رقبا می گویند که مایکروسافت باید برای حل شکایات ضد انحصار اقدامات بیشتری انجام دهد، زیرا تنظیم کنندگان اتحادیه اروپا در حال بررسی تحقیقات هستند

یکی از سخنگویان مایکروسافت گفت: “ما از گفتگوهای سازنده ای که ما را به آنجا هدایت کرد سپاسگزاریم و از بازخوردی که از آن زمان دریافت کرده ایم قدردانی می کنیم.”

آروبا و انجمن ابری دانمارکی از اظهار نظر خودداری کردند.

اعضای Cispe شامل Amazon.com رهبر بازار رایانش ابری است.

حل و فصل شکایات با این شرکت ها می تواند به مایکروسافت کمک کند تا از تحقیقات احتمالی ضد انحصار اتحادیه اروپا که می تواند به جریمه 10 درصد از گردش مالی جهانی آن منجر شود، جلوگیری کند.

شکایات OVHcloud، ارائه‌دهنده خدمات ابری ایتالیایی آروبا و انجمن دانمارکی ارائه‌دهندگان خدمات ابری بر روی شیوه‌های ابری مایکروسافت و معاملات مجوز متمرکز بود.

ارائه دهنده نرم افزار آلمانی Nextcloud گفت که پیشنهاد اولیه مایکروسافت برای رسیدگی به شکایات ضد انحصار اتحادیه اروپا که توسط رقبا ارائه شده است کافی نیست و غول نرم افزاری ایالات متحده باید اقدامات بیشتری انجام دهد.

فرانک کارلیچک، مدیر اجرایی Nextcloud روز چهارشنبه گفت که مایکروسافت که در دهه گذشته بیش از 1.6 میلیارد یورو (تقریبا 13980 کرور) جریمه های ضد انحصار اتحادیه اروپا را متحمل شده بود، یک سال پیش تماس گرفت اما در مورد مسائل بسته بندی صحبت نکرد. .

© تامسون رویترز 2023


Oppo Find N2 Flip که به تازگی راه اندازی شده است، اولین گوشی تاشوی این شرکت است که در هند معرفی شده است. اما آیا آن چیزی که برای رقابت با Samsung Galaxy Z Flip 4 لازم است را دارد؟ ما در این مورد در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

او به رویترز گفت: “من علاقه مند به گفتگوهای بیشتر هستم، اما باید گفت و گوی جدی باشد.”

سخنگوی گروه تجاری CISPE که سال گذشته شکایتی را در مورد شیوه‌های رایانش ابری این شرکت به کمیسیون ارائه کرد، گفت که مایکروسافت هفته گذشته برای بحث در مورد تغییرات پیشنهاد داد.

Nextcloud در سال 2021 شکایت خود را به کمیسیون اروپا برد و ادعا کرد که مایکروسافت از تسلط خود سوء استفاده می کند و سرویس ذخیره سازی ابری OneDrive خود را با سیستم عامل ویندوز 10 و 11 خود همراه می کند.

یک فرد با آگاهی مستقیم از این موضوع گفت که ارائه دهنده خدمات رایانش ابری فرانسوی و شاکی OVHcloud نیز منتظر پیشنهاد ملموس تر از سوی مایکروسافت است.

مایکروسافت اعلام کرد که در اکتبر سال گذشته تغییراتی را در رویه‌های صدور مجوز ارائه کرده است که به بازخورد دریافتی از ارائه‌دهندگان ابری اروپایی می‌پردازد.