رندر شیائومی 14 پرو به صورت آنلاین به بیرون درز کرد که نمایشگر منحنی با حاشیه های نازک را نشان می دهد: جزئیات


شیائومی 13 پرو در کنگره جهانی موبایل امسال (MWC) در ماه فوریه معرفی شد. جزئیات جانشین این گوشی هوشمند که انتظار می رود با نام Xiaomi 14 Pro معرفی شود، اکنون به صورت آنلاین منتشر شده است. رندری از گوشی هوشمند معرفی نشده به بیرون درز کرده است و تصویر به طراحی گوشی ادعایی اشاره دارد. شیائومی 14 پرو دارای صفحه نمایش خمیده با بریدگی سوراخ برای دوربین سلفی است. رندر حاشیه‌های باریکی را در هر طرف نشان می‌دهد. انتظار می‌رود شیائومی 14 پرو بر روی نسل بعدی SoC پرچمدار کوالکام اجرا شود.

Tipster Ice Universe (@UniverseIce) توییت کرد تصویری از ظاهری شیائومی 14 پرو که قسمت جلویی گوشی را نشان می دهد. این نشان می دهد که این گوشی به لبه های خمیده و حاشیه های باریک مجهز خواهد شد. به نظر می رسد شیائومی 14 پرو دارای یک سوراخ سوراخ تراز وسط برای قرار دادن دوربین سلفی است. مدل آینده از نظر ظاهری مشابه شیائومی 13 پرو است.

xiaomi 14 pro رندر توییتر universeice xiaomi 14 pro

رندر لو رفته از شیائومی 14 پرو
اعتبار عکس: Twitter/ IceUniverse (@UniverseIce)

بر اساس جزئیاتی که توسط مشاور دیجیتال چت استیشن (ترجمه شده از چینی) فاش شده است، شیائومی می تواند شیائومی 14 پرو را به چیپست شایعه شده اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام مجهز کند. انتظار می رود باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ بی سیم 50 واتی و پشتیبانی از شارژ سیمی 90 وات یا 120 وات داشته باشد. همچنین می تواند دوربین های WLG High-Lens را به رخ بکشد.

انتظار می رود شیائومی 14 پرو به عنوان جانشین شیائومی 13 پرو معرفی شود. دومی با برچسب قیمت روپیه در هند به فروش رفت. 79999 برای تنها 12 گیگابایت رم + پیکربندی فضای ذخیره سازی 256 گیگابایت در ماه مارس. در رنگ های سفید سرامیکی و مشکی سرامیکی موجود است.

شیائومی 13 پرو دارای صفحه نمایش 6.73 اینچی 2K OLED با نرخ تازه سازی تا 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز است. این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 پشتیبانی می کند. این گوشی مجهز به یک دوربین پشتی سه گانه است که یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی 1 اینچی سونی IMX989، یک دوربین 50 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین 50 مگاپیکسلی تله فوتو را در خود جای داده است. شیائومی 13 پرو دارای باتری 4820 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 120 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی است.


شیائومی گوشی هوشمند پرچمدار خود با محوریت دوربین شیائومی 13 اولترا را عرضه کرد، در حالی که اپل اولین فروشگاه خود را در این هفته در هند افتتاح کرد. ما درباره این پیشرفت‌ها و همچنین گزارش‌های دیگر در مورد شایعات مرتبط با گوشی‌های هوشمند و موارد دیگر در Orbital، پادکست Gadgets 360 صحبت می‌کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

WhatsApp تست بتا قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه برای تماس‌های ویدیویی را آغاز کرد: چگونه کار می‌کند


سام آلتمن، مدیر عامل OpenAI می گوید هوش مصنوعی بازار کار را نابود نمی کند، بلکه به دنبال کاهش ترس از رشد هوش مصنوعی در تور جهانی است.





منبع