راهول گاندی: توییتر اکنون امیدوار است علیه سخنان نفرت‌آمیز عمل کند و حقایق را قوی‌تر بررسی کند

این نمودار همچنین نشان می دهد که از ژانویه 2021، حساب توییتر گاندی شاهد افزایش تعداد دنبال کنندگان جدید بود و پس از فوریه 2022، دوباره شروع به رشد کرد.

یک گزارش خبری با استناد به افراد مطلع از این وضعیت گفت که ماسک “با اخراج حداقل چهار مدیر ارشد، تمیز کردن خانه را در توییتر آغاز کرده است”.

این نشان می دهد که چگونه بین اوت 2021 و فوریه 2022، پیروان جدید رهبر کنگره سرکوب شدند. گاندی مدعی شد که 20 درخواست برای توییتر داشته است، حتی در حالی که غول رسانه های اجتماعی هرگونه تخلف را رد کرده است.

علاوه بر آگراوال و گاد، ند سگال، مدیر مالی توییتر و شان ادجت، مشاور عمومی نیز از کار برکنار شدند.

راهول گاندی، رئیس سابق کنگره، روز جمعه امیدوار بود که توییتر اکنون علیه سخنان تنفرآمیز عمل کند، حقایق را با قوت بیشتری بررسی کند و صدای مخالفان در هند را خفه نکند، بلافاصله پس از اینکه ایلان ماسک میلیاردر غول رسانه های اجتماعی را به دست گرفت و چهار تن از مدیران ارشد آن را اخراج کرد. .

گاندی همچنین نموداری از «دستکاری» دسته توییتر خود را به اشتراک گذاشت.

در این گزارش آمده است: «حداقل یکی از مدیران اخراج شده از دفتر توییتر اسکورت شد.


ماسک قرارداد خرید توییتر را بست و توییت کرد: «پرنده آزاد شد»، بلافاصله پس از تسخیر عظیم 44 میلیارد دلاری (نزدیک به 362400 کرور) وب سایت و اخراج چهار تن از مدیران ارشد آن، از جمله مدیرعامل پاراگ آگراوال و اجرایی قانونی ویجایا گده

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

پس از اینکه گاندی تصویر یک قربانی تجاوز جنسی را به اشتراک گذاشت و اخطاری از کمیسیون ملی حمایت از حقوق کودک (NCPCR) دریافت کرد، دسته توییتر به طور موقت قفل شد. او مدتی پس از آن از حساب کاربری خود در وب سایت میکروبلاگینگ استفاده نکرده بود. رهبر کنگره اغلب از دسته توییتر خود برای حمله به دولت نارندرا مودی استفاده می کند.