقبت» ارائه شده توسط متخصصانی که بر آنها نظارت می کنند، ایجاد می کنند. نیروی انتظامی هیچ تخصص پزشکی ندارد و نباید در طبقه بندی مواد مخدر و روانگردان حرفی داشته باشد.

عبور پزشکان از خطوط ایالتی

در مقاله سفید منتشر شده در نوامبر، سینگر و پژوهشگر کاتو، تروور بوروس، استدلال کردند که مدیریت نادرست پزشکی درد، که باعث آسیب به بیماران می شود، به بهترین وجه از طریق سیستم جرم مدنی پرداخته می شود.

با این حال، این گزارش خاطرنشان کرد که بسیاری از علائم ذکر شده در تبلیغات در شرایط انسانی مشترک است و ممکن است نشان دهنده این باشد که یک فرد مبتلا به ADHD است.

افزایش مصرف داروهای محرک که در طول همه‌گیری کووید-19 ادامه داشت، زمانی که برخی از شرکت‌های بهداشت از راه دور از مقررات کاهش‌یافته برای ارائه نسخه‌هایی برای داروهای محرک با نظارت پزشکی یا مراقبت مناسب استفاده کردند، ادامه یافت.

طبق گزارشی که روز دوشنبه توسط یک اندیشکده بین المللی منتشر شد، نقاط ضعف قوانین حاکم بر تبلیغات داروهای محرک باید بسته شود.

نتیجه جستجوی آگهی Google برای خرید آنلاین adderall از ارائه دهنده درمان ADHD انجام شد

شرکت‌هایی که داروهای ADHD را تبلیغ می‌کنند، توانستند با ذکر نکردن نام داروهای خاص، از قوانین سخت‌گیرانه‌تر اجتناب کنند.

استیونز پاسخ داد که اداره مبارزه با مواد مخدر، وزارت بهداشت و خدمات انسانی، و آژانس های مجری قانون ایالتی در حال حاضر از پزشکان و سازمان ها در صنعت مراقبت های بهداشتی تحقیق می کنند، علاوه بر این که DEA ممیزی های معمولی را برای مواد کنترل شده انجام می دهد.

با این حال، علیرغم افزایش مصرف و در دسترس بودن داروهای محرک، استفاده نادرست از محرک‌ها و تجویز بیش از حد، نسبت به سایر مواد کنترل‌شده در جدول II، مانند مواد افیونی، کمتر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

او افزود: «DEA، HHS و ایالت‌ها توانایی گسترش این عملیات را دارند تا از انطباق بیشتر با مواد کنترل‌شده اطمینان حاصل کنند».

در این گزارش آمده است که برخی از شرکت‌هایی که در حوزه سلامت از راه دور فعالیت می‌کنند، استانداردهای مراقبت‌های روانپزشکی حضوری را رعایت نکرده‌اند.

به دنبال رشد سریع، برخی از شرکت‌های بهداشت از راه دور، حفظ و رضایت مشتری را در اولویت قرار دادند تا اطمینان حاصل شود که بیماران مراقبت‌های مناسب و با کیفیت بالا را دریافت می‌کنند.

برخلاف تبلیغاتی که داروهای خاصی را نام می‌برند، این گزارش توضیح می‌دهد که این آگهی‌ها – که توسط FDA به عنوان «تبلیغات جستجوی کمک» طبقه‌بندی شده‌اند – یک وضعیت یا بیماری را مورد بحث قرار می‌دهند، اما به درمان پزشکی خاصی برای آن اشاره نمی‌کنند.

مورگان استیونز، نویسنده گزارش، گفت: “بیشتر ارائه دهندگان پزشکی که درمان ADHD را ارائه می دهند به نفع بیماران خود عمل می کنند و در صورت لزوم داروهای محرک را تجویز می کنند.”

این سازمان افزود که سیاستگذاران ایالتی باید به قراردادهای صدور مجوز بپیوندند که ارائه دهندگان پزشکی را قادر می سازد تا در سراسر خطوط دولتی تمرین کنند.

اگرچه برخی از ارائه دهندگان خدمات بهداشت روانی از راه دور در افزایش گسترده نسخه های داروهای محرک در طول همه گیری کووید-19 نقشی ایفا کرده اند، این گزارش از سیاست گذاران خواسته است تا بر بهبود نظارت بر این ارائه دهندگان – و مجازات افرادی که قانون را نقض می کنند – تمرکز کنند. به دنبال تلافی برای صنعت بهداشت از راه دور به طور کلی.

سربرال از اظهار نظر در مورد این داستان خودداری کرد. انجام شد به درخواست نظر پاسخ نداد.

قرص قبل از مردم

این گزارش همچنین توصیه می‌کند که به پزشکان اجازه داده شود بیماران را در سراسر ایالت درمان کنند. این توصیه می‌کند که سیاست‌گذاران تعداد ارائه‌دهندگانی را که بیماران می‌توانند برای دریافت خدمات سلامت روان ببینند، افزایش دهند. با سلامت از راه دور، بیماران می توانند مراقبت های پزشکی از راه دور را از ارائه دهندگان در مکان های مختلف دریافت کنند.

بسیاری از تبلیغات در رسانه های اجتماعی برای داروهای محرک مخاطبانی را هدف قرار می دهند که نگران اختلالات کمبود توجه و بیش فعالی هستند. گزارش مرکز نوآوری داده به این توییت نوامبر 2021 توسط Klarity ADHD اشاره کرد:

او به TechNewsWorld گفت: «اما برخی از شرکت‌های جدیدتر بهداشت از راه دور، مانند Cerebral و Done، از حفره‌های تبلیغاتی برای بازاریابی داروهای محرک سوء استفاده کرده‌اند.

