دیده بان بازار ارز دیجیتال: بیت کوین، سود اندک اتر مینت، اکثریت آلت کوین های محبوب در سود معامله می کنند

خودی‌های صنعت، در پیش‌بینی‌های تازه، بر این باورند که روزهای آینده ممکن است شاهد افزایش ارزش بیت‌کوین باشیم.

در همین حال، USD Coin، Solana، Binance USD، Shiba Inu، Chainlink، Leo و Monero در 2 ژوئن زیان را ثبت کردند.

در اخبار دیگر، هند و ایالات متحده ظاهراً رویکردهای متضادی در قبال ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) دارند. در حالی که معاون فرماندار RBI اخیراً از آینده فین‌تک متمرکز بر بلاک چین در پس‌زمینه آزمایش‌های جاری خرده‌فروشی CBDC حمایت کرده است، قانون‌گذاران در ایالات متحده در مورد اینکه آیا CBDC باید به اقتصاد ایالات متحده وارد شود یا خیر، اختلاف نظر دارند.

اینها عبارتند از Binance Coin، Ripple، Cardano، Dogecoin، Polygon، Litecoin، Tron و Polkadot.

در اوایل این هفته، الکس مونی، عضو کنگره آمریکا، لایحه‌ای به نام قانون پیشگیری از آزمایش دلار دیجیتال (HR 3712) پیشنهاد کرد که از فدرال رزرو آمریکا می‌خواهد تحقیقات و توسعه مربوط به معرفی CBDC یا دلار دیجیتال را متوقف کند. واکنش سایر سیاستگذاران ایالات متحده به این پیشنهاد فعلاً در انتظار است.


سامسونگ گلکسی A34 5G اخیرا توسط این شرکت در هند در کنار گوشی هوشمند گران قیمت Galaxy A54 5G راه اندازی شد. عملکرد این گوشی در برابر Nothing Phone 1 و iQoo Neo 7 چگونه است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر گونه توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از هر گونه سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

داده‌های CoinMarketCap در روز جمعه نشان داد که ارزش کلی بازار کریپتو نیز در 24 ساعت گذشته 1.11 درصد افزایش یافت و به قیمت 1.14 تریلیون دلار (تقریباً 94,07,860 کرور) رسید.

همراه با اتریوم، دسته ای از ارزهای دیجیتال موفق شدند در روز جمعه شاهد افزایش اندکی باشند.

بیت کوین در روز جمعه 2 ژوئن 0.52 درصد افزایش یافت و به 26,938 دلار (تقریباً 22 میلیون روپیه) معامله شد. در 24 ساعت گذشته، ارزش بیت کوین 172 دلار (تقریباً 14,170 روپیه) هم در سطح ملی و هم در سطح ملی کاهش یافت. مبادلات بین المللی بیت کوین شاهد افزایش قابل توجهی در اواسط آوریل بود، زمانی که 60 درصد افزایش یافت و به ارزش معاملاتی در حدود 31000 دلار (تقریباً 25 میلیون روپیه) رسید. کارشناسان بر این باورند که نگرانی های پیرامون تورم و هرج و مرج سقف بدهی ایالات متحده یکی از دلایل اصلی این است که بیت کوین در هفته های اخیر یک حرکت محدود بین 26000 دلار (تقریباً 21.4 لک) تا 28000 دلار (تقریباً 23 میلیون روپیه) را ثبت کرده است.

شاخص ترس و طمع کریپتو از دیروز 2 امتیازی شد و با 52 امتیاز در منطقه خنثی باقی ماند. سرمایه گذاران همچنان به رویکرد محتاطانه نسبت به بازارهای ارزهای دیجیتال ادامه می دهند. USDT تتر نیز علیرغم کاهش بازار استیبل کوین، ارزش بازار بی سابقه قبلی خود را به دست آورده است.

«داده‌های زنجیره‌ای روند جالبی را نشان می‌دهد زیرا سرمایه‌گذاران کوچک‌تر بیت‌کوین، معروف به «میگو»، با موجودی کیف پول کمتر از ۱ بیت‌کوین، به‌شدت بزرگترین ارز دیجیتال را جمع‌آوری کرده‌اند. تنها در یک ماه گذشته، عرضه میگو 24600 بیت کوین افزایش یافته است و به بالاترین سطح تاریخ 1.31 میلیون بیت کوین رسیده است. این داده ها نشان می دهد که علیرغم فشار فروش فعلی، سرمایه گذاران کوچکتر به پتانسیل بلندمدت بیت کوین اطمینان دارند.

قیمت اتر در 2 ژوئن 1.02 درصد افزایش یافت، نمودار قیمت ارزهای دیجیتال توسط Gadgets 360 نشان داده شد. اتر، در زمان نگارش این مقاله، با قیمت 1,875 دلار (تقریباً 1.5 لک) معامله می شد. در روز گذشته، ETH بهتر از BTC عمل کرد و از نظر قیمت 21 دلار (تقریباً 1730 روپیه) افزایش یافت.