راه اندازی Warhammer 40,000: Darktide Xbox Series S/X به طور نامحدود به تعویق افتاد تا برای نسخه رایانه شخصی رفع شود.

Fatshark اخیرا منتشر شده استبه روز رسانی سیگنال، اولین انتشار محتوا برای Darktide، که یک ماموریت Comms-Plex 154/2f جدید، دو سلاح جدید برای کلاس Zealots و Ogryns و ویژگی جلسات خصوصی بسیار درخواستی را اضافه کرد. این به‌روزرسانی همچنین شامل دو اصلاح‌کننده جدید برای مأموریت‌ها می‌شود، با «محوطه‌های شکار» که تعداد بیشتری از سگ‌های Pox Hound را نشان می‌دهد و مأموریت‌های Assault، جمع‌آوری مهمات را افزایش می‌دهند و در عین حال قابلیت شفابخشی را کاهش می‌دهند.

Warhammer 40,000: Darktide انتشار کنسول خود را به طور نامحدود به تعویق انداخت تا صرفاً بر رفع مشکلات نسخه رایانه شخصی تمرکز کند. این بازی قرار بود مدت کوتاهی پس از عرضه رایانه شخصی در ماه نوامبر بر روی Xbox Series S/X عرضه شود، اما قبل از این اعلام اطلاعاتی برای انتشار ارائه نکرد. در نتیجه، توسعه دهنده Fatshark همچنین تصمیم گرفته است که عرضه محتوای فصلی وعده داده شده برای بازی را به تعویق بیاندازد و بازخوردهای خود را از نظر ایجاد یک سیستم ساخت «کامل»، یک حلقه پیشرفت پاداش و بهینه سازی عملکرد در رایانه شخصی بررسی کند. در حالی که بازیکنان کنسول ممکن است کمی از این اعلامیه ناراحت شوند، با قضاوت بر اساس استقبال عمومی ترکیبی Warhammer 40,000: Darktide در Steam، این حرکت درستی به نظر می رسد.

بازی Warhammer 40,000: Darktide برای رایانه شخصی از طریق Steam و PC Game Pass در دسترس است. همانطور که در بالا ذکر شد، نسخه Xbox Series S/X برای مدت نامحدودی تاخیر داشته است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

ما به توانایی خود در Fatshark برای ارائه بازی‌ای که میلیون‌ها نفر می‌توانند از آن لذت ببرند، افتخار می‌کنیم. این همان کاری بود که ما با Warhammer 40,000: Darktide انجام دادیم – برای ایجاد یک بازی بسیار جذاب و پایدار با سطحی از عمق که شما را برای هفته ها و نه ساعت ها نگه می دارد. والوند می خواند. ما نتوانستیم این انتظارات را برآورده کنیم.» علاوه بر به تاخیر انداختن نسخه Xbox Series S/X، توسعه‌دهنده انتشار آینده هر گونه لوازم آرایشی ممتاز را به حالت تعلیق در می‌آورد و تمرکز را صرفاً به سمت پرداختن به بازی منحرف می‌کند. توسعه‌دهنده ادعا می‌کند که نمی‌تواند مسیر انتشار محتوای جدید را بدون توجه به نگرانی‌های پخش‌کننده ادامه دهد.

Warhammer 40K Darktide که در اواخر نوامبر منتشر شد، به‌خاطر نبرد درونی و محیط‌های بسیار دقیق، به‌نظر می‌رسید که سرنوشت آن موفقیت‌آمیز باشد. با قرض گرفتن فرمول چهار نفره co-op از نوشته های فانتزی گذشته Warhammer: Vermintide 1 و Vermintide 2، اضافه کردن gunplay 40K به این ترکیب برای به دست آوردن نتایج بهتر تقریباً بیهوده به نظر می رسد. در آن، بازیکنان به شهر کندوی بی‌رحم ترتیوم پرتاب می‌شوند تا با دشمنان تشنه به خون روبرو شوند – فرقه‌ای بدعت‌گذار به نام Admonition که به دنبال به دست گرفتن کنترل سیاره Atoma Prime است. سفارشی‌سازی به کلاس، ظاهر و جنسیت با تمرکز بیشتر بر روی سیستم کاردستی تقسیم می‌شود. متأسفانه، دومی تصور ناقصی ایجاد کرد که همانطور که در بالا گفته شد، Fatshark قصد دارد آن را حل کند.