راپیدو دادگاه عالی را علیه دستور HC بمبئی برای توقف عملیات در ماهاراشترا محکوم کرد


دادگاه عالی روز سه‌شنبه با رسیدگی به درخواست Rapido، تاکسی‌های دوچرخه و جمع‌آوری خودرو، در ۲۳ ژانویه موافقت کرد که حکم دادگاه عالی بمبئی را به چالش می‌کشد که به آن دستور داده بود فوراً فعالیت در ماهاراشترا را متوقف کند، زیرا مجوز فعالیت تاکسی دوچرخه یا ریکشا را ندارد. خدمات.

هیئتی به ریاست رئیس دادگستری هند، دی.

موکول روهاتگی، وکیل ارشد، موضوع را برای رسیدگی فوری ذکر کرد و گفت که این شرکت هزاران کارمند دارد.

دادگاه عالی بمبئی هفته گذشته به Roppen Transportation Services Private Limited که مجری تاکسی دوچرخه راپیدو را اداره می‌کند، دستور داد تا فوراً فعالیت خود را تعطیل کند زیرا این استارت‌آپ هنوز مجوز فعالیت از دولت ماهاراشترا دریافت نکرده است. بر این اساس، جمع‌آوری تاکسی دوچرخه راپیدو قرار بود تا 20 ژانویه تمام خدمات خود را تعطیل کند.

دادگاه عالی یک گردآورنده تاکسی دوچرخه در پونا را به دلیل فعالیت بدون دریافت مجوز از دولت ماهاراشترا دستگیر کرد و به آن دستور داد تا خدمات را فوراً متوقف کند.

Roppen Transportation دادگاه عالی را بر خلاف ابلاغیه ای که توسط دولت ماهاراشترا در 29 دسامبر 2022 به آن صادر شده بود، اعتراض کرد و از دادن مجوز جمع آوری تاکسی دوچرخه به آنها خودداری کرد.

دولت دلیل آن را عدم وجود سیاست دولتی در مورد صدور مجوز تاکسی های دوچرخه و عدم وجود سیاست ساختار کرایه عنوان کرد.

دولت ایالتی به دادگاه عالی گفته است که کمیته ای برای بررسی فرمول دستورالعمل های تاکسی های دوچرخه در ایالت تشکیل شده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

فروش روز جمهوری بزرگ آمازون 2023: بهترین تخفیف‌ها برای تلویزیون‌های هوشمند کمتر از روپیه. 50000

ویدیوی برگزیده روز

CES 2023: تلفن همه چیز





منبع