رندرها و مشخصات سامسونگ گلکسی A14 فاش شد. برای دریافت راه‌اندازی دوربین عقب سه‌گانه توصیه شده است

طبق رندرها، به نظر می رسد که سامسونگ گلکسی A14 به جای دوربین چهارگانه موجود در گلکسی A13، دارای تنظیمات دوربین سه گانه پشتی است. انتظار می رود سازنده کره جنوبی حسگرهای بهبود یافته ای را در گوشی جدید ارائه دهد. رندرها همچنین حاکی از آن است که این گوشی دارای حسگر اثر انگشت در کنار، درگاه هدفون 3.5 میلی‌متری، پورت USB Type-C و بلندگوی زیرین است.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

تصاویر بازاریابی Google Pixel Watch، مشخصات سطح آنلاین قبل از راه اندازی





منبع

طبق گفته‌ی مشاور، گوشی هوشمند جدید با نمایشگر LCD 6.8 اینچی فول اچ‌دی پلاس عرضه می‌شود و ممکن است از اتصال 5G پشتیبانی کند. گلکسی A14 دارای ابعاد 167.7 در 78.7 در 9.3 میلی متر است. جزئیات بیشتری از این گوشی در ماه های آینده در دسترس خواهد بود.

رندرهای جدید استیو همرستوفر (@onleaks)، مشاور پرکار، با همکاری Giznext، طراحی گوشی هوشمند آینده سامسونگ گلکسی A14 را پیشنهاد می‌کند. رندرهای فاش شده نشان می دهد که طراحی گلکسی A14 مشابه مدل قبلی خود، گلکسی A13 است. با این حال، چند تفاوت طراحی را می توان مشاهده کرد. اکنون به نظر می رسد که نمایشگر دارای یک بریدگی Infinity-U به جای بریدگی Infinity-V موجود در نسخه قبلی است.

مشخصات گلکسی A14 سامسونگ (شایعه شده)

رندرها و مشخصات سامسونگ گلکسی A14 به صورت آنلاین منتشر شده است که نشان می دهد عرضه آن قریب الوقوع است. رندرهای فاش شده طراحی این گوشی هوشمند را نشان می دهد و همچنین نگاهی به برخی از ویژگی های آن مانند تنظیمات دوربین پشتی دارد. طبق رندرها، به نظر می رسد این گوشی دارای تنظیمات دوربین سه گانه پشتی، درگاه هدفون 3.5 میلی متری و اسکنر اثر انگشت در کناره است. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند در سال 2023 وارد بازار شود. ماه گذشته گزارشی حاکی از آن بود که سامسونگ آزمایش چندین گوشی جدید سری A از جمله گلکسی A14 را آغاز کرده است.

اخیرا گزارشی حاکی از آن بود که چند گوشی جدید سری گلکسی A سامسونگ وارد مرحله تست شده اند. این گوشی ها شامل گلکسی A14 به همراه گلکسی A34 و گلکسی A54 بودند. گفته می شود گوشی های جدید در سال 2023 عرضه می شوند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.