رئیس سابق بخش اعتماد و ایمنی می گوید: توییتر تحت رهبری ایلان ماسک ایمن تر نیست

خروج او بیشتر تبلیغ‌کنندگانی را که بسیاری از آنها پس از اخراج نیمی از کارمندان ماسک از توییتر کنار کشیدند، از جمله بسیاری از آنها که با تعدیل محتوا درگیر بودند، متعجب کرد.

اما او از تصمیم توییتر مبنی بر تعلیق دائم ترامپ به دلیل خطر تحریک بیشتر خشونت پس از شورش در ساختمان کنگره ایالات متحده در 6 ژانویه 2021 دفاع کرد.

راه اندازی به سرعت توسط ارسال کنندگان هرزنامه که جعل هویت شرکت های عمومی بزرگی مانند Eli Lilly، Nestle و Lockheed Martin بودند، مواجه شد.

راث می‌گوید: «ما واضح‌ترین مثال ممکن را دیدیم که نشان می‌دهد چگونه چیزها از حالت آنلاین به حالت غیرفعال حرکت می‌کنند. ما مردم را در کاپیتول دیدیم.

راث یک کهنه سرباز توییتر بود که به هدایت پلت فرم رسانه های اجتماعی از طریق چندین تصمیم مهم، از جمله اقدام به تعلیق دائمی مشهورترین کاربر آن، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، در سال گذشته کمک کرد.

راث پس از تصاحب ماسک توییت کرده بود که با برخی اقدامات، امنیت توییتر تحت مالکیت میلیاردر بهبود یافته است.

راث در مصاحبه ای در کنفرانس بنیاد نایت در روز سه شنبه در پاسخ به این سوال که آیا هنوز هم چنین احساسی دارد، راث گفت: “نه.”

راث گفت، اصلاح اشتراک پریمیوم توییتر آبی، که به کاربران امکان می‌دهد برای یک علامت تأیید شده در حساب خود پرداخت کنند، علیرغم هشدارها و توصیه‌های تیم اعتماد و ایمنی راه‌اندازی شد.

© تامسون رویترز 2022


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

ماسک در 19 نوامبر توئیت کرد که پس از آن که اکثریت اندک در یک نظرسنجی غیرمنتظره توییتری به این اقدام رای مثبت دادند، حساب کاربری ترامپ بازگردانده خواهد شد.

توییتر تحت رهبری ماسک شروع به دور شدن از پایبندی خود به سیاست های مکتوب و در دسترس عموم نسبت به تصمیمات محتوایی که به طور یکجانبه توسط ماسک گرفته شده بود، که راث دلیل استعفای خود را ذکر کرد.

راث گفت، قبل از اینکه ماسک سکان هدایت توییتر را به دست بگیرد، حدود 2200 نفر در سراسر جهان بر روی کار تعدیل محتوا متمرکز بودند. او گفت که بعد از خرید شماره را نمی دانست زیرا دایرکتوری شرکت خاموش شده بود.

یوئل راث، رئیس سابق اعتماد و ایمنی توییتر روز سه‌شنبه گفت که این شرکت رسانه‌های اجتماعی تحت مالکیت جدید الون ماسک امن‌تر نبوده و در اولین مصاحبه‌اش پس از استعفای این ماه هشدار داد که این شرکت دیگر کارکنان کافی برای کارهای ایمنی ندارد.

او گفت: «یکی از محدودیت‌های من این بود که اگر توییتر با فرمان دیکتاتوری اداره شود و نه با سیاست… دیگر نیازی نیست که من در نقشم، کاری را که انجام می‌دهم انجام دهم.»

راث همچنین روز سه‌شنبه گفت که توییتر در محدود کردن انتشار مقاله نیویورک پست که ادعاهایی را درباره پسر جو بایدن، نامزد دموکرات ریاست‌جمهوری وقت آمریکا، کمی قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 مطرح می‌کرد، اشتباه کرد.