رکورد بالاترین و پایین‌ترین شامخ شهریور به صنایع «فلزی» و «پوشاک و چرم» رسید اتاق ایران آنلاین | brassonline

رکورد بالاترین و پایین‌ترین شامخ شهریور به صنایع «فلزی» و «پوشاک و چرم» رسید اتاق ایران آنلاین | brassonline

به گزارش خبرنگار پارلمانی ما، ابوالفضل ابوترابی، نماینده ایثارگر مردم نجف آباد … می متالز – مدیرکل صمت استان فارس بر ضرورت تعیین تکلیف بنگاه های اقتصادی و واحد های تولیدی و صنعتی سطح استان تاکید کرد. سرمایه گذاری در بازار سرمایه با نگاه بلندمدت باشد/ اصلاح بورس به زودی تمام …

  • مرکز نانومواد شامل آخرین اخبار، گزارش و دستاوردهای صنعتی در زمینه کاربرد فناوری نانومواد در صنعت آلیاژ برنج قرمز است.
  • همچنین این شبکه تلاش می‌کند به کمک کارگزاران تبادل فناوری، ارتباط بین شرکت‌های دارای فناوری و شرکت‌های بزرگ صنعتی را تسهیل نماید.
  • به گزارش خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، توسعه صادرات فلز‌های اساسی طی سال‌های اخیر در دستور کار وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت بوده و دولت روی آن حساب…
  • با توجه به افت بهای جهانی فلزات ازجمله فولاد بهبود جزئی در صادرات گروه فلزی که عدد به‌دست‌آمده در شامخ مؤید آن است تا حدودی این افزایش صادرات را می‌توان مربوط به این دو عامل دانست.
  • علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲۲ بهمن صبح‌ها و عصر‌ها از این نمایشگاه در مجتمع شهید شاهچراغی بازدید کنند باشگاه…

به گزارش ایران اکونومیست، بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۱، آذر ماه سال آینده اعلام شد که از سال… معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور با حضور در پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران از آخرین دستاوردها و پیشرفت های علمی و صنعتی استان ها بازدید کردند. همچنین سهامداران محترم می­توانند سوالات خود را از زمان چاپ این آگهی از طریق لینک /agm وارد نمایند. این لینک بر روی سایت شرکت ایجاد شده و افراد می توانندبا ورود به آن سوالات خود را بصورت متنی وارد نمایند.ارسال سوالات تا روز قبل از مجمع امکان پذیربوده و پس از آن مسدود می شود. سایت صنایع فلزی شامل آخرین اخبار، گزارش و دستاوردهای صنعتی در زمینه تجهیزات، محصولات و کاربردهای تجاری شده در صنایع فلزی است. در شهریورماه شاهد افزایش فروش آهن اسفنجی به دلیل عرضه در بورس کالا به‌صورت هفتگی و همچنین افزایش فروش شمش داخلی بودیم.

تلاش ارمنستان برای حضور در بندر چابهار در ایران

پایگاه خبری معدن نیوز -بر اساس داده‌های منتشرشده، اقتصاد روسیه نشانه‌هایی از بهبود را نشان می‌دهد. براساس بخشنامه سازمان امور مالیاتی کلیه درآمدهای حاصل از صادرات مواد و محصولات معدنی و صنایع معدنی فلزی و غیر فلزی محصولات نفتی گازی و پتروشیمی در تمام نقاط کشور مشمول مالیات می‌شود. – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، براساس بخشنامه سازمان امور مالیاتی که در تاریخ 25 دی ماه سال…

اردیبهشت به یادماندنی برای مس سرچشمه

در شهریورماه اخباری مبنی بر احتمال افزایش سقف مورداشاره منتشر شده است که این موضوع خود را در عدد به‌دست‌آمده برای افزایش قیمت انرژی (57.1) و قیمت مواد اولیه گروه فلزی نیز نشان می‌دهد (56.1). پایگاه خبری معدن نیوز – یکی از سنگ‌های گرانبها و ارزشمند در دنیا، سنگ زولتانیت (معروف به سلطان) است که گویا تا به امروز … پایگاه خبری معدن نیوز -حمل ونقل ریلی از مهم‌ترین روش های حمل کالا در جهان محسوب می گردد و هر ساله حجم بسیار بالایی از … در مراسمی که با حضور استاندار کرمان، معاون سازمان توسعه و تجارت، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و سایر مسئولان و مدیران استانی برگزار شد، از صادرکنندگان برتر استان به ویژه شرکت صنایع مس شهید باهنر تجلیل به عمل آمد. به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ در این مراسم حعفر سرقینی، معادن امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت، جمشید ملارحمان سرپرست هیات عامل ایمیدرو و تعدادی از مسئولان محلی و منطقه ای حضور داشتند.

کاهش قیمت تمام شده پول، به ثمر رسیدن پروژه‌ها و سر و سامان دادن به بدهی بازار بین…

بدون هیچ آلترناتیوی، ایالات متحده منافع همه طرف‌های برجام به ویژه ایرانیان و امریکایی‌ها را به خطر انداخت. کلیه بارهای صادراتی پس از استعلام از بورس کالا مبنی بر خرید قابلیت صادرات دارند. بر این اساس، واحدها مکلف هستند میزان تولید، فاکتورهای تحویل و فروش و میزان استفاده در تولید خود را در سامانه جامع تجارت ثبت کنند. از مهم ترین ملزومات تولید فولاد، الکترود گرافیتیه که چندین دهه در انحصار اروپایی ها و آمریکایی ها بود و حالا ایران عزیز در اوج تحریم های ظالمانه هم تولید میکنه و هم صادر میکنه… گام های جدید فولاد خوزستان در عرصه های بین المللی با صادرات خدمات فنی مهندسی.