ساعت بعدی اپل اپل واچ ایکس نام خواهد داشت که اواخر امسال عرضه خواهد شد: گزارش

اپل سال گذشته اپل واچ سری 8 را در ماه سپتامبر در رویداد Far Out خود همراه با سری آیفون 14 رونمایی کرد. اکنون طبق گزارش‌ها، این شرکت در حال کار بر روی سری بعدی اپل واچ است که گمان می‌رود اپل واچ X نامیده می‌شود. این نشان می‌دهد که غول فناوری امسال می‌تواند از اپل واچ 9 صرفنظر کند، درست همانطور که از کل سری آیفون 9 چشم پوشی کرد. آیفون X را آورد. اپل واچ اصلی در سال 2014 عرضه شد.

این گزارش همچنین پیشنهاد می‌کند که سیستم عامل بعدی اپل برای سری اپل واچ، watchOS 10 خواهد بود. این گزارش همچنین اضافه کرد که نسل بعدی ساعت اپل احتمالا اواخر امسال عرضه خواهد شد. اپل واچ اصلی در سپتامبر 2014 در یک رویداد مطبوعاتی همراه با آیفون 6 رونمایی شد.

در همین حال، گزارش شده است که اپل در حال کار بر روی استفاده از نمایشگرهای microLED در پوشیدنی های آینده خود است. اولین اپل واچ با نمایشگر microLED، اپل واچ اولترا بعدی خواهد بود که گمان می‌رود در سال 2024 رسمی شود. اپل احتمالاً فناوری نمایشگر ارتقا یافته را به کل خط تولید خود از جمله آیفون، آی‌پد و مک خواهد آورد. واحدها


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

علاوه بر اینها، این گزارش به برخی از ویژگی های اپل واچ ادعایی نیز اشاره کرده است. سری بعدی اپل واچ می‌تواند با طراحی مسطح‌تر، دنباله‌های قاب جدید، دستبندهای جدید و همچنین ویژگی‌هایی مانند سنسور قند خون عرضه شود. همچنین شایعاتی در مورد سنسور الکل خون نیز وجود دارد. در حال حاضر، اپل واچ با نظارت بر قلب، تشخیص سقوط اضطراری و تماس SoS، ردیاب پریود و موارد دیگر ارائه می شود.

بر اساس گزارشی که توسط وب سایت فرانسوی iPhoneSoft منتشر شده است، اپل قصد دارد از اپل واچ سری 9 صرف نظر کند، درست همانطور که آیفون X را به جای مدل آیفون 9 در سال 2017 عرضه کرد. نام تجاری X به دهمین سالگرد تولید آیفون اشاره دارد. این غول فناوری احتمالاً نسل بعدی ساعت‌های هوشمند خود را Apple Watch X می‌نامد. این پورتال به نقل از منبعی از تامین‌کننده اپل Luxshare گفته است که ساعت بعدی شرکت مستقر در کوپرتینو در کالیفرنیا اپل واچ 9 نام نخواهد داشت. در عوض نام Apple Watch X را یدک می کشد.