سامسونگ برای Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4 تعمیر صفحه نمایش برای مشترکین Care+ شارژ کمتری می کند: گزارش

Samsung Galaxy Z Fold 4 با قیمت اولیه 1799.99 دلار (تقریباً 142700 روپیه) عرضه می شود، در حالی که قیمت Samsung Galaxy Z Flip 4 از 999 دلار (تقریباً 79000 روپیه) شروع می شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

سامسونگ گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 قرار است در هفته‌های آینده با ارتقای جزئی نسبت به مدل‌های قبلی خود – گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 – در فروشگاه‌ها در هفته‌های آینده وارد بازار شوند. 16 ساعت 12 بعد از ظهر (ظهر). هر دو گوشی جدید از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 SoC پشتیبانی می‌کنند و از نرخ نوسازی متغیر پشتیبانی می‌کنند. آنها دارای محافظ Corning Gorilla Glass Victus Plus روی نمایشگر و شیشه عقب هستند و دارای استاندارد IPX8 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب هستند.

همانطور که توسط The Verge گزارش شده است، هزینه تعمیر Galaxy Z Fold 4 جدید و Galaxy Z Flip 4 اکنون از 29 دلار برای تعمیر صفحه نمایش شکسته شروع می شود. تعمیر صفحه نمایش نسل قبلی Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 249 دلار (تقریباً 19800 روپیه) از ضمانت استاندارد برای افرادی با طرح ماهانه Samsung Care+ 11 دلار (تقریباً 800 روپیه) هزینه دارد. طبق صفحه پشتیبانی سامسونگ، تعمیرات صفحه نمایش بدون گارانتی بدون Samsung Care+ تا 480 دلار (تقریباً 38200 روپیه) برای این مدل ها هزینه دارد.

گوشی‌های تاشو سامسونگ دارای یک سال محافظت از آسیب تصادفی Samsung Care+ هستند. همانطور که گفته شد، این دستگاه ها را از آسیب های تصادفی از جمله تعویض صفحه نمایش، آسیب آب و تعویض قاب پشتی پوشش می دهد. با این حال، پس از دوره گارانتی، کاربران باید قیمت کامل را برای تعویض صفحه نمایش تاشو بپردازند.

سامسونگ گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 در رویداد Unpacked این شرکت در این هفته به صورت جهانی معرفی شدند. گزارش شده است که برای تشویق کاربران به خرید دستگاه‌های تاشو جدید، شرکت گوشی‌های هوشمند کره‌جنوبی طبق برنامه اشتراک Samsung Care+ در سال جاری هزینه تعمیر را به میزان قابل توجهی کاهش داده است. طرح Samsung Care+ با پوششی برای افتادن، ریختن و ترک خوردگی صفحه نمایش ارائه می شود. مشترکین واجد شرایط می توانند صفحه آسیب دیده تلفن های تاشو جدید خود را با پرداخت 29 دلار (تقریبا 2300 روپیه) تغییر دهند.