دوربین مداربسته هایلوک خرید با قیمت رقابتی رادیس-امن باش

برای مثال داشتن دو دست، دو پا و یا اندازه عرض شانه ها که هر کدام به صورت جداگانه برای نرم افزار تعیین گردیده تا دوربین بتواند افراد را از سایر سوژ ها و اشیا تشخیص داده و عمل شمارش را به درستی انجام دهد. برای مثال یک دوربین را در یه مکان شلوغ و پر رفت و آمد نصب می کنید و دوربین دیگر را در یک نقطه خلوت. به طور کلی ضبط تصاویر در مکان های شلوغ تر منجر به مصرف بیشتر پهنای باند می شود. مصرف پهنای باند توسط دوربین ها قابل کنترل است و می توان آن را بر اساس میزان پهنای باند مصرفی توسط دوربین تنظیم نمود.

سازمان‌های اجرای قانون از دوربین‌های امنیتی برای نظارت بر تردد در تقاطع‌ها و جاده‌های شلوغ استفاده می‌کنند. تصاویری که از طریق دوربین‌های مدار بسته قابل مشاهده هستند، می‌توانند توسط افسر در هر زمانی نظارت شوند. تا سال 1969، هنگامی که «ماری وان بریتان براون» حق ثبت اختراع «سیستم امنیت خانگی» را به دست آورد، مفهوم دوربین مداربسته بیش از پیش به یک کنجکاوی عمومی تبدیل شد. اولین استفاده مستند از دوربین مداربسته در سال 1942 در آلمان بود، جایی که «مهندس والتر بروخ» سیستمی را برای مشاهده پرتاب موشک‌های V-2 طراحی و نصب کرد. در سال 1949، نشریه آمریکایی Popular Science اولین برنامه تجاری دوربین مداربسته به نام Vericon را نشان داد. همانطور که بالاتر گفتیم دستگاه های DVR برای ضبط تصاویر دوربین های AHD و دستگاه های NVR برای ضبط تصاویر دوربین های تحت شبکه IP به کار میروند که یکی از تفاوت های بزرگ آنها در رعایت طول سیم کشی انهاست.

آزمایشاتی که در انگلستان در دهه‌های 1970 و 1980 انجام شدند، باعث شد اولین دوربین های مدار بسته توسط دولت محلی در شهرهای مختلف انگلستان نصب شوند. این کار تا دهه 1990 ادامه یافت و در سال 1994 توسط وزارت خانه انگلستان به عنوان یک طرح موفقیت آمیز شناخته شد. این روند سپس در کشورهای دیگر نیز توسعه پیدا کرد تا دوربین مدار بسته به یک ضرورت برای همۀ ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری تبدیل شود. یکی از استانداردهای محیطی برای نصب تجهیزات نظارت تصویری، Ingress Protection یا درجه حفاظتی است.

شما به دوربین‌هایی نیاز دارید که بتوانند فیلم ضبط شده را به صورت بی‌سیم و بدون افت کیفیت منتقل کنند. دوربین‌های بی‌سیم و سیستم‌های امنیتی مرتبط نیز معمولاً با نوعی سیستم تغذیه و کنترل از راه دور عرضه می‌شوند. انواع کوچکتر این دوربین‌ها را می توان در اتومبیل‌ها نصب کرد و یک لایه امنیتی اضافی برای خودرو ایجاد کرد. یکی دیگر از کاربردهای دوربین مدار بسته در مناطق مسکونی، قابلیت استفاده به عنوان «دوربین پرستار بچه» است. دوربین پرستار بچه برای کسانی که در بیرون از منزل کار می کنند و می خواهند نسبت به فعالیت های فرزندان خود نظارت کافی داشته باشند، انتخابی عالی است.

دوربین مداربسته دام داهوا مدل HFW-1000MP

همانطور که قبلا اشاره شد هر دستگاه ضبط کننده ویدئویی با توجه به تعداد کانال تصویری که دارد از تعداد دوربین محدودی پشتیبانی می کند. به طور مثال دستگاه با 4 کانال توانایی پشتیبانی تا 4 عدد دوربین را دارد. توجه داشته باشید که تعداد کانال تصویر دستگاه نباید کمتر از تعداد دوربین مورد نظر باشد. دوربین های مدار بسته ای که برای نصب در فضای خارجی طراحی نشده‌اند، با بارش باران و رطوبت زیاد به‌سرعت آسیب می‌بینند، پس این مورد را نیز مدنظر قرار دهید. از این نظر دوربین ها به دو دسته داخلی (ایندور یا Indoor) و خارجی (اوتدور یا Outdoor) تقسیم می‌شوند. امتیاز دیگری که برخی از دوربین‌های مداربسته در اختیار ما قرار می دهند، قابلیت تشخیص چهره است، به این معنی که دوربین قادر است چهره‌های جدید و چهره‌های آشنا را تشخیص دهد.

