دیزل ژنراتور قیمت دیزل ژنراتور شرکت کیا دیزل اسپادان

از جمله آن می توان به تولید کننده موتور دیزل ژنراتور، نوع و نحوه کار موتور آن و نهایتا نحوه نگهداری از موتور دیزلی بر روی دیزل ژنراتور اشاره نمود. ما در این مطلب به 2 نکته اساسی در انتخاب موتور دیزلی اشاره می نماییم. دیزل ژنراتور های اضطراری در جاهای مثل بیمارستان ها،کارخانه جات، هتل ها، داروخانه ها، اتش نشانی، ساختمان های اداری و مسکونی، مرغداری، پرورش ماهی، گاوداری، فروشگاهای زنجیره ای و …. که با قطع شدن برق شهری میتوانند دچار خسارت زیادی شوند کاربرد دارد. عمر مفید دیزل ژنراتور شما ممکن است کمتر از ساعات کار ژنراتور شما باشد. با دگرگونی تکنولوژی و مقررات آلایندگی و تغییر دادن دیزل ژنراتور خود به مدل جدیدتر و کارآمد می توانید سرمایه گذاری با ارزشی برای کسب و کارتان داشته باشد.

اقلام تهویه کمکی مانند فن خنک کننده رادیاتور و لوله های اگزوز که هوا را به خارج هدایت نموده و موتور ژنراتور را خنک می کند. عملیات استخراج از معادن زیرزمینی در تجهیزات دیزل خلاصه می شود؛ از جمله تجهیزات استخراج مواد و کامیون بار می باشد. بزرگترین لاستیک برای کامیون عظیم با موتور دیزل بیش از 2،500 اسب بخار قادر به هولنج بیش از 300 تن در هر بار است. عوامل مختلفی که می تواند منجر به افزایش یا کاهش مقدار سوخت مصرفی شود. حتما در هنگام خرید ، تاریخچه فروشگاهی که از آن خرید میکنید را مطالعه کنید و مطمئن شوید که فروشگاه تازه تاسیس نبوده و سال بعد هم در آن مکان خواهد بود که بتواند به طور متوسط حداقل 5 سال خدمات پس از فروش به شما ارئه دهد.

دیزل ژنراتور قیمت دیزل ژنراتور شرکت کیا دیزل اسپادان

دیزل ژنراتور برق اضطراری ترکیبی از مولدهای الکتریکی بوده که برای تولید انرژی الکتریکی مورد استفاده قرار می گیرد. خرید و فروش انواع دیزل ژنراتور های برق اضطراری برای کاربردهای متنوع در قیمت های مختلف برای ساختمان های اداری ، صنعتی و مسکونی صورت می گیرد. به طور معمول از سیستم برق اضطراری ژنراتور دیزلی در مکان هایی که برق رسانی با مشکل مواجه بوده و یا برای تداوم برقرسانی به سیستم پشتیبان نیاز است، استفاده می شود. قیمت دیزل ژنراتور جدا از هزینه سوخت دیزلی ، با توجه به افزایش قیمت ارز و همچنین رشد تکنولوژی ساخت آن در سال های اخیر بسیار افزایش یافته است.

شرکت رادوکو در زمینه تعمیر تخصصی انواع ژنراتور برق آماده ارائه خدمات و تعمیر انواع دیزل ژنراتور ها به هموطنان عزیز می باشد جهت ارتباط با کارشناسان ما تماس بگیرید. موتور ژنراتور که می توان آن را اصلی ترین و لازمه ی تولید برق دانست می باشد که با مصرف سوخت دیزلی ژنراتور متصل به خود را به گردش در می آورد و موجب تولید برق می شود. پوشش‌دهنده‌های فلزی در دو نوع کانوپی سایلنت و کانوپی سوپرسایلنت ساخته می‌شوند و متناسب با نوع کاربری و مکان استفاده و همچنین ابعاد دستگاه‌های ژنراتور، قیمت‌های متفاوتی دارند.

