دولت ماهاراشترا از فناوری NFT برای ذخیره داده های سلامت استفاده می کند و با بلاکچین Algorand شریک می شود.

اعضای سازمان ملل همچنین از گام هند برای آغاز آزمایشات در فناوری بلاک چین استقبال کرده اند.

در بیانیه ای رسمی درباره این ابتکار آمده است: «NFT ها به حذف واسطه ها در سیستم مراقبت های بهداشتی که به طور معمول باعث ایجاد تنگناها، ایجاد خطر و افزایش هزینه ها برای همه طرف ها از جمله بیماران، ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی، شرکت های بیمه و بانک ها می شوند، کمک می کند.

در همین حال، MAPay در حال حاضر با ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در ایالات متحده برای انتقال داده های مرتبط در بلاک چین کار می کند.

Algorand که در سال 2019 منتشر شد، یک بلاک چین سبز و اثبات سهام (PoS) است. توسعه دهندگان بلاک چین ادعا می کنند که همگرایی بین مالی غیرمتمرکز (DeFi) و مالی سنتی را امکان پذیر می کنند.

این فناوری توجه سایر مقامات دولتی در هند را نیز به خود جلب کرده است.

بلاک چین Algorand تضمین می کند که کربن منفی است، بدون اینکه شاهد هیچ زمان صفر از زمان راه اندازی آن نباشیم.

بنیاد الگوراند آنیل کاکانی را به عنوان رئیس کشور منصوب کرده است تا بر تمامی عملیات خود در هند نظارت کند.

این اولین بار نیست که دولت ماهاراشترا در آزمایش فناوری توزیع شده لجر عمیق‌تر می‌شود.

ذخیره جزئیات بیمار در بلاک چین نه تنها تغییر ناپذیر است، بلکه شفافیت بیشتری را برای سیستم کلی به ارمغان می آورد.

مایکل درشم، مدیر اجرایی MAPay، در مورد این مشارکت گفت: “این مورد استفاده یک کاربرد کامل در دنیای واقعی از فناوری بلاک چین است. تأثیر آن بر افراد و جامعه به عنوان یک کل چیزی است که ما هر روز از خواب بیدار می شویم تا به آن دست پیدا کنیم.”

هند در حال بررسی موارد استفاده از فناوری بلاک چین برای استفاده حداکثری از پتانسیل آن است. دولت ماهاراشترا با بلاک چین Algorand و MAPay که یک شرکت فناوری مراقبت های بهداشتی است، همکاری کرده است تا داده های سلامت را به عنوان NFT ذخیره کند. وزارت بهداشت عمومی و رفاه خانواده تحت دولت ماهاراشترا 100 میلیون NFT را در مرحله اول این طرح منتشر خواهد کرد. این توسعه پس از آن صورت گرفت که Algorand ادعا کرد که در کنفرانس Decipher خود که اخیراً در دبی برگزار شد، هزاران تن از حامیان بلاک چین را از هند دیده است.

در ماه مارس سال جاری، بلاک چین Polygon توسط دولت ماهاراشتریا برای صدور گواهی کاست در روستای Etapalli و منطقه Gadchiroli انتخاب شد.

پلیس فیروزآباد در ماه اکتبر از راه‌اندازی یک انجمن جدید شکایت خبر داد که بر اساس بلاک چین Polygon ساخته شده است. تمام جزئیات ثبت شده در شبکه بلاک چین قابل تغییر یا ویرایش نیستند. این امر یکپارچگی در جزئیات در مورد پرونده هایی را که تحت بررسی قرار می گیرند تضمین می کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

این اقدام با هدف مهار “خطر جعل” و “شناسایی ذینفعان مناسب برای ارائه طرح های دولتی” انجام شد.

این فناوری تحول آفرین است. انتقال و پذیرش آن در سطح جهانی زمانی غیر قابل تصور به نظر می رسید. سابین کاپاسی، رهبر سیاست سلامت سازمان ملل متحد و راهبرد حکومت داری خاطرنشان کرد: اما اکنون در دسترس است.