دیزنی به دنبال استخدام وکیل شرکتی برای فناوری های نوظهور مانند NFT، Metaverse: جزئیات

سایر وظایف عبارتند از: “سنجش ​​لازم برای پروژه های NFT، بلاک چین، بازار شخص ثالث و پروژه های ارائه دهنده ابر”، ارائه مشاوره حقوقی منظم در مورد مسائل مربوط به ارزهای دیجیتال، ارز دیجیتال و هدایت تلاش های دیزنی در رابطه با فناوری های نوظهور.

به نظر می رسد که شرکت والت دیزنی علاقه مند به گسترش حضور وب 3 خود است زیرا این شرکت به دنبال استخدام “وکیل شرکتی با تجربه” برای کار بر روی “فناوری های توسعه یافته” از جمله توکن های غیرقابل تعویض (NFT)، بلاک چین، متاورس و امور مالی غیرمتمرکز است. دیفای). بر اساس این آگهی استخدام، گروه معاملات شرکتی، در بخش حقوقی شرکت والت دیزنی، به دنبال انتصاب یک “مشاور اصلی – معاملات شرکتی، فناوری های نوظهور و NFTs” است. اخبار مربوط به موقعیت خالی جدید می رسد زیرا دیزنی به آرامی خود را به فضای رمزنگاری، بلاک چین و متاورس.

طبق یک لیست شغلی در لینکدین، غول سرگرمی در حال حاضر به دنبال استخدام کارمندی است که بتواند “مشاوره حقوقی کامل چرخه عمر محصول و پشتیبانی از محصولات جهانی NFT” را ارائه دهد و اطمینان حاصل کند که آنها با تمام قوانین و مقررات جاری در ایالات متحده نیز مطابقت دارند. به عنوان بازارهای جهانی

علاوه بر این، باب ایگر، مدیر عامل سابق دیزنی، پیشنهاد کرده است که NFT ها به دلیل تعداد زیادی از ویژگی های فکری، پتانسیل فوق العاده ای برای دیزنی دارند.

دیزنی همچنین در اوایل سال جاری حق اختراعی برای فناوری اعطا کرد که جاذبه‌های واقعیت افزوده (AR) بدون هدفون را فعال می‌کند که با ردیابی بازدیدکنندگان از طریق تلفن‌های هوشمندشان کار می‌کند. این فناوری که در پتنت «شبیه‌ساز دنیای مجازی-واقعی-جهانی مجازی» نامیده می‌شود، می‌تواند جلوه‌های سه بعدی ویژه‌ای را بر روی فضاهای فیزیکی، دیوارها و اشیاء مجاور در پارک‌های موضوعی دیزنی ایجاد و طراحی کند.

دیزنی به وضوح به NFT ها علاقه دارد و این شرکت طی چند سال گذشته این علاقه را به طور عمومی اعلام کرده است. از سال 2021 چندین خط NFT را با مشارکت بازار کلکسیونی دیجیتال VeVe منتشر کرده است.

در حالی که متاورس به عنوان ترکیبی از هر دو دنیای فیزیکی و دیجیتالی توسعه می‌یابد که افراد می‌توانند به صورت مجازی با هم ارتباط برقرار کنند، پتنت دیزنی با هدف غرق کردن بازدیدکنندگان بدون نیاز به هدست‌های واقعیت مجازی (VR) است.




منبع

دیزنی به دنبال استخدام وکیل با حداقل 5 تا 8 سال تجربه در مدیریت و اجرای معاملات پیچیده شرکتی و تجربه در یک شرکت حقوقی بزرگ چندملیتی با فعالیت شرکتی معتبر بین المللی است.