دستگاه تصفیه آب

مارک های مینروا، سی سی کا و سافت واتر از معتبر ترین برند های تصفیه آب تایوانی می باشند که بهترین تصفیه آب های اسمز معکوس را تولید کرده اند. دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس قلیایی انرژی زا برند سی سی کا جدید ترین و کامل ترین دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد. با خرید دستگاه های تصفیه آب ارزان قیمت و بی کیفیت پول خود را دور نریزید و با انتخاب صحیح، دستگاه تصفیه آب مناسب را در منزل نصب نمائید و از هزینه ای که پرداخت نموده اید ،هم خیالتان راحت باشد و هم اینکه از خدمات پس از فروش کالای خریداری شده خود راضی باشید. ارزانترین دستگاه ها ، سیستم های سه و چهار مرحله ای می باشند که فاقد ممبرین اسمز معکوس می باشند و گرانترین دستگاه های آب تصفیه کن خانگی ، سیستم های مجهز به ممبرین اسمز معکوس هستند که البته در بین آنها نیز با توجه به طراحی و شکل ظاهری دستگاه، قیمت ها متفاوت خواهد بود.

بعضی از صنایع تولید پساب در خروجی دارند که اغلب آنها توانایی تصفیه مجدد دارند که شامل فرآیندهای مختلفی می خرید تصفیه آب باشند. این تصفیه شامل کاهش 97 درصدی کلر و کلرامین در آب لولهکشی و همچنین ازبینبردن سرب، جیوه، مشتقات بنزین، آزبست و ترکیبات آلی فرار میشود. فیلتر تصفیه آب اسمز معکوس 7 فیلتر که قصد معرفی آن را داریم برای بدست آوردن آب سالم و تمیز طراحی شده ، این فیلتر تصفیه کن آب تمام آلودگی های آب را تا دقت 99/99% حذف می کند ( بیش از 1,000 ) آلاینده را از بین می برد، از جمله سرب ، کلر ، فلوراید ، آرسنیک ، آزبست ، باکتری ، انگل ژیاردیا و کرم قلابدار ، ویروسها و مواد زائد و خطرناک دیگر مانند نیترات و نیتریت را از آب لوله کشی و آشامیدنی شهری یا روستایی پاک می کند .

لیست دستگاه های تصفیه آب

این شرکت دو نوع دستگاه تصفیه آب رومیزی و زیر سینکی را تولید میکند و بهعنوان یکی دیگر از انواع بهترین مارک دستگاه تصفیه آب به شمار میرود. فیلتر قلیایی کننده آب آشامیدنی، فیلتر مرحله هفتم: در این مرحله است که آب به آب یونیزه قلیایی تبدیل میشود و سطح PH آن افزایش پیدا میکند. سطح کیفی دستگاه تصفیه آب خانگی را مهم ترین پارامتر در نظر بگیرید! این دستگاه میتونه علاوه بر تصفیه آب، به اون هیدروژن اضافه کنه تا خاصیت اسیدی اون از بین بره. پس از مخزن ذخیره تحت فشار تصفیه آب، فیلتر پست کربن، بو، طعم، رنگ آب آشامیدنی را شیرین و مطلوب می سازد و خواص دستگاه شما را به دستگاه آب شیرین کن خانگی تبدیل می کند.

به عنوان مثال مرحله اول املاح درشت را از آب آشامیدنی حذف میکند یا فیلتر مرحله ششم کار شیرین کردن آب را بر عهده دارد. آب تصفیه شده عبوری از این فیلترها بدلیل کاهش املاح و مواد معدنی برای بدن مناسب نیست و برای جبران آن بایستی از یک فیلتر مینرال یا مواد معدنی و یا فیلتر قلیایی به عنوان فیلتر ششم در دستگاه تصفیه آب کمک گرفت. دستگاه تصفیه آب رومیزی و دستگاه تصفیه آب زیر سینکی با شیر برداشت مجزا که در این کارخانه تولید شده، دارای گواهینامه NSF برای کاهش بیش از 60 آلایندههای آب هستند. در مورد آکواریوم ها نیز، کثیفی و مسموم بودن آب آن بسیار صدق می کند و متاسفانه نیز اکثرا فیلتر هایی که در بازار به فروش می رسند فقط می توانند رسوب ها و جرم ها را از بین ببرند و شما نیز باید برای تهیه فیلتر تصفیه آب آکواریوم خود باید به دنبال معتبر ترین مراکز و فروشندگان این فیلتر باشید و این فیلتر تصفیه آب را با توجه به میزان حساس بودن آکواریوم خود و یا ماهی هایی که در آن قرار دارند تهیه کنید.

به طور معمول دستگاه های با قطعات خارجی که عموما هم تایوانی هستند، قیمت بالاتری دارند. یکی دیگر از دستگاه هایی که در بازار ایران موجود هستند، دستگاه های ورودی ساختمان اند که میتوان از آنها برای تصفیه کردن آب کل وردی ساختمان استفاده نمود، این دستگاه ها بر بخش مرکزی ساختمان نصب میشوند و املاح و آلاینده های موجود در آب کل ورودی ساختمان را حذف میکنند، مزیت استفاده از آنها در مکان هایی است که آب دارای شن و ذرات درشتی است که هم در آب آشامیدنی و هم در آب استحمام وجود دارد.

