ساعت هوشمند Mivi مدل E با پشتیبانی از 28 زبان، 120 حالت ورزشی در هند راه اندازی شد: قیمت، مشخصات

ساعت هوشمند Mivi مدل E در روز پنجشنبه، 1 دسامبر در هند عرضه شد. این پوشیدنی مقرون به صرفه از شرکت مستقر در Telangana برای خرید در وب سایت رسمی Mivi و در Flipkart در دسترس است. ساعت هوشمند Mivi Model E در شش رنگ مختلف برای انتخاب وجود دارد. این گوشی دارای صفحه نمایش لمسی 1.69 اینچی HD است و همچنین دارای گواهینامه IP68 برای مقاومت در برابر آب و تعریق است. ساعت هوشمند Mivi Model E همچنین تا 120 حالت ورزشی، ویژگی های سلامتی قابل توجه و عمر باتری تا 7 روز را با یک بار شارژ ارائه می دهد.

قیمت Mivi مدل E در هند، در دسترس بودن

از نظر طراحی، ساعت هوشمند Mivi Model E دارای بند سیلیکونی و صفحه‌ای از جنس استیل است. این ساعت هوشمند با اندروید و iOS سازگار است. از دیگر ویژگی های مهم دستگاه می توان به کنترل موسیقی، انتخاب شماره گیری، فشار دادن پیام، ساعت زنگ دار، کنترل عکس و اطلاعات آب و هوا اشاره کرد.

ساعت هوشمند ساخت هند Mivi دارای صفحه نمایش 1.69 اینچی HD پیشرفته با 500 نیت روشنایی است. همچنین دارای بیش از 50 صفحه ساعت ابری است که با استفاده از اپلیکیشن Mivi قابل تغییر هستند. Mivi Model E از یک باتری لیتیوم پلیمری 200 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند که از شارژ هوشمند از طریق خط جذب مغناطیسی برای شارژ پشتیبانی می کند. این شرکت ادعا می‌کند که این ساعت هوشمند ۱.۵ ساعت طول می‌کشد تا یک چرخه شارژ را تکمیل کند که می‌تواند تا ۷ روز با استفاده معمولی و تا ۲۰ روز در حالت آماده به کار دوام بیاورد.

این ساعت هوشمند دارای 120 حالت مختلف ورزشی است. علاوه بر این، ساعت Mivi مدل E نیز از 28 زبان مختلف پشتیبانی می کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

قوطی Mivi Model E در حال حاضر برای خرید در وب‌سایت رسمی Mivi و وب‌سایت Flipkart با قیمت روپیه روپیه موجود است. 1299.

همانطور که گفته شد، ساعت هوشمند در شش رنگ شامل صورتی، آبی، قرمز، خاکستری، سبز و مشکی وارد بازار می شود.

مشخصات، ویژگی های Mivi Model E

پوشیدنی Mivi Model E از بلوتوث 5.1 برای اتصال پشتیبانی می کند. ساعت هوشمند مقرون به صرفه Mivi دارای گواهینامه IP68 برای مقاومت در برابر آب و عرق است. این دستگاه با پشتیبانی از برخی ویژگی‌های سلامتی، دارای یک سنسور G برای ردیابی تعداد قدم‌ها و نظارت بر خواب، ضربان قلب، فشار خون، اشباع اکسیژن و داده‌های ورزش است. همچنین دارای ویژگی ردیابی چرخه قاعدگی است. با استفاده از اپلیکیشن Mivi Health می توان به تمامی این ویژگی ها دسترسی داشت.