ساعت هوشمند Fire-Bott Talk Ultra با 123 حالت ورزشی، تماس بلوتوث در هند راه اندازی شد: جزئیات


ساعت هوشمند Fire-Bott Talk Ultra روز چهارشنبه در هند معرفی شد. جدیدترین ساعت هوشمند تولید کننده پوشیدنی هندی دارای صفحه نمایش 1.39 اینچی (240×240 پیکسل) LCD است و از تماس بلوتوث پشتیبانی می کند. ساعت هوشمند Fire-Boltt Talk Ultra از بیش از 120 حالت ورزشی پشتیبانی می کند و دارای سنسورهای ضربان قلب و سطح اکسیژن خون است. ساعت هوشمند جدید Fire-Bott دارای رتبه IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است.

قیمت ساعت هوشمند Fire-Bott Talk Ultra در هند

ساعت هوشمند Fire-Boltt Talk Ultra قیمتی معادل روپیه دارد. 1999 و برای فروش از طریق وب سایت رسمی Fire-Boltt و همچنین از طریق Flipkart India در دسترس است.

ساعت هوشمند Fire-Boltt Talk Ultra در شش رنگ مختلف – مشکی، آبی، قرمز، خاکستری، صورتی و سبز رنگ عرضه می‌شود.

مشخصات ساعت هوشمند Fire-Bott Talk Ultra

ساعت هوشمند Fire-Boltt Talk Ultra دارای صفحه نمایش 1.39 اینچی (240×240 پیکسل) LCD است. این ساعت هوشمند دارای ویژگی تماس بلوتوثی است که به کاربران امکان می دهد تماس های تلفنی را مستقیماً از صفحه نمایش ساعت برقرار کرده و دریافت کنند. به گفته Fire-Bott، این ساعت هوشمند همچنین از دستیارهای صوتی هوش مصنوعی مانند Google Assistant و Siri پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، این ساعت هوشمند دارای 123 حالت ورزشی از جمله دویدن، دوچرخه سواری و شنا است. همچنین نظارت بر SpO2، ردیابی دینامیک ضربان قلب و پایش خواب را در میان سایر موارد ارائه می دهد. همچنین از بازتاب اعلانات از یک دستگاه متصل پشتیبانی می کند. Fire-Boltt Talk Ultra همچنین دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است.

Fire-Bott Talk Ultra همچنین دارای بازی های داخلی است. لیست Flipkart برای این محصول ادعا می کند که با یک بار شارژ می تواند تا هفت روز دوام بیاورد. برای شارژ کامل حدود 120 دقیقه طول می کشد. این پوشیدنی دارای رابط کاربری هوشمند با بیش از 100 صفحه ساعت ابری است. همچنین دارای کنترل های هوشمندی است که می تواند آب و هوا را ردیابی کند، بازی کند، یادآورهای دوره ای دریافت کند، به همراه کنترل هایی برای پخش موسیقی و دوربین. اندازه این ساعت هوشمند 46.6×50.6×0.4 میلی متر و وزن آن 80 گرم است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

ثبت اختراع اپل برای پد لمسی شیشه ای کامل کنار هم برای مک بوک های آینده


گوگل پس از تایید حکم CCI توسط دادگاه عالی هند، تغییرات گسترده ای را برای سازندگان دستگاه های اندرویدی در هند اعلام کرد.

ویدیوی برگزیده روز

Redmi Note 12 Pro+: همه چیز درباره دوربین 200 مگاپیکسلی





منبع