دریچه کولری با درپوش زمستانی تهویه باستان

دریچه های کولر انواع مختلفی دارند که از جمله آن ها می توان به دریچه های کولر آلومینیومی، دریچه های کولر فلزی، دریچه های کولر پلاستیکی و دریچه های کولر چوبی اشاره کرد. عرض فریم دریچه خطی کولر حدود 3 تا 5 سانتی متر متغیر است و جا پیچ آن ها روی فریم نصب می شود و در دو مدل دمپر دار و بدون دمپر ساخته می شود. این دریچه همانند دریچه کولر چهار طرفه در صورت تغذیه کردن از هوای عبوری یک خروجی نیاز به نصب دمپر ندارد و بالعکس. مسلم است که فاصله بین خطوط موازی در میزان ، پخش و گسترش هوا و جهت باد به سمت محیط موثر است. فاصله ی کمتر از این محدوده باعث اختلال و نوسان در هوا رسانی می شود و فاصله ی بیشتر باعث دیده شدن کانال و فضای خالی شده که ظاهر مناسبی ایجاد نمی کند.

حرکت این پره های افقی نیز امکان انسداد مسیر عبور هوا و تغییر دادن مسیر دمش هوا را فراهم می دریچه کولر آلومینیومی کنند. لوله خرطومی برزنتی دارای استحکام کششی بالا قابل استفاده در سیستم تهویه پروژه های مسکونی و غیره است. دریچه داکت اسپلیت باعث بهبود هوا به شکل مطبوع شده و مانند یک پوشش وظیفه محافظت از سیستم در برابر ورود اشیا و آلودگی های خارجی را بر عهده دارد. جهت نمایش قیمت لطفا رنگ و سایز مورد نظر را از منوی کرکر ه ای انتخاب کنید. موبایل شما به کمک این هولدر کاملا ایمن خواهد بود و نگرانی برای افتادن یا ضربه دیدن آن نخواهید داشت. در فصل تابستان که هوا گرم است به علت تابش نور خورشید به قسمت داشبورد و شیشه اتومبیل و گرمای هوا این نوع هولدرها قدرت چسبندگی کمتری خواهند داشت.

  • برای جلوگیری از ورود هوای 20 درصد باقیمانده روی دریچه کولرها را با مقوا و درپوش مخصوص می بندیم.
  • تمام این عوامل موجب شده است که کولر های آبی طرف‌داران بسیاری پیدا کند.
  • دریچه کولر آلومینیومی نسبت به سایر دریچه های تنظیم هوا سبک تر می باشد، زیرا فلز آلومینیوم سبک تر از سایر فلزات است.
  • بر روی این مدل از دریچه تنظیم هوا سه قسمت مساوری تعبیه شده است.
  • امکان نصب کابل شارژر برروی بدنه پایینی براکت نگهدارنده این محصول محلی جهت رد شدن کابل شارژر گوشی تعبیه شده است.
  • یکی دیگر از وجه تمایزهای این نوع از دریچه کولر، قابلیت شست و شوی آن می باشد.

این رنگ دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و به همین دلیل زیبایی خاصی را برای کالاها به ارمغان می آورد. خرید دریچه کولر یکی از مهمترین تجهیزاتی است پس از ساخت ساختمان مورد توجه سازندگان قرار میگیرد. انتخاب محصول مناسب از بین تولید کنندگان مختلف دریچه های کولر میتواند یک چالش برای پیمانکاران محسوب شود. هدف از استفاده و کاربرد نهایی این تجهیز تنظیم کردن میزان هوای مطبوع (هوای سرد یا گرم) میباشد.

در کارخانه ی تهران دما انواع گوناگونی از دریچه کولر آبی آلومینیومی، دریچه کولر آبی آهنی و دریچه کولر آبی چوبی تولید و عرضه می گردد. این هولدر دریچه کولری YESIDO C87 با اتصال به دریچه تهویه خودرو قابل استفاده است. در پشت بدنه براکت نگهدارنده این هولدر موبایل یک کلیپس با روکش سیلیکونی تعبیه شده که بدون ایجاد خط و خراش و آسیب به گوشی برروی دریچه کولر خودرو نصب میشود. هولدر دریچه تهویه یسیدو YESIDO C87 به خوبی و با اتصالی ایمن در جای خود فیکس میشود و قادر است از گوشی هوشمند شما با قدرت زیادی محافظت و نگهداری کند. بنابراین لازم نیست دیگر نگران رانندگی در مسیرهای پرپیچ و خم باشید گوشی شما همواره برروی این هولدر به صورت ایمن نگهداری خواهد شد.

ابعاد دریچه پلاستیکی

دریچه کولری با درپوش زمستانی تهویه باستان دریچه کولر دو نوع مانع یا پره دارد که یک گروه از آن ها به صورت عمودی و گروه دیگر به صورت افقی تعبیه شده‌اند. اغلب، این پره ها به وسیله یک اهرم کوچک تنظیم یا کاملاً بسته می شوند. این دریچه ها را می توان با چسب، پیچ و یا حتی به صورت فشاری نصب کرد. لازم به ذکر است که در یک کانال کشی اصولی، سطح مقطع کانال ها با هم فرق می‌کند. این امر سبب می شود تا باد خنک، بیش از نیاز یک فضا وارد نشود. از این رو، این دریچه ها در سایز های مختلفی تولید می شوند تا مناسب انواع کانال ها باشند.

انواع دریچه کولر با ابعاد سفارشی توسط کارخانه صنعتی رحمتی تولید و عرضه میشود. ضخامت ورق تاثیر چشم گیری بر روی قیمت نهایی دریچه های کولر دارد. به همین دلیل می توان گفت ورق با ضخامت 1 میلی متر هم از نظر کیفیت و هم از لحاظ قیمت، بهترین و مناسبترین گزینه می باشد. کارخانه صنعتی رحمتی برای بالا بردن کیفیت محصولات خود و نیز افزایش طول عمر مفید محصولات خود از ورق با ضخامت استاندارد استفاده می کند.

کانال کشی کولرهای آبی این امکان را برای خریداران به وجود می آورد که باد خنکی که کولر تولید می کند، به نقاطی با فاصله زیاد منتقل شود. زمانیکه از این دریچه ها برای دمندگی استفاده می شود برای تنظیم یا انسداد هوای عبوری از آن می توان روی آن دمپر هوا تعبیه نمود و در واقع آنرا بصورت دمپردار ساخت. در عین حال برای کاربردهای مکندگی نیازی به استفاده از دمپر در بدنه ی آن نخواهد بود. نکته مهم در تولید این محصول این است که لزوما باید از ورق ضخیم استفاده شود.

البته همین پره های افقی میزان و مسیر پرتاب هوا را نیز می توانند تنظیم نمایند. این دریچه ها اغلب دارای یک دسته اهرم مانند هستند که به کمک آنان می توان جهت پره ها را کاملا تغییر داد. اما دریچه های آلومینیومی از جنس پروفیل آلومینیومی ساخته می شوند که به نسبت دریچه های آهنی سبک وزن تر می باشند. به کمک این دریچه نیز شما می توانید میزان فشار هوای ورودی را به خوبی تنظیم نمایید و همچنین ورودی را در صورت نیاز کاملا مسدود کنید. دارای استحکام و مقاومت کاملا مناسب بوده، وبا توجه به کیفیت و سبکی وزن این محصول در برابر فرسایش و خوردگی مقاوم می باشد..

دریچه کولر کلاسیک