خرید دستگاه تصفیه آب

سال ۱۳۹۵ تحتتأثیر تحریمها و سخت شدن شرایط واردات، ایس واتر از کار باز نماند و علاوه بر ارائه محصولاتی از ایزی ول که پیشتر وارد کرده بود، با تجربه و تخصص دیرین خود برای هدف والای خود که ارائه آب سالم به هموطنان بود تمامی دستگاههای موردنیاز تولید (اعم از تجهیزات صنعتی و مواد اولیه) را از خارج از کشور تهیه و به ایران منتقل کرد. برای ثبت سفارش اینترنتی دستگاه آب تصفیه کن میتوانید مشخصات و قیمت دستگاه ها را در صفحه محصولات مشاهده نموده و اقدام به ثبت اطلاعات خود نمایید. در ادامه به معرفی برخی از شرکتهای معتبر ارائه کننده خدمات در زمینه فروش دستگاههای مرتبط مانند فروش دستگاه تصفیه آب خانگی ، آب شیرین کن صنعتی و … ایس واتر فعالیت رسمی خود را در سال ۱۳۸۸ آغاز و در اوایل سال ۱۳۸۹ نمایندگی انحصاری برند ایزیول (easywell) را که یک برند معتبر تایوانی در تولید دستگاههای مدرن تصفیه آب خانگی است، اخذ کرد.

بررسی فیلتر تصفیه آب

موفقیت در ارائه محصول با کیفیت و با استانداردهای بالا سبب شد مسیر رشد و توسعه ادامه پیدا کند. صفر تا صد این محصولات، از طراحی محصول و قطعات، تزریق پلاستیک، مونتاژ تا آزمایش با بودجه توسعه بیش از 10 میلیون دلاری در این کارخانه تولید شده است. همچنین AceWater از هیچ تلاشی در زمینه تحقیق و توسعه اجزای جانبی دستگاههای تصفیه آب فروگذار نکرده است. برخی محصولات طوری طراحی شدهاند که شما میتوانید بهراحتی و در حالت ایستاده فیلترها را عوض کنید. برخی از محصولات دیگر این کارخانه، نیز در چهار یا پنج مرحله آب را تصفیه میکند.

قیمت دستگاه تصفیه آب تمامی دستگاه های تصفیه آب به روش اسمز معکوس که بهترین روش تصفیه آب در دنیا می باشد دارای سه فیلتر پیش تصفیه در پایین دستگاه ، یک فیلتر اسمز معکوس یا ممبران در بالای دستگاه و یک فیلتر پُست کربن در کنار فیلتر ممبران می باشد که پایه و اساس دستگاه تصفیه آب می باشد . 6- فیلتر مینرال: ممبران اسمز معکوس تمام مواد مضر و غیر مضر را از آب حذف می کند. این کار در دستگاه های تصفیه آب با استفاده از فیلترهای پیش تصفیه که در پایین دستگاه نصب می شوند و فیلتر اسمز معکوس که به فیلتر ممبران معروف است انجام می شود.این دستگاه ها قادرند که آب شور را به آب شیرین تبدیل کنند و تا 80 درصد املاح درون آب مانند شن و ماسه، گل و خاک، زنگ لوله، لجن، ترکیبات شیمیایی مانند کلر، نیتریت، نیترات و مواد شیمیایی و ترکیبات آلی را حذف کنند.

دستگاههای تصفیه آبی که در این شرکت تولید میشوند دارای طرح و قیمتهای مختلفی هستند. متأسفانه ، چیزی به عنوان فیلتر آب جهانی وجود ندارد .بنابراین باید بدانید که چه نوع فیلتر آبی با یخچال شما کار می کند. زمانی که آب تصفیه نشده وارد خانه شما می شوند با ورود به لوله ها و شیر آلات و تمامی لوازمی که نیاز به آب دارند باعث ایجاد رسوب و آهک میشوند دستگاه پیش تصفیه آب خانگی قبل از ورود آب به ساختمان کل آب را تصفیه میکند در اینصورت آبی سالم و به دور از آلاینده در اختیارتان قرار میدهد و از ایجاد رسوب و آهک در شیر آلات و لوازمی که با آب کار میکند جلوگیری میکند. اگر شما به دنبال این هستید که بدانید بهترین دستگاه تصفیه آب در بازار ایران کدام است و چه مشخصاتی دارد؟ این روزها در هر حوزهای که نگاه کنیم، حضور پر رنگ محصولات بی کیفیت چینی را شاهد هستیم.

خرید فیلتر تصفیه آب

بر اساس بررسیهای انجام شده این نوع فیلترها قادر به جداسازی و حذف بیش از ۹۹ درصد از آلایندههای ارگانیک و غیر ارگانیک موجود در آب را حذف میکند. بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی دستگاهی است که دارای استاندارهای جهانی بوده و آلاینده های آب را به روش اسمز معکوس حذف کند. دستگاه های پیش تصفیه دارای فیلترهای الیافی هستند که به منظور تصفیه مقدماتی آب مصرفی از آن ها استفاده می گردد. بنابراین میتوان با اِعمال فشار آب شهری با کیفیت بوده و دارای سیستم و قیمتهای مختلف.