رژه روز شکرگزاری Macy’s Metaverse Metaverse با پنج گالری NFT


میسیز، غول خرده‌فروشی ایالات متحده، قرار است جشن‌های روز شکرگزاری خود را به متاورژ تبدیل کند. میسیز با جشن گرفتن نود و ششمین سال رژه سالانه خود، اولین NFT خود را بر اساس بالون رژه معروف خود راه اندازی می کند. این رژه مجازی NFT هایی از پنج پروژه را به نمایش می گذارد – Boss Beauties، Cool Cats، gmoney، SupDucks و VeeFriends. تجربه Macy’s Web3 در 24 نوامبر در پلتفرم OnCyber ​​راه اندازی می شود و از طریق دسکتاپ و همچنین پلتفرم های موبایل قابل دسترسی خواهد بود. سال گذشته، میسی یک مجموعه پیدایش را برای رژه منتشر کرد. هر یک از NFT های منتشر شده در آن زمان، از بالن های رژه میسی الهام گرفته شده بودند که سال ها پیش عرضه شدند.

ویل کاس، تهیه کننده اجرایی میسی گفت: «در حالی که برای رژه میسی 96 شمارش معکوس می‌کنیم، هیجان‌زده هستیم که این منظره را یک بار دیگر به فضای مجازی وب 3 با تجربه‌ای سرگرم‌کننده که به طرفداران، مجموعه‌داران و جامعه بسیار درگیر Discord ما قدرت می‌دهد، بیاوریم. رژه روز شکرگزاری.

این غول خرده‌فروشی اکنون به دنبال این است که به مردم اجازه دهد به سازندگان NFT مورد علاقه خود رای دهند تا به یکی از آنها کمک کند تا در رژه روز شکرگزاری میسی در سال 2023 یکی از طرح‌های خود را به یک بالون بلند پرواز تبدیل کنند.

وجوه جمع آوری شده از فروش این NFT ها برای جمع آوری سرمایه برای سازمان غیرانتفاعی به نام Big Brothers Big Sisters of America استفاده می شود.

تجربه رژه مجازی تا 4 دسامبر برای بازدیدکنندگان متاورس در دسترس خواهد بود.

100000 طرفدار اول که رای می دهند یک مجموعه دیجیتالی رایگان میسی را دریافت خواهند کرد. برای رای دادن نیازی به خرید یا ادعای کلکسیون NFT نیست. ضرب کارت گالری مجازی 50 دلار (تقریباً 4090 روپیه) هزینه خواهد داشت که 100 درصد از قیمت خرید به نفع برادران بزرگ خواهران بزرگ آمریکا (BBBSA) است. با استفاده از فناوری NFT در این راه، میسی به ایجاد آینده ای روشن تر برای جوانان کمک می کند.

این ابتکار با مشارکت Media.Monks و آژانس های خانه شفاف راه اندازی شده است.

در زمان‌های اخیر، مجموعه‌های NFT توسط چندین برند میلیون‌ها دلار درآمد داشته‌اند.

طبق گزارش Dune Analytics در ماه آگوست، مجموعاً 260 میلیون دلار (تقریباً 2074 کرور) توسط برندهای لوکس سطح بالا از جمله نایک، گوچی، دولچه و گابانا با فروش قطعات NFT خود به فروش رسیده است.



منبع