رکورد چهارشنبه از چیزهای عجیب و غریب 4 با پربیننده ترین ساعت در یک هفته پیشی گرفت


چهار شنبه در نتفلیکس یک رکورد جدید را جشن می گیرد و در هفته اول 341.23 میلیون ساعت تماشا کرده است. رتبه بندی استریمر برای دوره 21 تا 27 نوامبر نشان داد که نمایش ماوراء طبیعی در صدر جدول تلویزیونی یک سریال انگلیسی زبان قرار گرفت. با این اعداد، سریال به رهبری جنا اورتگا رکورد Stranger Things 4 – 335 میلیون ساعت در هفته – را پشت سر گذاشت که همچنان عنوان پربیننده ترین سریال انگلیسی زبان نتفلیکس در 28 روز اول را دارد. چهار شنبه در 23 نوامبر بر روی پلتفرم سقوط کرد، که به این معنی است که اعداد رکورد آن تنها در یک دوره پنج روزه محاسبه شده است.

رکورددار کنونی تاریخ در سطح بین المللی، بازی پرطرفدار کره جنوبی Squid Game است که در هفته اوج خود در نتفلیکس، 571.8 میلیون ساعت بازدید داشته است. طبق گفته نتفلیکس، چهار شنبه در بیش از 50 میلیون خانوار مشاهده شده است، و راه خود را به 10 کشور برتر از 93 کشور استریمر – شماره 1 در 83 کشور باز کرده است. بعد از این هفته گذشته، فیلم علمی-تخیلی معمایی آلمانی 1899 با 87.8 میلیون ساعت در هفته دوم قرار دارد، در حالی که فصل 5 The Crown با جمع آوری 42.3 میلیون ساعت در جایگاه سوم سقوط کرد.

با نقش اول اورتگا، چهار شنبه داستان فرزند گوت نامدار خانواده آدامز را دنبال می کند که در آکادمی Nevermore ثبت نام می کند، جایی که می تواند با افراد هم نوع خود باشد: طرد شده ها، آدم های عجیب و غریب و هیولاها. در بین تکالیف و کلاس‌هایی که او بر توانایی‌های روانی تسلط پیدا می‌کند، او مشکوک می‌شود که چیزی در خانه جدیدش اشتباه است – همکاری با یک دست هک شده زنده، جلوگیری از کشتار وحشتناک و حل معمای قتلی که 25 سال پیش والدینش را تحت تأثیر قرار داد. فصل اول هشت قسمتی همچنین کاترین زتا جونز (ترمینال) و لوئیس گوزمان (شب‌های بوگی) را در نقش‌های تکراری به‌ترتیب در نقش پدر و مادر مورتیشیا و گومز آدامز بازی می‌کنند.

وقتی صحبت از رتبه‌بندی مادام‌العمر برای یک نمایش انگلیسی زبان می‌شود، Stranger Things 4 با 1.35 میلیارد ساعت تماشا به راحتی در صدر قرار دارد و پس از آن Dahmer – Monster: The Jeffrey Dahmer Story با 856.2 میلیون ساعت در رتبه دوم قرار دارد. درام قاتل سریالی به رهبری اوان پیترز، فصل دوم بریجرتون را شکست، با 656.2 میلیون ساعت بازدید. همچنین لازم به ذکر است که نمایش شماره 1 انگلیسی زبان، Stranger Things 4، دارای دو قسمت (جلد 1 و جلد 2) بود که به طور قابل درک به رقم بزرگ آن کمک کرد.

هر هشت قسمت از چهار شنبه اکنون در نتفلیکس پخش می شوند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.
چهار شنبه
  • تاریخ انتشار 23 نوامبر 2022
  • ژانر. دسته کمدی، کودکان و خانواده، فانتزی، معمایی
  • قالب

    جنا اورتگا، کاترین زتا جونز، ریکی لیندوم، جیمی مک شین، پرسی هاینس وایت، گوندولین کریستی، کریستینا ریچی

  • کارگردان

    تیم برتون

  • تهیه کننده

    آلفرد گوف، مایلز میلار، تیم برتون، گیل برمن، کایلا آلپرت، استیو استارک، جاناتان گلیکمن، اندرو میتمن

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

بازی‌های دسامبر PS Plus شامل نسخه افسانه‌ای Mass Effect، بیشتر می‌شود

لایحه کریپتو برزیل پیش از تصویب شعبه اجرایی مالی از اتاق نمایندگان موافقت می کند

ویدیوی برگزیده روز

iPad (نسل دهم): ارتقا یا ناامیدی؟





منبع