ریلمی سری 10 انواع هندی، گزینه‌های رنگی: همه جزئیات


نسخه‌های هندی سری Realme 10 و گزینه‌های رنگی پیش از عرضه رسمی این گوشی‌ها به بیرون درز کرده است. گفته شده است که سری Realme 10 دارای سه گوشی در هند است، یعنی Realme 10، Realme 10 Pro و Realme 10 Pro+. گفته می شود Realme 10 4G در دو گزینه ذخیره سازی و دو نوع رنگی عرضه می شود که قبلاً توسط شرکت چینی فاش شده است. در همین حال، اشاره شده است که Realme 10 Pro در دو گزینه فضای ذخیره سازی و رنگ عرضه می شود، در حالی که گفته می شود Realme 10 Pro+ در سه نوع فضای ذخیره سازی و رنگی در هند عرضه می شود.

گزارش اخیر پرایس بابا با همکاری موکول شارما، مدل‌های ذخیره‌سازی مورد انتظار و گزینه‌های رنگی سری آتی Realme 10 در هند را پیشنهاد کرده است. عرضه این سری در تاریخ 17 نوامبر در چین تایید شده است. گفته می شود این سری شامل سه گوشی است – Realme 10، Realme 10 Pro و Realme 10 Pro+.

همانطور که قبلاً ذکر شد، گفته می‌شود که Realme 10 4G در دو گزینه ذخیره‌سازی عرضه می‌شود – نوع حافظه رم 4 گیگابایتی + حافظه داخلی 64 گیگابایتی و نوع حافظه رم 4 گیگابایتی + 128 گیگابایتی. شرکت فناوری چینی قبلاً دو گزینه رنگی را برای سری Realme 10 معرفی کرده است – Clash White و Rush Black.

گفته می شود که Realme 10 Pro در دو گزینه ذخیره سازی شامل یکی با 6 گیگابایت رم + نوع ذخیره سازی 128 گیگابایت و دیگری با 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود. این گوشی دارای گزینه های رنگی HyperSpace و Nebula Blue است.


علاوه بر این، سومین گوشی هوشمند از سری Realme 10، Realme 10 Pro+، در سه گزینه ذخیره سازی شامل 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می شود. گفته می‌شود 10 Pro+ از Realme در سه نوع رنگ – Dark Matter، Hyperspace و Nebula Blue عرضه می‌شود.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

جزئیات دوربین سری Redmi K60 اشاره شده است، می تواند دوربین های دارای OIS را بسته بندی کند

ویدیوی برگزیده روز

iPad Pro: آیا باید به M2 ارتقا دهید؟





منبع