راه‌اندازی، آموزش و نگهداری

در انتخاب ژنراتورها عوامل متعددی نظیر تامین سوخت و ذخیره آن، شرایط کار و تامین بار و غیره تاثیر دارند. یکی از دلایل انتخاب بیشتر ژنراتورهای دیزل تعداد بیشتر تامین کننده های قطعات آن، عدم نیاز به دانش و تجربه زیاد و همچنین حمل و نقل و راه اندازی ساده تر آن است. لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی با کارشناسان فروش در تماس باشید. صفحه کنترل ژنراتور مجموعه ای از اجزای سازنده خواهد بود، در کنار هم باید موتور دیزل و دینام AC را هنگام کار کنترل کرده و اطمینان حاصل کنند که تنظیمات در پارامترهای از پیش تعیین شده باقی می ماند.

صنعت راهسازی و ساخت و ساز

ژنراتور گازوئیلی در پیکربندی های مختلف الکتریکی و فیزیکی برای استفاده در زمینه های مختلف قابل استفاده می باشد. در این مطلب ما نحوه کارکرد یک دیزل ژنراتور، اجزای اصلی و نحوه عملکرد آن به عنوان یک منبع ثانویه انرژی الکتریکی در زمینه های مسکونی و صنعتی بررسی را می کنیم. در حالت کلی دیزل ژنراتور ها به علت مواد خاصی که از آن ساخته می شوند و ساده تر بودن فرایند ساخت و همچنین ساده تر بودن و کند کار تر بودن قطعاتشان، کمتر دچار شرکت کاراسهند خستگی می شوند. در صورتی که در ژنراتور های گازی هزینه اولیه تهیه بسیار بیشتر بوده و تنها مزیت آن از نظر اقتصادی برای مصرف کننده، تامین آسان تر سوخت آن است. باک سوخت سیستم سوخت متشکل از یک مخزن که معدن سوخت است و لوله ای که آن را به موتور متصل می کند ساخته شده. در این قسمت سوخت به دیزل میرسد و انرژی سوخت را به انرژی مکانیکی تبدیل میکند.

دیزل ژنراتور ولوو 1631- 600 کاوا

هنگامی که موتور دیزل شفت ژنراتور را می چرخاند، سیم ها از طریق میدان مغناطیسی عبور می کنند، که می تواند بارهای الکتریکی را در مدار القا کند. ترکیبی از موتور دیزل و یک ژنراتور الکتریکی است که برای تبدیل انرژی الکتریکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین در موتور ژنراتور منظور از ژنراتور، تولید کننده است و موتور که به آن پیشران یا محرک گفته می شود دستگاهی است که انرژی را برای به کار انداختن وسایل نقلیه، دستگاههای دیگر، یا تولید الکتریسیته به کار مکانیکی تبدیل می کند. دیزل ژنراتورهای کوچک تا 250 کاوا، علاوه بر اینکه به منظور تولید برق اضطراری مورد استفاده قرار می‌گیرند، بلکه تامین برق مورد نیاز به طور مستمر و در زمان‌های کمبود ژنراتورهای بزرگ و حتی اوج مصرف نیز کاربرد دارند.

  • وظیفه آن کنترل و رفع ایرادهای ناشی از بد کارکردن موتور و ژنراتور و یا اعلام مشکل هستند.
  • در صورتی که در ژنراتور های گازی هزینه اولیه تهیه بسیار بیشتر بوده و تنها مزیت آن از نظر اقتصادی برای مصرف کننده، تامین آسان تر سوخت آن است.
  • این گرمکن ها توسط برق باتری (۱۲ یا ۲۴ ولت ، ۱۰۰ الی ۱۵۰ وات) کار می کنند.
  • اما در حالت کلی میزان مصرف، معمولا بستگی به پارامتر هایی همانند اندازه دیزل ژنراتور و میزان بار آن دارد و بر این اساس تقریبی از مصرف را می توان بدست آورد.
  • برای جلوگیری از غلیظ شدن روغن موجود در سیستم خنک کاری در دیزل ژنراتورها از هیتر استفاده می‌شود.
  • در برخی موتور های بزرگ و سنگین، معمولاً از دو المنت یا صافی استفاده می شود.