سازندگان SHIB پیوستن به برنامه های WEF برای شکل دادن به سیاست جهانی متاورس را بررسی می کنند


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

در زمان نگارش این مقاله، توکن SHIB با قیمت 0.0000090 دلار (تقریباً 0.000737 روپیه) معامله می شود.

در چند ساعت گذشته، نزدیک به 20000 رای دهنده رای خود را به صندوق انداخته اند و حداکثر 62 درصد از شرکت کنندگان، پیوستن شیبا اینو به WEF را تایید کرده اند.

با این حال، توسعه دهندگان توکن SHIB در حال گسترش اکوسیستم میم کوین هستند.

سازندگان Shiba Inu روی یک پروژه متاورس به نام “SHIB: The Metaverse” کار می کنند که در Shibarium، یک راه حل لایه 2 برای SHIB در حال توسعه است.

در یک نظرسنجی توییتری، کوساما از جامعه کریپتو درخواست کرد که آیا شیبا اینو پیشنهاد WEF را بپذیرد یا خیر.

با این حال، پیشنهاد همکاری با یک پلتفرم رمزنگاری، اولین پیشنهاد از سوی سازمان بین‌المللی غیردولتی و لابی‌گر مستقر در سوئیس است.

در 18 ژانویه، نخست وزیر نارندرا مودی در سخنرانی خود در مجمع جهانی اقتصاد، ارزهای دیجیتال را یک چالش جهانی خواند. نخست وزیر در آن زمان افزود: «مطمئنم گفت وگوی مثبتی در این راستا در مذاکرات داووس وجود خواهد داشت».

مجمع جهانی اقتصاد (WEF) در حال برنامه‌ریزی برای پیش‌نویسی سیاست‌هایی پیرامون فراجهان است که در سطح جهانی کار می‌کند. برای رسیدن به این هدف، WEF با توسعه دهندگان Shiba Inu تماس گرفته است. سرپرست و توسعه‌دهنده پروژه داوطلبانه شیبا اینو، که با نام مستعار “Shytoshi Kusama” شناخته می‌شود، توسعه را همراه با یک نظرسنجی در توییتر اعلام کرده است. ارز دیجیتال شیبا اینو توسط یک توسعه دهنده ناشناس به نام ریوشی در آگوست 2020 ایجاد شد و از روز چهارشنبه، 23 نوامبر، ارزش بازار آن 5 میلیارد دلار (تقریبا 40430 کرور) است.