رندرهای OnePlus Nord Watch، مشخصات سرفیس آنلاین؛ توصیه می شود با ردیابی SpO2 همراه باشد

نویسنده معروف Ishan Agarwal (@ishanagarwal24)، در همکاری با 91Mobiles، رندرها و مشخصات ظاهری ساعت وان پلاس نورد را فاش کرده است. همانطور که گفته شد، رندرها ساعت هوشمند را در سایه های مشکی و آبی نشان می دهند. رندرها یک صفحه نمایش مستطیلی با سایه مشکی را برای پوشیدنی ها نشان می دهند. با یک دکمه کناری برای پیمایش از طریق رابط کاربری نشان داده شده است. رندرها همچنین برخی ویژگی‌ها از جمله ردیابی ضربان قلب و پشتیبانی از حالت‌های تناسب اندام متعدد را پیشنهاد می‌کنند.

OnePlus اخیرا جزئیات نمایشگر OnePlus Nord Watch را تایید کرده است. گفته می شود که این گوشی دارای صفحه نمایش 1.78 اینچی AMOLED با وضوح 368×448 پیکسل و حداکثر روشنایی 500 نیت است.

طبق اطلاعات فاش شده گذشته، قیمت OnePlus Nord Watch در هند می تواند حدود 100 میلیون تومان باشد. 5000. انتظار می رود که در مدل ها و انواع مختلف با صفحه های دایره ای و مستطیلی موجود باشد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

طبق اطلاعات فاش شده، OnePlus Nord Watch دارای ساختار IP68 خواهد بود و می تواند با هر دو دستگاه اندروید و iOS سازگار باشد. گفته می شود که این دستگاه دارای یک مانیتور اشباع اکسیژن خون (SpO2)، ردیابی 24 ساعته ضربان قلب، مانیتور استرس و ویژگی های ردیابی سلامت زنان است. نمایشگر این پوشیدنی می تواند نرخ تازه سازی 60 هرتز را ارائه دهد. باتری OnePlus Nord Watch با یک بار شارژ تا 10 روز عمر باتری و 30 روز در حالت آماده به کار ارائه می دهد. علاوه بر این، انتظار می رود این پوشیدنی تا 105 حالت تناسب اندام را ارائه دهد. گفته می شود که دارای اتصال بلوتوث نسخه 5.2 است و می تواند با برنامه N Health سازگار باشد.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

آیا واقعاً می توانیم یک سیارک را با برخورد به آن منحرف کنیم؟ هیچ کس نمی داند، اما ما هیجان زده هستیم که تلاش کنیم





منبع

تایید شده است که OnePlus Nord Watch به زودی در هند عرضه خواهد شد. قبل از اعلام رسمی، رندرهایی از پوشیدنی آینده به همراه مشخصات آن به صورت آنلاین منتشر شده است. رندرها طراحی را نشان می دهند و گزینه های رنگ آبی و مشکی را برای OnePlus Nord Watch نشان می دهند. رندرها همچنین صفحه ای مستطیلی با دکمه ای که در کنار آن نصب شده برای پیمایش نشان می دهد. تایید شده است که OnePlus Nord Watch دارای صفحه نمایش 1.78 اینچی AMOLED با حداکثر روشنایی 500 نیت و وضوح 368×448 پیکسل است.