دولت زمان بیشتری را در اختیار تولیدکنندگان باتری قرار می دهد تا از هنجارهای ایمنی اضافی پیروی کنند

برای تجهیز OEM ها (سازندگان تجهیزات اصلی) برای انطباق/اجرای مفاد مقرر در استانداردهای AIS-156 و AIS 038، وزارت حمل و نقل جاده ای و راهداری تصمیم گرفته است اصلاحیه 3 AIS مذکور را در دو مرحله اجرا کند. وزارت بهداشت در بیانیه ای اعلام کرد.

نیتین گادکاری، وزیر حمل‌ونقل جاده‌ای و بزرگراه‌ها، با در نظر گرفتن حوادث آتش‌سوزی خودروهای برقی، در ماه آوریل به شرکت‌ها در مورد مجازات‌هایی هشدار داد که در صورت سهل انگاری آنها مشخص شود، و به آنها دستور داده می‌شود تا خودروهای معیوب را فراخوانی کنند.

در این بیانیه آمده است که اکنون مفاد اضافی در استانداردهای ایمنی باتری در دو مرحله – مرحله اول از اول دسامبر و مرحله دوم از 31 مارس 2023 اجرا می شود.

MoRTH یک کمیته تخصصی به ریاست تاتا نارسینگ رائو، مدیر ARCl حیدرآباد، با عضویت MK Jain، دانشمند مرکز آتش‌سوزی، مواد منفجره و ایمنی محیطی (CFEES)، سوبا ردی، دانشمند اصلی پژوهشی مؤسسه علوم هند و پروفسور IIT Madras، Devendra Jalihal تشکیل داده بود. ، برای توصیه الزامات ایمنی اضافی در استانداردهای ایمنی باتری موجود که تحت قوانین CMV اعلام شده اند.

“برای تقویت پارامترهای ایمنی برای آزمایش باتری های مورد استفاده در خودروهای الکتریکی، اصلاحیه 2 که از 1 اکتبر 2022 لازم الاجرا شد، برای استانداردهای صنعت خودرو (AIS)-156 و AIS-038 صادر شد.”

این اصلاحات شامل الزامات ایمنی اضافی مربوط به سلول های باتری، شارژر روی برد، طراحی بسته باتری و انتشار حرارتی به دلیل اتصال کوتاه سلول داخلی منجر به آتش سوزی می شود.

وزارت حمل و نقل جاده ای و راهداری (MoRTH) با نگرانی در مورد موارد آتش سوزی مشاهده شده در دو چرخ برقی، در تاریخ 1 سپتامبر مقررات ایمنی اضافی را در استانداردهای ایمنی باتری معرفی کرد که قرار بود از اول اکتبر به اجرا درآیند.

پس از آن، اولا الکتریک 1441 دستگاه از دو چرخ برقی خود را فراخوان کرد. اوکیناوا همچنین اعلام کرد که 3215 دستگاه از اسکوتر برقی Praise Pro خود را برای رفع هرگونه مشکل مربوط به باتری ها فراخوان می کند. به طور مشابه، Pure EV 2000 دستگاه از مدل‌های +ETrance و EPluto 7G خود را فراخوان کرد.


امروزه خرید یک گوشی هوشمند 5G مقرون به صرفه معمولاً به این معنی است که در نهایت “مالیات 5G” پرداخت می کنید. این برای کسانی که به دنبال دسترسی به شبکه های 5G به محض راه اندازی هستند چه معنایی دارد؟ در قسمت این هفته بدانید. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

طبق بیانیه رسمی، دولت اجرای مقررات اضافی در استانداردهای ایمنی باتری را که قرار بود از اول اکتبر آغاز شود، به تعویق انداخته است تا به تولیدکنندگان زمان بیشتری برای رعایت هنجارهای جدید داده شود.

در آوریل امسال مواردی از آتش گرفتن خودروهای دو چرخ برقی سازندگانی مانند Ola Electric، Okinawa Autotech و PureEV گزارش شد. این امر باعث شد تا دولت یک هیئت تحقیقاتی تشکیل دهد.