رویداد Unpacked گلکسی سامسونگ برای Galaxy Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5 در کره جنوبی برگزار می شود

سامسونگ هنوز تاریخ دقیق رویداد بعدی Galaxy Unpacked 2023 را تایید نکرده است. با این حال، شایعه شده است که در 26 جولای برگزار می شود. انتظار می رود گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 در کنار خط تولید گلکسی واچ 6 در این رویداد معرفی شوند. همچنین انتظار می‌رود که سری گلکسی تب اس 9، متشکل از تبلت‌های پایه گلکسی تب اس 9، گلکسی تب اس 9 پلاس و گلکسی تب اس 9 اولترا، به صورت رسمی در طول این رویداد معرفی شوند.

طبق گزارش یونهاپ نیوز (کره ای)، لی یونگ هی فاش کرد که رویداد آینده Unpacked در سئول، کره جنوبی برگزار خواهد شد. طبق گزارشات، او این موضوع را طی یک پرسش و پاسخ مطبوعاتی در مراسم اهدای جوایز Samsung Ho-Am در هتل شیلا تایید کرد. یانگ هی وقتی در مورد دلیل برگزاری این رویداد در سئول پرسیده شد، گفته می شود، “زیرا کره مهم و معنادار است.”

سامسونگ اولین رویداد Galaxy Unpacked امسال خود را در اول فوریه در سانفرانسیسکو برگزار کرد. با نزدیک‌تر شدن به معرفی نسل بعدی گوشی‌های هوشمند تاشو گلکسی Z، لی یونگ هی، رئیس مرکز بازاریابی جهانی سامسونگ DX، مکان رویداد بعدی Unpacked را تایید کرده است. شرکت مقر Suwon میزبان رویداد مهم بعدی Galaxy Unpacked خود خواهد بود تا از Galaxy Z Fold 5 و Galaxy Z Flip 5 به جای ایالات متحده یا اروپا در سئول، کره جنوبی رونمایی کند. این اولین بار نیست که سامسونگ سئول را به عنوان مکانی برای عرضه گوشی های پریمیوم خود انتخاب می کند. عرضه سری گلکسی نوت 20 به صورت مجازی در سال 2020 در سئول انجام شد.

انتظار می رود سامسونگ گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 در زیر کاپوت باشند. گفته می شود که گلکسی زد فولد 5 با قیمت 1799 دلار (تقریباً 147000 روپیه) عرضه می شود.


سری گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 23 سامسونگ در اوایل این هفته عرضه شد و گوشی‌های رده بالای این شرکت کره‌ای در هر سه مدل شاهد چند ارتقاء بودند. در مورد افزایش قیمت ها چطور؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در سال‌های گذشته، سامسونگ رویدادهای اصلی معرفی گوشی‌های هوشمند خود را در ایالات متحده یا اروپا برگزار کرد. در سال 2020، این شرکت از سری گلکسی نوت 20 در کره جنوبی رونمایی کرد، اگرچه این یک رویداد مجازی بود.