رئیس هیئت مجلس نمایندگان ایالات متحده می گوید: سقوط FTX: آماده احضار سام بنکمن-فرید در صورت نیاز


ماکسین واترز، رئیس کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان آمریکا روز پنجشنبه به رویترز گفت که آماده است در صورتی که سام بنکمن-فرید، بنیانگذار FTX با حضور در جلسه هفته آینده موافقت نکند، احضار کند و او در حال بررسی بهترین راه برای انجام این کار است.

واترز در مصاحبه ای در کنگره آمریکا گفت: “ما به وضوح اعلام کرده ایم که سم را در جلسه استماع خود در 13 دسامبر می خواهیم. اگر او همکاری نکند، ما آماده هستیم که احضار کنیم.”

رویترز پیشتر گزارش داده بود که تنظیم کنندگان در سراسر جهان، از جمله در باهاما که در آن FTX مستقر است و در ایالات متحده، در حال بررسی نقش مدیران ارشد FTX از جمله Bankman-Fried در فروپاشی خیره کننده این شرکت هستند. صرافی کریپتو ماه گذشته پس از یک بحران نقدینگی که حداقل یک میلیارد دلار (تقریباً 8200 کرور) از سرمایه مشتری از بین رفت، اعلام ورشکستگی کرد.

دادستان ها و رگولاتورها بانکمن-فرید را به هیچ جرمی متهم نکرده اند.

واترز گفت که او صلاحیت صدور احضاریه را دارد اما می‌تواند آن را به رای کمیته بگذارد، و اضافه کرد که ابتدا با نماینده پاتریک مک‌هنری، نماینده جمهوری‌خواه که وقتی حزبش کنترل مجلس را به دست گرفت، این روند را بررسی خواهد کرد. ژانویه. او گفت که تاکنون تصمیمی گرفته نشده است. او گفت: “من واقعاً می‌توانم این کار را خودم انجام دهم. احتمالاً رای می‌دهیم.” من باید با آقای مک‌هنری در مورد چگونگی انجام آن کار کنم. اما ما احضاریه‌ای صادر خواهیم کرد.»

واترز گفت: “یا او شرکت می کند یا نه. و آن زمانی است که ما تصمیم خود را می گیریم.” گفتن اینکه ما شما را اینجا می خواهیم، ​​درست و درست است و منطقی است.

او از گفتن اینکه آیا بنکمن-فرید ملزم به حضور شخصی است یا می تواند از طریق پیوند ویدیویی شهادت دهد، خودداری کرد.

سخنگوی Bankman-Fried از اظهار نظر خودداری کرد. دفتر مک‌هنری بلافاصله برای اظهار نظر در دسترس نبود.

© تامسون رویترز 2022


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

آزمایش بر روی حیوانات Neuralink: قانونگذاران ایالات متحده برای نظارت بیشتر بر شرکت تولید تراشه های مغز ایلان ماسک تلاش می کنند

هنگ کنگ لایحه مبارزه با پولشویی را اصلاح می کند تا رمزارز را نیز شامل شود، معنی آن چیست

ویدیوی برگزیده روز

چگونه آموزش عکاسی با گوشی هوشمند به یک شغل تبدیل شد؟





منبع