دعوای Winzo Games: دادگاه عالی دهلی به دنبال موضع گوگل در مورد دعوی در مورد خط مشی بازی های پول واقعی است

موضوع بی طرفی شبکه نیز توسط شاکی مطرح شده است. بر این اساس، اخطار صادر کنید.

دادگاه خاطرنشان کرد که از آنجایی که Winzo همچنین DFS و rammy را ارائه می‌دهد، می‌تواند آن دو بازی را به طور مستقل در یک برنامه جداگانه راه‌اندازی کند و سپس به Google درخواست دهد تا آنها را در فروشگاه برنامه خود فهرست کند.

دادگاه عالی دهلی روز پنجشنبه از گوگل در مورد شکایت یک برنامه بازی آنلاین علیه خط مشی غول موتور جستجو که اجازه می دهد فقط برنامه های ورزشی فانتزی روزانه (DFS) و بازی های رامی را در فروشگاه برنامه خود در Google Play و در عین حال که همه بازی های دیگر شامل واقعی را مستثنی می کند، از گوگل حمایت کند. پول

وکیل ارشد ساجان پووایا، به نمایندگی از گوگل و سایر اشخاص مرتبط، اعتراضاتی را در رابطه با قابلیت نگهداری این دعوی مطرح کرد و مدعی شد که این دعوا شامل مسائل مربوط به قانون IPR یا فناوری اطلاعات نیست، مگر مسائل مربوط به تجارت و بازرگانی.

وی گفت که وینزو نامی پیشرو در دنیای بازی بود و بازی های مهارتی مختلفی مانند شطرنج و استخر 8 توپ ارائه می کرد و درآمد آن در سال مالی گذشته بیش از 100 میلیون تومان بود. 100 کرور

او اضافه کرد که گوگل پلی تنها فروشگاه اپلیکیشن در مارکت اندروید نیست.

او گفت که گوگل پلی که قبلاً هرگز پلتفرمی را برای هیچ بازی با جنبه «دریافت پول، پول خارج کردن» ارائه نکرده بود، DFS و رامی را به دلیل اعلام دادگاه عالی که این دو را به عنوان بازی های مهارتی معرفی می کرد، معرفی می کرد.

این موضوع در ماه نوامبر آینده بررسی خواهد شد.


امروزه خرید یک گوشی هوشمند 5G مقرون به صرفه معمولاً به این معنی است که در نهایت “مالیات 5G” پرداخت می کنید. این برای کسانی که به دنبال دسترسی به شبکه های 5G به محض راه اندازی هستند چه معنایی دارد؟ در قسمت این هفته بدانید. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.



منبع مشاور ارشد آمیت سیبال، که برای شاکی وینزو گیمز حضور داشت، گفت که سیاست گوگل، که در 28 سپتامبر به عنوان یک برنامه آزمایشی اجرا می‌شود، تجارت ناعادلانه محسوب می‌شود، زیرا عمداً برنامه آن را کنار گذاشته و بازی‌های مهارتی را نیز به کاربران ارائه می‌دهد. همراه با چند نفر دیگر

قاضی پراتیبا ام سینگ از گوگل خواست تا پاسخ خود را به این دادخواست ارائه کند، و به دنبال کمک موقت است، و موضوع قابل نگهداری دعوی را قبل از اینکه بخش حقوق مالکیت معنوی (IRP) دادگاه عالی نیاز به بررسی بیشتر داشت، مشاهده کرد.