رندر پرس سامسونگ گلکسی A14 5G فاش شد، احتمال دریافت دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی


سامسونگ گلکسی A14 5G در سایت‌های مختلف صدور گواهینامه حضور پیدا کرده است و اشاره می‌کند که ممکن است به زودی راه‌اندازی آن نزدیک شود. یک منبع اطلاعات قابل اعتماد اکنون رندر مطبوعاتی ادعایی از Galaxy A14 5G را به بیرون درز کرده است. این گوشی برای دریافت دوربین پشتی سه گانه، از جمله دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، به تصویر کشیده شده است. همچنین به نظر می رسد یک بریدگی به سبک قطره ای در جلو برای قرار دادن دوربین سلفی وجود دارد. شایعات اخیر حاکی از آن است که این گوشی هوشمند ممکن است از پردازنده MediaTek Dimensity 700 SoC استفاده کند. با این حال، نویسنده ادعا می کند که ممکن است دارای یک تراشه Exynos معرفی نشده باشد.

رندر پرس فرضی Galaxy A14 5G توسط ایوان بلاس (توئیتر: @evleaks) با همکاری GadgetGang افشا شد. گفته می شود که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی فول اچ دی پلاس با ناچ قطره ای برای دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی است. این گوشی هوشمند سامسونگ می تواند یک دوربین پشتی سه گانه 50 مگاپیکسلی نیز داشته باشد.

در زیر کاپوت، ممکن است یک چیپست اگزینوس معرفی نشده را در خود جای دهد. گفته می شود گلکسی A14 5G دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی نیز می باشد. رندر فاش شده همچنین نگاهی به ستون فقرات سمت راست گوشی دارد که به نظر می‌رسد دارای دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه پاور/حسگر اثر انگشت است.

سامسونگ هنوز جزئیات قیمت و تاریخ عرضه خود را فاش نکرده است. با این حال، Blass ادعا می کند که گلکسی A14 5G قیمت بسیار بالایی خواهد داشت تا در انتهای خط تولید گوشی های هوشمند مقرون به صرفه سامسونگ قرار گیرد. مشاور پیشنهاد می کند که غول فناوری کره جنوبی حتی ممکن است این گوشی را با پیشنهاداتی عرضه کند که به مشتریان امکان می دهد گوشی را به صورت رایگان به خانه ببرند.

این گوشی هوشمند سامسونگ اخیرا در پایگاه داده Geekbench مشاهده شده است. این چیپست هشت هسته ای با پیکربندی 2+6 ارائه می شود. انتظار می‌رود گلکسی A14 5G بر روی اندروید 13 اجرا شود. طبق فهرست ادعا شده، امتیاز عملکرد تک هسته‌ای 522 امتیاز و امتیاز عملکرد چند هسته‌ای 1710 امتیاز را به دست آورده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

هکرها اعلام کردند که روپیه تقاضا دارند. 200 کرور ارز دیجیتال از AIIMS-Delhi، سرور برای ششمین روز خاموش می ماند

ویدیوی برگزیده روز

آیا ارزش ارتقا به Apple TV 4K (Gen 3) را دارد؟





منبع