دکوراسیون طلافروشی چگونه است؟

طراحی داخلی برای طلا فروشان تنها پرداختن به زیبایی مغازه نیست، بلکه فرصتی برای بالا بردن امنیت طلا فروشی هم هست. اگر در زمینه دکوراسیون طلا فروشی و طراحی داخلی فروشگاه تجاری نیاز به مشورت دارید با ما تماس بگیرید. چرا که به جز بحث معماری و دکوراسون نیاز است تا زیر ساخت های موجود نیز مانند مقاوم سازی ، سیستم های الکتریکی و امنیتی ، تاسیسات مکانیکی و … در یک طرح خوب فروشگاه جواهرات ، قرار دادن استراتژیک جواهرات به افزایش فروش کمک می کند. اصل «سادگی» مهمترین نکتهای است که برای سفارش و یا طراحی لوگو جواهرات باید به آن توجه داشته باشید تا خروجی طرح شما لوگویی شیک و مجلل برای برندتان باشد. امروزه به دلیل راحتی در اجرا و قابلیت بریدن و شکل پذیر بودن در نجاری .

با توجه به این موضوع میتوانید طراحی دکوراسیون داخلی خود را با توجه به استانداردهای روز دنیا، نوع کسب و کار، نوع مشتریان و طبقهی اجتماعی آنها هماهنگ کنید. عوامل مهم برای زیباسازی دکوراسیون داخلی یک طلا فروشی کدامند؟ دکوراسیون داخلی جواهر فروشی : جواهر فروشی، یکی از آن شغل هایی است که در آن معاملات معمولا با قیمت های بالا انجام می شود. یک ویترین زیبا باید به زیبایی تمام، نمونه ای کوچک از آن چه در دکوراسیون داخل می گذرد را به نمایش گذاشته و به گونه ای طراحی شود که جلب توجه کننده باشد. با استفاده از دانش پخت شیشه سکوریت، شیشه های چند لایه به گونه ای طراحی شده است که هنگام خرد شدن به قطعات بسیار کوچکی تقسیم می شوند و به لایه میانی می چسبند. همه ی عناصر در طراحی دکوراسیون ، الهام گرفته از خصیصه های مجموعه جواهرات و بازار هدف می باشند. هرچه تغییر دکوراسیون مغازه پیشرفته تر باشد اثربخش است.

این رمز موفقیت ان مغازه است چرا که مشتری ها حتی برای چند دقیقه استراحت نیز به انجا میایند. حتی اگر یک مجرم وقت قابل توجهی را در حمله به جعبه شیشه ای (که در ایجاد سر و صدای دزدگیر می تواند کمتر از یک یا دو دقیقه باشد) بگذراند و آن را به خطر بیندازد، احتمال دارد فقط بخشی از ویترین را تنها بتوانند دچار ترک خوردگی کند. برنامه ریزی برای فضاهای اداری و پیشخوان فروش و در صورتی که طلا فروشی در مقیاسی بزرگ تر طراحی می شود، محلی است که معاملات در آن جا به پایان رسیده و قرارداد ها امضا می شود و عموماً بایستی نزدیک ورودی مغازه واقع شده باشد. نکتهای که در این مورد بسیار مهم میباشد این است که باید آژیر خطر در محلی نصب شود که قابل مشاهده افراد نباشد و در دید و دسترس عموم نباشد. در طلا فروشی هایی که معمولا تمام محصولات در یک ویترین واحد قرار می گیرند، برای مشاهده طلا و جواهر توسط مشتری باید طلاها از ویترین خارج شوند و این باعث پایین آمدن امنیت طلا فروشی می شود.

شیشه های ضد گلوله یا همان شیشه های لمینت دارای ساختاری هستند که با اصابت گلوله همچون شیشه های معمولی نمی شکنند و گلوله از آن ها رد نمی شود. زیرا هنگامی که سارقین سعی در شکستن ویترین های جواهرات را دارند، شیشهبه همان سرعتی که فکر می کردند نمی شکست و قبل از رسیدن پلیس با کالای کم و حتی بدون کالا فرار کردند. خانم ها توجه زیادی به محیط اطراف دارند، در نتیجه توجه به زیبایی شناسی در طراحی داخلی طلا فروشی می تواند بر روی تصمیم آن ها به صورت مستقیم اثرگذار باشد. رنگ آمیزی دیوارها و وسایلی که در داخل مغازه وجود دارد، تاثیر عمیقی بر روی ناخودآگاه فرد می گذارد. رنگ بندی دیوارها و دکور : در انتخاب رنگ ها به هارمونی توجه داشته باشید. شما باید در انتخاب رنگ دیوارها و دکور چنین فضایی با دقت زیادی عمل کنید.

زیبایی دکوراسیون و امنیت در زمان دکوراسیون دکور مغازه طلا فروشی لازم و ضروری است. این شیشه ها می توانند توسط ریموت کنترل در مواقعی که لازم است شفاف و در مواقع دیگر مات شوند و هیچ گونه دیدی نداشته باشند. همگی برای کنترل اوضاع در مواقع ضروی موثر است. با ارزش ترین اقلام جواهرات باید تحت کنترل مستقیم همکاران فروش باشد. پر فروش ترین آن ها جعبه های شیشه ای هستند. شیشه ای که در ساخت شیشه لمینت استفاده می شود دارای ضخامت های مختلف است و ممکن است انواع مختلفی از مواد لایه ای برای چسباندن آن ها به هم استفاده شود.

