“رفتار فقط بازار”: بررسی های مدیر عامل بایننس در تجارت آلت کوین های ضعیف افزایش یافته است

Changpeng Zhao، مدیر عامل بایننس، تجارت برخی آلتکوین های ضعیف را در پلتفرم خود صرفاً به عنوان یک «رفتار بازار» توجیه کرده است. در روزهای اخیر، فعالیت‌های معاملاتی برای Sun Token، Ardor، Osmosis، FUNToken و Golem شاهد تشدید بایننس بود که در میان رکود مداوم بازار، شک‌هایی را در میان اعضای جامعه ارزهای دیجیتال برانگیخت. پس از فروپاشی چشمگیر صرافی کریپتو FTX به دلیل تنگنای نقدینگی که سرمایه‌گذاران را بالا و پایین گذاشت، سقف کلی ارز دیجیتال در چند هفته گذشته بیش از 200 میلیارد دلار (تقریبا 1651771 کرور) کاهش یافت.

ژائو همچنین فاش کرد که این پلتفرم برداشت‌ها را از برخی حساب‌ها مسدود کرده است که به عنوان بخشی از تحقیقات خود، سود حاصل از تجارت این آلت‌کوین‌ها را به همراه داشته است.

بایننس تلاش کرده است تا اعتماد سرمایه گذاران را دوباره به دست آورد تا بازار را از رکود جاری خارج کند.

این صرافی همچنین برای اطمینان از اینکه کاربرانش می‌توانند تمام برداشت‌ها را انجام دهند، گواهی اثبات ذخیره خود را ممیزی کرد.

حرکت تجاری نسبتاً نامتعارف SUN، ARDR، OSMO، FUN، و GLM باعث شد تا مردم تعجب کنند که آیا برخی از حساب‌های موجود در Binance با کلیدهای سرقت شده در معرض خطر قرار گرفته‌اند.

مدیریت رسمی توییتر بایننس فاش کرد که این شرکت یک بررسی داخلی برای بررسی اینکه آیا بازیگران بد صرافی را هدف قرار داده اند یا خیر، انجام داده است.





منبع

اگر اطلاعات جدیدی وجود داشته باشد، ما این موضوع را به روز خواهیم کرد.

— Binance (@binance) 11 دسامبر 2022

روز دوشنبه، 12 دسامبر، آزمایشگاه‌های بایننس یک دور سرمایه‌گذاری را برای GoPlus Security با مبلغ نامشخصی رهبری کرد.