ردمی نوت 12 سری 5G در هند معرفی شد توسط شیائومی: تمام جزئیات

پیش از این انتظار می رفت که سری نوت 12 5G در هند با نام تجاری جدید پوکو عرضه شود. با این حال، پوکو هند بعداً هیمانشو تاندون را رهبری کرد تکذیب کرد شایعات در یک توییت تیزر شیائومی همچنین تایید می کند که سری نوت 12 5G برند خود را در هند حفظ خواهد کرد.

صفحه تیزر شیائومی اشاره می کند که سری ردمی نوت 12 5G با نام سوپر نوت به زودی عرضه می شود و طراحی دوربین پشتی سه گانه را در تصاویر تبلیغاتی به نمایش می گذارد.

عرضه سری ردمی نوت 12 5G در هند توسط شیائومی به اشتراک گذاشته شده است و عرضه آینده این گوشی هوشمند در این کشور را تایید می کند. سازنده چینی از کاربران علاقه مند درخواست کرده است تا برای هشدارهای بیشتر در مورد دستگاه ثبت نام کنند. سری نوت 12 شامل ردمی نوت 12، نوت 12 پرو و ​​نوت 12 پرو پلاس است که اخیراً در چین عرضه شده است و با استفاده از تیزر شیائومی، به نظر می رسد این گوشی ها از طراحی مشابهی در هند برخوردار هستند. این شرکت تاریخ عرضه رسمی سری ردمی نوت 12 در هند را تأیید نکرده است، یا تأیید نکرده است که کدام گوشی ها در این کشور عرضه خواهند شد.

مشخصات نسخه هندی سری Note 12 5G هنوز فاش نشده است، اما نگاه کردن به جزئیات مربوط به عرضه این گوشی در چین می تواند به ما بگوید که چه انتظاری داریم. مدل برتر Note 12 Pro+ دارای یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی به همراه یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی است.

علاوه بر این سه مدل، سری نوت 12 با دو نوع سفارشی Redmi Note 12 Pro+، یعنی Trend Edition و Discovery Edition/Explorer Edition در چین عرضه شد که نسخه دوم از شارژ سریع 210 واتی پشتیبانی می کرد. با این حال، سازنده مستقر در پکن هنوز تعداد نسخه‌های این سری را برای عرضه در هند تأیید نکرده است یا اینکه آیا نسخه‌های ویژه برای اولین بار در این کشور عرضه خواهند شد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

گوشی Redmi Note 12 Pro+ دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با فرکانس 120 هرتز است که از HDR10+ و Dolby Vision پشتیبانی می کند. این باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد و از تعویض سریع 120 وات پشتیبانی می کند. هر دو گوشی Redmi Note 12 Pro و Note 12 Pro+ بر روی MediaTek Dimensity 1080 SoC کار می کنند، در حالی که مدل پایه Note 12 از یک SoC Snapdragon 4 Gen 1 استفاده می کند. شایان ذکر است که برخی از این مشخصات ممکن است برای مدل های هندی تغییر کند.