این گزارش خاطرنشان کرد که تعدادی از تغییرات نظارتی که برای تقویت استفاده از سلامت از راه دور در طول همه گیری همه گیر طراحی شده اند، امکان ارائه خدمات از راه دور بیشتری را نسبت به قبل فراهم می کند، از جمله تجویز داروهای محرک.



منبع

در شهادت در مقابل کنگره، سینگر به قانونگذاران پیشنهاد داد که از این هم فراتر بروند. او به کمیته فرعی ارتباطات، رسانه و پهنای باند سنا گفت: «کنگره باید «مکان مراقبت» را به‌عنوان ایالتی که پزشک در آن قرار دارد در مقابل ایالتی که مصرف‌کننده خدمات در آن زندگی می‌کند، تعریف کند.

این سازمان توضیح داد که شرکت‌های بهداشت از راه دور می‌توانند آگهی‌های داروهای تجویزی را بدون درج هیچ هشدار یا اطلاعاتی در مورد عوارض جانبی به دلیل موارد فنی در قوانین و مقررات تبلیغات دارویی ارسال کنند.

بینندگان ممکن است با یک یا چند مورد از علائم رایج ارائه شده در تبلیغات شناسایی شوند و به دنبال درمان پزشکی برای این بیماری باشند. این می تواند منجر به دریافت تشخیص نادرست و درمان غیرضروری از نظر پزشکی برای برخی بینندگان شود.

ممیزی اجرای قانون پلتفرم های بهداشت از راه دور

بر اساس گزارش 39 صفحه‌ای مرکز نوآوری داده‌ها، که تلاقی داده‌ها، فناوری، و را مورد مطالعه قرار می‌دهد، بسیاری از شرکت‌های بهداشت از راه دور از حفره‌های تبلیغاتی برای بازاریابی تهاجمی داروهای محرک برای کاربران در رسانه‌های اجتماعی بدون افشاگری‌های معمولی موجود در تبلیغات دارویی استفاده کرده‌اند. سیاست عمومی.

Klarity ADHD تبلیغات توییتی Adderall برای ADHD را به صورت آنلاین تجویز می کند

روند تشخیصی ADHD معمولاً شامل یک ارزیابی طولانی است که در آن یک ارائه‌دهنده پزشکی تاریخچه بالینی بیمار را بررسی می‌کند، علائم گزارش شده را مورد بحث قرار می‌دهد و ممکن است از دوستان و خانواده بیمار اطلاعاتی بخواهد. در عوض، برخی از شرکت‌ها قبل از تشخیص و تجویز داروهای محرک، بیماران را طی جلسات 30 دقیقه‌ای ارزیابی کردند.

“تبلیغات جستجوی کمک”

در این گزارش اشاره شد که تغییرات نظارتی ناشی از همه‌گیری کووید-19 منجر به توسعه اقتصاد راه‌اندازی بهداشت از راه دور شد. این شرکت‌های جدید بیماران را قادر می‌سازند تا مراقبت‌های پزشکی را از آسایش خانه‌هایشان دریافت کنند و مزایای پزشکی را ارائه کردند که در غیر این صورت در دسترس نبود. با این حال، برخی از ارائه دهندگان بهداشت از راه دور از این تغییرات به ضرر بیماران سوء استفاده کرده اند.

تبلیغات

استراتژی‌های خدمات همه‌کانالی خود را با بینش‌های مبتنی بر داده تقویت کنید.

منبع تصویر: فید توییتر Klarity ADHD


با این حال، دکتر جفری سینگر، جراح و کارشناس ارشد مؤسسه کاتو، یک اندیشکده واشنگتن دی سی، برخی مشکلات را در اجرای قانون می بیند که نقشی در تنظیم حرفه پزشکی بر عهده گرفته است.

او توضیح داد: «این تغییر دسترسی به مراقبت را افزایش می‌دهد و به بیماران اجازه می‌دهد تا از تخصص‌هایی استفاده کنند که ممکن است در مناطقی از کشور وجود داشته باشد، در غیر این صورت از دسترس آنها خارج است». “همچنین محافظت از رقبای خارج از ایالت را که ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در غیر این صورت از آنها برخوردار هستند، حذف می کند. افزایش رقابت به نفع بیماران است.”

مراقب ارائه دهندگان سلامت از راه دور باشید

وی افزود: اینکه پزشکان بیش از حد تجویز می کنند، کم تجویز می کنند یا به صورت نامناسب تجویز می کنند، یک تصمیم پزشکی است، نه تصمیم سیستم حقوقی کیفری.

در این گزارش توضیح داده شده است که در دو دهه گذشته، مصرف داروهای محرک به دنبال الگویی شبیه به اپیدمی مواد افیونی افزایش یافته است.

از جمله اقداماتی که در گزارش به سیاست‌گذاران توصیه می‌شود برای شناسایی بازیگران بد یا سهل‌انگیز مسئول نسخه‌های غیرضروری انجام دهند، این است که سازمان‌های مجری قانون به طور مرتب پلتفرم‌های سلامت از راه دور را بررسی کنند.

در عوض، این آگهی‌ها علائم ناشی از ADHD را فهرست می‌کنند و بینندگان را تشویق می‌کنند تا در صورت تجربه علائم، برای درمان به پزشک متخصص مراجعه کنند.