ساعت هوشمند خورشیدی Garmin Instinct 2X با چراغ قوه LED داخلی در هند عرضه شد: قیمت، ویژگی ها

گارمین ساعت هوشمند Instinct 2X Solar را در کنار Solar Tactical Edition در هند عرضه کرده است. این ساعت هوشمند دارای شیشه برق شارژ خورشیدی، مقاومت حرارتی/شوک و چراغ قوه LED داخلی است. این ساعت‌های هوشمند دارای مانیتورهای سلامت، ردیاب‌های فعالیت و اعلان‌های هوشمند نیز هستند. ساعت هوشمند Garmin Instinct 2X Solar در رنگ‌های Graphite، Flame Red، Whitestone و Moss موجود است، در حالی که نسخه Tactical دارای دو گزینه رنگی است. هر دو ساعت دارای بلوتوث و اتصال GPS هستند.

قیمت و در دسترس بودن ساعت هوشمند Garmin Instinct 2X Solar، Tactical Editions

ساعت هوشمند Garmin Instinct 2X Solar دارای طراحی آنالوگ است که دارای صفحه نمایش 50 x 50 x 14.5 میلی متر با وضوح 176 x 176 پیکسل است. این ساعت هوشمند از شارژ انرژی خورشیدی پشتیبانی می کند که ادعا می شود عمر باتری نامحدودی را ارائه می دهد. گفته می شود بدون شارژ خورشیدی، این ساعت در حالت ساعت هوشمند تا 40 روز و در حالت GPS تا 60 ساعت عمر باتری را ارائه می دهد. این ساعت همچنین دارای اعلان‌های هوشمند است که به کاربران امکان می‌دهد پیام‌های متنی دریافت کنند، به به‌روزرسانی‌های رسانه‌های اجتماعی، ایمیل‌ها و موارد دیگر دسترسی داشته باشند.

جدا از این موارد، این ساعت همان ویژگی‌های ساعت هوشمند Garmin Instinct 2X Solar را ارائه می‌کند.

از سوی دیگر، Instinct 2X Solar Tactical Edition با قیمت روپیه عرضه می شود. 55990. می توانید آن را در رنگ های مشکی و کایوت قهوه ای بخرید. هر دو Garmin Instinct 2X Solar و Tactical Editions در سه اندازه 40، 45 و 50 میلی‌متری عرضه می‌شوند.

مشخصات، ویژگی های ساعت هوشمند Garmin Instinct 2X Solar

علاوه بر این، ساعت جدید Garmin Instinct 2X Solar از اتصال بلوتوث و GPS پشتیبانی می کند. علاوه بر این، این ساعت چندین ویژگی نظارت بر ایمنی و سلامت مانند سنسور ضربان قلب مبتنی بر مچ، مانیتور خواب، پالس اکسیمتر و ردیاب سلامت زنان را ارائه می دهد. Instinct 2X Solar همچنین دارای ویژگی تشخیص حادثه است. این ساعت دارای رتبه 10 ATM برای مقاومت در برابر آب است. همچنین دارای سنسور GNSS چند باند، چراغ قوه LED و حالت Jumpmaster است که برای چتربازان طراحی شده است.

مشخصات، ویژگی های ساعت هوشمند Garmin Instinct 2X Solar Tactical Edition

ساعت هوشمند Garmin Instinct 2X Solar که به تازگی راه اندازی شده است با قیمت روپیه در دسترس است. 50,490. این ساعت هوشمند از طریق فروشگاه های خرده فروشی شریک گارمین به فروش خواهد رسید. ساعت هوشمند هیبریدی در رنگ‌های Graphite، Flame Red، Whitestone و Moss عرضه می‌شود.


سامسونگ گلکسی A34 5G اخیرا توسط این شرکت در هند در کنار گوشی هوشمند گران قیمت Galaxy A54 5G راه اندازی شد. عملکرد این گوشی در برابر Nothing Phone 1 و iQoo Neo 7 چگونه است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

ساعت هوشمند Garmin Instinct 2X Solar Tactical Edition دارای صفحه نمایش 50×50×14.7 میلی متری و بند سیلیکونی است. صفحه نمایش تک رنگ، قابل مشاهده در برابر نور خورشید است و دارای یک پانل حافظه در پیکسل است. گفته می شود که این ساعت هوشمند تا 28 روز در حالت ساعت هوشمند، تا 30 ساعت با فعال بودن GPS و تا 65 روز در حالت ساعت صرفه جویی در باتری را ارائه می دهد. این ساعت دارای قابلیت دید در شب، فرمت حالت دوگانه و ماشین حساب بالستیک است که به کاربر در تیراندازی های دور کمک می کند.