ریپل، بیت‌کوین کش به دلیل استفاده کم توسط کیف پول کوین‌بیس حذف شد: جزئیات

که می تواند به نوعی بخشی از توافق برای شکایت علیه ریپل باشد.

چرا حتی برای ایجاد چنین ارتباطاتی تلاش کنید؟!

– FloFlo (@Kneteknilch) 29 نوامبر 2022





منبع

این صرافی که در سال 2012 تأسیس شد، در به‌روزرسانی رسمی اشاره کرد: «هر دارایی پشتیبانی‌نشده‌ای که دارید همچنان به آدرس(های) شما مرتبط است و از طریق عبارت بازیابی کیف پول کوین‌بیس شما قابل دسترسی است.

درآمد معاملات کوین بیس در سه ماهه سوم 2022 44 درصد کاهش یافت و توانست 365.9 میلیون دلار (تقریباً 3022 کرور) درآمد داشته باشد.

کیف پول شخصی کوین بیس برای اولین بار به عنوان یک برنامه تلفن همراه در سال 2017 وارد بازار شد. این کیف پول فقط ارزهای دیجیتالی را ذخیره می کند که هنوز توسط صرافی پشتیبانی می شوند.

در حالی که ارزش بازار XRP بیش از 20 میلیارد دلار (تقریبا 1,64,880 کرور) است، ارزش‌های فردی BCH، XLM و ETC هر کدام بیش از 2 میلیارد دلار (تقریبا 16323 کرور روپیه) است، داده‌های CoinMarketCap نشان داد. .

به همین دلیل، coinbase پشتیبانی از 4 شبکه (Bitcoin Cash، Ethereum Classic، Stellar و XRPL) را در یک کیف پول غیرقانونی متوقف خواهد کرد.

این شرکت افزود: «برای مشاهده یا انتقال این دارایی‌ها پس از ژانویه 2023، باید عبارت بازیابی خود را در یکی دیگر از ارائه‌دهنده کیف پول غیرقانونی که از این شبکه‌ها پشتیبانی می‌کند وارد کنید.»

این شرکت که مقر آن در سانفرانسیسکو، ایالات متحده است، از این رو تصمیمات زیادی اتخاذ کرده است تا اطمینان حاصل کند که کاربرانش در معرض توکن ها قرار نخواهند گرفت، که ممکن است تهدیدات مالی را به همراه داشته باشد، به ویژه اکنون که کوین بیس بر توسعه بین المللی تمرکز کرده است.

Ops این یکی غم انگیز است #موج دار شدن
ممکنه دعوایشون باشه؟؟
دی ماه امسال قیمتش چی میشه؟؟؟

— 999#7525 (@TrxCoin9) 29 نوامبر 2022

کوین بیس برای کارآمدتر کردن کسب و کار خود، به ویژه در طول رکود مداوم در بازار کریپتو پس از سقوط صرافی کریپتو FTX به دلیل بحران نقدینگی، اقدامات جدی را آغاز کرده است. این صرافی در آخرین اطلاعیه خود اعلام کرد که کیف پول آن به دلیل استفاده کم، دیگر از چهار ارز دیجیتال پشتیبانی نخواهد کرد. این آلتکوین ها عبارتند از – بیت کوین کش (BCH)، ریپل (XRP)، اتریوم کلاسیک (ETC)، و همچنین استلار لومن (XLM). به گفته این شرکت، کیف پول کوین بیس در 5 دسامبر به پشتیبانی از این آلتکوین ها پایان می دهد.

تصمیم Coinbase به موضوعی برای جامعه ارزهای رمزنگاری شده تبدیل شده است، در مورد پیام هایی که برای آلت کوین های حذف شده، به ویژه ریپل در توییتر منتشر شد.