ساعت هوشمند هیبریدی Garmin Vivomove Trend با عمر باتری تا 5 روز راه اندازی شد: قیمت، ویژگی ها

ساعت هوشمند هیبریدی در رنگ‌های مختلف از جمله اسلیت/مشکی، طلایی هلویی/عاج، کرم طلایی/خاکستری فرانسوی و نقره‌ای/خاکستری مه‌آلود عرضه می‌شود. کاربران همچنین می توانند طراحی ساعت خود را با ترکیب و تطبیق باندها و حاشیه ها با بخش Watch, Your Way در وب سایت گارمین سفارشی کنند.

مشخصات، ویژگی های ساعت هوشمند Garmin Vivomove Trend

گارمین ساعت هوشمند Vivomove Trend را با ویژگی‌های هوشمندی مانند شارژ بی‌سیم، عمر باتری تا 5 روز، سازگاری Qi، پرداخت بدون تماس، مانیتورهای سلامت هوشمند و ردیاب‌های فعالیت عرضه کرده است. این ساعت با قیمت 299 دلار (تقریباً 24000 روپیه) دارای قاب فولادی ضد زنگ، شیشه گنبدی شکل و نوار سیلیکونی است. این رنگ در چندین رنگ از جمله مشکی، طلایی و عاجی، کرم و خاکستری و نقره ای و خاکستری موجود است. Vivomove Trend از اندروید و iOS پشتیبانی می کند.

قیمت و در دسترس بودن ساعت هوشمند Garmin Vivomove Trend

Garmin در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که ساعت هوشمند Vivomove Trend جدید دارای طراحی آنالوگ با عقربه‌های ساعت واقعی و نمایشگر مخفی با شماره‌گیری کامل است. دارای قاب فولادی ضد زنگ، شیشه گنبدی شکل و نوار سیلیکونی راحت است. نمایشگر کریستال مایع 25.6 در 18.8 میلی متر با وضوح 254 در 346 پیکسل است. این ساعت هوشمند دارای اعلان‌های هوشمند است که به کاربران امکان می‌دهد پیام‌های متنی دریافت کنند و به به‌روزرسانی‌های رسانه‌های اجتماعی، ایمیل‌ها و موارد دیگر دسترسی داشته باشند. کاربران اندروید حتی می توانند مستقیماً از ساعت به متن ها پاسخ دهند.

علاوه بر این، Vivomove Trend همچنین شامل ردیاب‌های فعالیت با پروفایل‌های فعالیت داخلی برای یوگا، قدرت، کاردیو، دویدن و غیره است. گارمین ادعا می کند که این ساعت می تواند تا 5 روز عمر باتری داشته باشد. ابعاد این ساعت 40.4 x 40.4 x 11.9 میلی‌متر و وزن آن 43.3 گرم به همراه بند‌های سیلیکونی است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

ساعت هوشمند تازه راه اندازی شده Garmin Vivomove Trend با قیمت 299 دلار (تقریباً 24000 روپیه) و برای فروش در وب سایت Garmin در ایالات متحده به صورت زنده عرضه می شود.

گزینه های اتصال شامل بلوتوث و GPS است. علاوه بر این، دارای ویژگی‌های ایمنی و ردیابی است که به کاربران اجازه می‌دهد پیامی را با موقعیت مکانی GPS زنده خود به مخاطبین انتخاب شده ارسال کنند. این همه چیز نیست، این ساعت هوشمند دارای مانیتورهای سلامت هوشمند از جمله ردیاب ضربان قلب مبتنی بر مچ، مانیتور خواب، پالس اکسیمتر، ردیاب استرس و همچنین ردیاب سلامت زنان است. سنسورهای دیگر عبارتند از: ارتفاع سنج فشارسنج، شتاب سنج و سنسور نور محیط. Vivomove Trend همچنین می تواند حوادث را در حین فعالیت های انتخابی تشخیص دهد. همچنین دارای امتیاز 5 ATM برای مقاومت در برابر آب است. علاوه بر این، ساعت هوشمند با استفاده از Garmin Pay از ویژگی پرداخت بدون تماس نیز پشتیبانی می کند