ساعت هوشمند Fastrack Reflex Play با بیش از 25 حالت چند ورزشی در هند معرفی شد: جزئیات

از نظر سلامت و تناسب اندام، ساعت هوشمند مانیتور ضربان قلب 24 ساعته، مانیتور Sp02، مانیتور فشار خون، مانیتور خواب و ردیاب سلامت زنانه را ارائه می دهد. Fastrack Reflex Play همچنین دارای ویژگی هایی مانند ردیاب چند ورزشی، کنترل پخش موسیقی، کنترل دوربین، همیشه در صفحه نمایش، و هشدارهای اعلان ها، از جمله ایمیل و پیام ها و به روز رسانی آب و هوا است.

ساعت هوشمند Fastrack Reflex Play در روز پنج‌شنبه در هند معرفی شد، پیش از فروش پرایم روز آمازون در سال 2022. ساعت هوشمند Fastrack دارای یک صفحه نمایش گرد 1.3 اینچی AMOLED، یک گزینه گیمینگ داخلی، عمر باتری ادعایی تا 7 روز است. بیش از 25 حالت چند ورزشی و بیشتر. جدای از اینها، این پوشیدنی ویژگی‌های مرتبط با سلامتی مانند مانیتور ضربان قلب 24 ساعته، ردیاب خواب و مانیتور سطح اشباع اکسیژن خون (SpO2) را نیز ارائه می‌کند. بازی Fastrack Reflex Play در طول فروش روز پرایم آمازون که از 23 جولای شروع می شود، راه اندازی خواهد شد.

قیمت بازی Fastrack Reflex در هند، در دسترس بودن

خریداران Fastrack Reflex Play گزینه ای برای خرید ساعت هوشمند در رنگ های مشکی، آبی، نارنجی و صورتی خواهند داشت.

مشخصات، ویژگی های Fastrack Reflex Play

این ساعت هوشمند تا 7 روز عمر باتری دارد و طبق گفته شرکت دارای گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب است. علاوه بر این، وزن آن 45 گرم است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

ساعت هوشمند Fastrack Reflex Play دارای صفحه نمایش گرد 1.3 اینچی AMOLED است و از بازی های داخلی پشتیبانی می کند. این پوشیدنی که با هر دو دستگاه iOS و Android سازگار است، دارای بیش از 25 حالت چند ورزشی از جمله کریکت، فوتبال، بسکتبال، یوگا و موارد دیگر است. همچنین دارای بیش از 100 صفحه ساعت ابری است.

ساعت هوشمند تازه رونمایی شده Fastrack Reflex Play از Fastrack در هند با قیمتی معادل 2000 روپیه قیمت گذاری شده است. 7995. با این حال، خرید آن در وب سایت آمازون در طول روز Amazon Prime 2022 که از 23 ژوئیه شروع می شود با قیمت تخفیف روپیه در دسترس خواهد بود. 5,995.