امروزه این شیشه ها به خصوص برای ساخت جعبه های شیشه ای نگهداری جواهرات، به میزان بسیار زیادی مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته اند زیرا صاحبان مغازه در مواقع لزوم می توانند شیشه ها را کدر کنند تا جواهرات درون آن مشخص نباشند و در این صورت انگیزه ای برای هجوم سارقان وجود نخواهد داشت. خوشبختانه با گسترس علم طراحی داخلی و تولید بیشتر محصولات دکوراتیو، امروزه میتوانیم از طیف وسیعی از لوستر ها، لامپ ها و چراغ ها برای طراحی داخلی جواهر فروشی نورپردازی استفاده کنیم. رنگ بندی و نورپردازی در طراحی داخلی جواهر فروشی: بیشترین قشری که به جواهر فروشی ها مراجعه می کنند، خانم ها هستند؛ خانم ها ذاتا اشخاص ریز بینی هستند به همین دلیل بایستی در طراحی داخلی جواهر و طلا فروشی بسیار ظریف و با دقت عمل کرد. یکی از موارد دیگر برای طراحی طلا فروشی که با فضاهای دیگر متفاوت است ترکیب بندی رنگ های آن است. بنابراین اگر می خواهید مغازه شما ظاهری متفاوت با سایر طلا فروشی ها داشته باشد، برای طراحی دکوراسیون داخلی آن علاوه بر ویترین شیشه ای از جعبه های شیشه ای نیز استفاده کنید. در طراحی این فروشگاه، علاوه بر زیبایی شناختی نظیر دقت به رنگ بندی و همچنین اجرای ویترینهای شکیل، موضوع حفاظت و امنیت آن از دو مورد قبل ضروریتر است.

آکاایران: فروشگاه طلا فروشی به عنوان یکی از لوکس ترین و چشمگیر ترین فروشگاه ها در مراکز تجاری و یا بازار شناخته می شود. مغازه یا فروشگاههای طلا فروشی به عنوان یکی از لوکسترین و جذابترین مکانها در مراکز تجاری و یا بازار شناخته میشوند. عنصر نور به منظور خلق محیطی لوکس و لاکچری و همچنین برای نشان دادن جزییات جواهر و طلا برای طراحی داخلی طلا فروشی بسیار مهم است. طراحی داخلی طلا فروشی این امکان را به شما می دهد که محیط داخلی، ویترین، نمای بیرونی و کانتر مغازه خود را با هم هماهنگ کنید و محیطی زیبا بوجود بیاورید. این دیدگاه می تواند به اعتبار، خوش نامی و همچنین کار و کاسبی در مغازه شما آسیب بزند. طراح باید توجه داشته باشد که چگونه بیشتر مشتریان در فروشگاه گشت و گذار می کنند. متریالی مانند ام دی اف، سنگ، چوب، آینه و شیشه که توسط طراح و با توجه به متراژ مغازه و سلیقه مشتری انتخاب می شود. هنگامی که طراح چشم انداز مغازه طلا و جواهر خود را توسعه می دهد ، آنها اجزایی را انتخاب می کنند که با هم کار کنند تا مفهوم را زنده کنند.

اما در طراحی داخلی یکپارچه، کانتر و باکس های متعددی جانمایی می شود که چون از جنس شیشه اند، مشتریان می توانند از تمام جهات جواهر و طلای مد نظر خود را مشاهده کنند که در این صورت برای بررسی، نیازی به بیرون آوردن طلا یا جواهرات متعدد برای انتخاب نیست. اما باید بدانید که امروزه صنعت شیشه سازی به قدری پیشرفت کرده است که شیشه هایی بسیار مقاوم ساخته شده اند که حتی در برابر گلوله نیز می توانند مقاومت کنند. در حالی که شیشه سکوریت تقریباً چهار برابر شیشه معمولی مقاوم است، اما در نهایت قابل شکستن است. با در نظر گرفتن چنین ایده ای، چندین آلترناتیو ارائه کردیم و در نهایت به این طرح رسیدیم که در آن بادبند، علاوه بر پوشیده شدن، ظاهری جذاب و حتی کاربردی هم پیدا کرده است. تکرار این طرح ها روی سقف، نشان دهنده سبک التقاطی این برند جواهرات می باشد. به این منظور که سایت شما در عین شیک و جذاب بودن مدرن و خاص باشد تا تفاوتش با دیگر سایت ها به وضوح دیده شود در یک کلام یک سایت سفارشی برای مشتریان خاص و با اعتبار شماست که همان طور که از نمونه های طراحی شده ما مشخص است هیچ یک از دو سایت مشتریان ما اصلا یکی و شبیه به هم نیستند این مورد بسیار حائز اهمیت هست که برخی از شرکت های طراحی سایت متاسفانه یک نسخه را برای تمام مشتریان خود می پیچند و همین مورد باعث مشکلات عدیده و بسیار زیادی برای آن برند و کسب و کار خواهد افتاد.

