رندرهای طراحی سامسونگ گلکسی A34 با صفحه نمایش 6.5 اینچی، دوربین سه گانه پشتی: گزارش ظاهر می شود


انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی A34 در میان سری گوشی‌های هوشمند جدید سری گلکسی A باشد. اطلاعات زیادی در مورد این گوشی سامسونگ وجود ندارد. با این حال، رندرهای ادعایی از Galaxy A34 ظاهر شده است که طراحی کامل آن را به نمایش می گذارد. به نظر می رسد این دستگاه دارای نمایشگر 6.5 اینچی Infinity U با بریدگی به سبک قطره ای است. این گوشی هوشمند به گونه ای به تصویر کشیده شده است که دارای تنظیمات دوربین سه گانه پشتی است. همچنین گفته می شود که از طراحی قاب تخت برخوردار است که معمولاً در گوشی های هوشمند گلکسی ارزان قیمت ارائه نمی شود.

Giznext طرح های Galaxy A34 را با همکاری tipster فاش کرده است OnLeaks. گفته می شود که این گوشی دارای یک پنل 6.5 اینچی Infinity U-panel Super AMOLED با بریدگی به سبک قطره ای است. اندازه این گوشی سامسونگ 161.3×77.7×8.2 میلی متر است. این گزارش نشان می دهد که این گوشی می تواند یک گوشی هوشمند 5G باشد.

گلکسی A34 با کلیدهای تنظیم صدا و دکمه پاور در ستون فقرات سمت راست به نمایش گذاشته شده است. علاوه بر این، دکمه پاور قرار است به عنوان حسگر اثر انگشت نیز عمل کند. این گوشی احتمالاً دارای یک پورت USB Type-C و یک جک هدفون 3.5 میلی متری در پایین است.

میکروفون نیز قرار است در پایین باشد. با این حال، سینی سیم کارت به ظاهر به بالای صفحه منتقل شده است. به نظر می رسد سه سنسور دوربین به صورت عمودی در گوشه سمت چپ بالای پنل پشتی قرار گرفته اند. تصاویر فاش شده ظاهراً رنگ سیاه گلکسی A34 را تایید می کنند. انتظار می رود سامسونگ در زمان عرضه گزینه های رنگ بیشتری را ارائه دهد.

سامسونگ هنوز به طور رسمی وجود این گوشی هوشمند را تایید نکرده است. این گزارش نشان می دهد که گلکسی A34 ممکن است در نیمه اول سال 2023 در هند و سایر بازارهای جهانی عرضه شود. اطلاعات قیمت آن نیز هنوز در دست نیست، با این حال، انتظار می‌رود قیمت آن کمتر از 100 دلار باشد. 30000.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

بهره‌بردار بازارهای انبه تلاش کرد از حفره Aave سوء استفاده کند: در اینجا نحوه شکست این تلاش آمده است

ویدیوی برگزیده روز

Defunc Home: Killer Combo of Sound and Style





منبع