دوربین مداربسته TurboHD دام هایک ویژن مدل DS-2CE76D0T-ITPFS

هر چقدر رزولوشن تصویر آن ها بالاتر باشد، برد دوربین پلاک خوان نیز بیشتر می شود و قادر است از فاصله ی بیشتری پلاک ها را ثبت نماید. یکی از دوربین های پلاک خوان محبوب در بازار دوربین پلاک خوان مدل AT است. دوربین های مداربسته از نظر تکنولوژی به سه دسته ی آنالوگ ، تحت شبکه (آی پی) و دوربین مداربسته AHD تقسیم می شوند. نمونه ای جدید از دوربین های مدار بسته آنالوگ قابلیت نمایش تصاویر به صورت HD را دارند.

  • دوربین بولت نسبت به سایر دوربین ها دارای برد وسیع تر بوده و حتی در شب می تواند تا 100 متر را فیلمبرداری نماید.
  • تصویر در قسمت مرکزی با کیفیت و جزئیات بیشتر و در کناره ها با جزئیات و کیفیت کمتری تولید می شود.
  • مشاوره خرید دوربین مداربسته و کارشناسی در زمینه اجرای پروژه نصب دوربین مداربسته با هدف افزایش کیفیت اجرا و تسهیل در عیب‌یابی سیستم های مداربسته صورت می گیرد.
  • بعلاوه خرید دوربین لامپی بسیار هوشمندانه است، از آنجایی که بصورت یک دوربین مخفی برای شما عمل می کند و سارقین متوجه وجود دوربین مدار بسته در محیط نمی شوند.

برای مثال ثبت تصاویر دوربین مداربسته آنالوگ با دستگاه DVR امکان پذیر است. و دستگاه NVR برای ذخیره سازی تصاویر دوربین مدار بسته ای پی به کار می رود. به همراه خرید دوربین مداربسته یک دستگاه ذخیره سازی به همراه تجهیزات جانبی آن نیاز است. دوربین مداربسته دام قابلیت چرخش دارد به طوری که فضای اطراف اتاق را کامل پوشش دهد.

فروشگاه کیانام ارتباط در زمینه فروش دوربین مداربسته نمره قابل قبولی از سوی مصرف کنندگان دریافت کرده است که شما کاربران گرامی با توجه به نماد اعتماد الکترونیکی اعطا شده به سایت کیانام ارتباط با اطمینان می‌توانید اقدام به خرید دوربین مدار بسته کنید. برای تهرانی‌های عزیز امکان خرید حضوری در تهران نیز مهیا می‌باشد و اگر تمایل دارید که از نزدیک محصولات را ببینید و سپس خرید کنید، خرید حضوری مناسب شماست. کلمه AHD مخفف کلمه “Analogue High Definition” است و به مفهوم دوربین مداربسته آنالوگ با کیفیت HD می باشد. این تکنولوژی نسل به روز تر دوربین های مدار بسته آنالوگ با کیفیت قدیمی روش های تی وی ال می باشد، که در این نسخه کیفیت تصویر بر پایه رزولوشن بالا و با کیفیت مگاپیکسل است.

دوربین مداربسته تحت شبکه بی‌سیم اسفیورد مدل Z210

دوربین مداربسته هایلوک خرید با قیمت رقابتی رادیس-امن باش

تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌های HD کاملاً واضح و متمایز هستند و به شما اجازه می‌دهند تا کوچکترین جزئیات را تشخیص دهید. علاوه بر این، می‌توانید دوربین‌های زاویه باز (Wide-Angle) را در نظر بگیرید. این دوربین‌ها مساحت بیشتری را پوشش می‌دهند و افراد را برای استفاده از چند دوربین بی‌نیاز می‌کنند. چرا چنین انتظاری از یک دوربین امنیتی مدرن نباید وجود داشته باشد؟ HD به معنای وضوح www.amnbash.ir 1080p است.