شما می توانید از مشاوره رایگان متخصصین شرکت با گرفتن وقت قبلی بهرمند شوید. برای اطمینان از اینکه کدام ویترین ها از جواهراتی که کالاهای مورد تجارت شما هستند، به خوبی محافظت می کنند باید از افراد متخصص در این زمینه مشاوره بگیرید. شیشه های ضد گلوله از چندین لایه تشکیل شده اند که بین لایه ها را نیز از لایه PVB پر می کنند که باعث می شود لایه ها به خوبی به هم بچسبند. برای طراحی هر لوگویی باید به سلیقه و خلاقیت های خود بسنده کرده و با چندین بار آزمون و خطا به بهترین نتیجه برسید. انسان ذاتا به محیط های لوکس و زیبا جذب می شود. نکته مهم در این است که مغازه طلا فروشی که جذب مشتری بیشتری را دارد، با بهره مندی از متخصصین طراحی داخلی مغازه تمامی اصول و قواعد طراحی داخلی طلا فروشی را در نظر گرفته اند که این موضوع می تواند اساسی ترین امر در راندمان فروش مشتریان باشد. نکته قابل توجه ظروف سفالی، نقوش آن ها می باشد که بیشتر جنبه نمادین داشته و ریشه درآیین های کهن دارد.

طراحی داخلی طلا فروشی باید آنقدر قوی باشد که مشتریان زیادی را جلب کند.در طراحی داخلی طلا فروشی نور پردازی،رنگ بندی و متریال خوب نقش مهمی را ایفا می کند. چیدمان، رنگ بندی و متریال استفاده شده در ویترین بسیار مهم است. سه دسته بندی کلی برای شیشه ای که در جعبه ها استفاده می شود وجود دارد، اما جواهر فروشان فقط باید یک مورد را برای امنیت مطلوب در نظر بگیرند. با استفاده از کانترها و پارتیشن بندی می توان فضای مخصوص فروشندگان را به گونه ای طراحی کرد که کاملا جدا از مسیر حرکت مشتری ها باشد. می تواند در طراحی دکوراسیون طلا فروشی به کار رود . بنابراین به نورپردازی مناسب در دکوراسیون داخلی مغازه جواهر فروش باید توجه ویژه ای شود. برای طراحی داخلی مغازه طلا فروشی باید به چه مسائلی توجه کرد؟ به همین علت ویترین طلا فروشی علاوه بر دارا بودن ویژگیهای بالا باید امنیت بالایی هم داشته باشد؛ بنابراین با طراحی درست و اصولی ویترین میتوان علاوه بر نمایش کامل طلاها به مشتری، امنیت آنها را هم تامین کرد.

هرچه لوگوی شما سادهتر باشد و از عناصر کمتری در آن استفاده شود، میزان تاثیرگذاری آن بر مخاطبان نیز بیشتر خواهد بود. با استفاده از جعبه های شیشه ای در طلا فروشی علاوه بر اینکه زیبایی منحصر به فردی به آن ها می بخشید می توانید امنیت جواهرات را نیز دو چندان کنید. شما می توانید اقلام جدید یا بسیار خاص را که مشتریان بیشتری به آن احتیاج دارند روی دیوار سمت راست فروشگاه قرار دهید تا شاهد افزایش فروشی باشید که من آن را جادوی فروش می نامم. گوهر سرنوشت من است سلام و درود صمیمانه بر شما که بیننده و خواننده گرامی این سایت هستید. اریک کارلسون این فروشگاه و جواهر فروشی برند های دولچه و گابانا را بر طبق سبک معماری باروک و ارجاعات تاریخی طراحی کرده است. نورپردازی و چراغانی سقف لابی ها، که از دم درب ورودی هم دیده می شود، یکی از ویژگی های چشمگیر در این طراحی جواهر فروشی است. نورپردازی مناسب باعث می شود تا دکور ویترین طلا و دکوراسیون داخلی مغازه زیباتر دیده شود. به همین علت، پروژه طراحی داخلی جواهر فروشی یکی از سخت ترین پروژه هایی است که در حوزه کار معماری و طراحی دکوراسیون داخلی انجام می شود.

شیشه های هوشمند از جدیدترین شیشه هایی هستند که با تکنولوژی بالایی ساخته شده اند. این نوع تدابیر و چیدمان های مناسب، تاثیر بالایی در امنیت طلافروشی دارد. به طور معمول ، مشتریان ابتدا در سمت راست اتاق گشت و گذار می کنند ، بنابراین برخی از قطعات جواهر انتخابی باید در ویترین های دست راست قرار بگیرند. وجود کالاهای با ارزش بالا در ویترین مغازه های طلا فروشی سارقان را به شدت به دزدی ترغیب می کند. دیوار های پشتی صورتی رنگ طراحی شده و پانل های منحنی شکل نیز به رنگ سفید دیزاین شده اند که در درب انتهای فضا این انحنا تکرار شده است.