دونالد ترامپ احساس می‌کند توییتر با اینکه ایلان ماسک در «دست‌های سالم» است، می‌گوید ترجیح می‌دهد در حقیقت اجتماعی باشد.

© تامسون رویترز 2022

چند ساعت پس از اینکه ماسک عصر جدیدی را در توییتر آغاز کرد، او با درخواست ها و درخواست های صاحبان حساب های ممنوعه و رهبران جهان مواجه شد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

قبل از تشکیل شورا، پلتفرم رسانه های اجتماعی هیچ تصمیم مهمی در مورد محتوای یا بازگرداندن حساب نخواهد داشت.

دونالد ترامپ روز جمعه گفت که قصد دارد از پلتفرم رسانه اجتماعی Truth خودش استفاده کند، علیرغم تصاحب توییتر توسط میلیاردر ایلان ماسک، که قول داده است حساب توییتر رئیس جمهور سابق آمریکا را بازگرداند.

ترامپ گفت که فکر می‌کند پلتفرم رسانه‌های اجتماعی Truth خودش «به‌نظر می‌رسد و بهتر کار می‌کند». ترامپ در پستی در سکوی خود نوشت: من حقیقت را دوست دارم. ترامپ پس از حمله مرگبار 6 ژانویه 2021 به ساختمان کنگره آمریکا از توئیتر منع شد. ماسک گفته است که حساب کاربری ترامپ را بازگرداند، اما ترامپ قبلاً گفته بود که باز نخواهد گشت.

ترامپ در مصاحبه‌ای با فاکس نیوز بدون اینکه صریحاً گفته باشد در صورت بازگرداندن حساب کاربری‌اش در توییتر پست نمی‌گذارد، گفت: من ایلان را دوست دارم، اما در حقیقت می‌مانم.

ماسک که خود را مطلقه آزادی بیان توصیف می‌کند، روز پنجشنبه با کارایی بی‌رحمانه‌ای مدیریت توییتر را در دست گرفت و مدیران ارشد را اخراج کرد، اما در مورد چگونگی دستیابی به اهداف بلندپروازی‌های خود برای پلتفرم رسانه‌های اجتماعی تاثیرگذار، شفافیت کمی ارائه کرد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا روز جمعه گفت خوشحال است که توییتر پس از به‌عهده گرفتن رسمی ایلان ماسک در «دست‌های سالم» است، اما نگفت که آیا به حساب کاربری خود در پلتفرمی که او را ممنوع کرده است بازخواهد گشت یا خیر.

ترامپ به فاکس گفت: وقتی او در پلتفرم شخصی خود پست می‌گذارد، «به هر حال همه جا را فرا می‌گیرد». هرکسی که در توییتر و در همه جاهای دیگر است، به هر حال همه آن را منتشر می کنند.»