سامسونگ به همکاری با گوگل، AMD در تراشه پیشرفته برای گوشی های سری S اشاره کرده است


بر اساس جزئیاتی که توسط یک مشاور اطلاعاتی به اشتراک گذاشته شده است، سامسونگ الکترونیکس همکاری خود را با گوگل گسترش داده است تا یک چیپست جدید برای گوشی های هوشمند پرچمدار آینده خود بیاورد. در سال‌های آینده، گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی سامسونگ می‌توانند قدرتمندتر شوند. غول فناوری کره جنوبی در حال ساخت تراشه های Tensor گوگل است که تلفن های هوشمند پیکسل خود را تامین می کند، و اکنون یک منبع آگاه به اشتراک گذاشته است که چیپست جدید سامسونگ به گوشی های پرچمدار سری S سامسونگ که در سال 2025 عرضه می شوند، قدرت می دهد. با توجه به اینکه غول فناوری از قبل کار بر روی تراشه های 3 نانومتری را آغاز کرده است، از یک پردازنده 3 نانومتری پیشرفته تر استفاده کنید.

Tipster Connor در توییتی درباره تراشه ای که سامسونگ با بخش Tensor گوگل و AMD Radeon روی آن کار می کند، توئیت کرده است. با توجه به اطلاعات، تراشه آینده می‌تواند «پایدارترین و قوی‌ترین فرآیند محاسباتی در Galaxy Phone» باشد.

او حتی نمایشی از چیپست را به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد یک پردازنده گرافیکی AMD مسئول رسیدگی به کارهای گرافیکی فشرده خواهد بود. با این حال، به گفته تیپستر، هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا چیپ ست آینده می تواند SoC Apple Bionic یا سایر تراشه های تولید شده توسط TSMC را شکست دهد.

به گفته این نویسنده، سامسونگ با تیم Tensor گوگل و تیم گرافیکی AMD برای توسعه این چیپست کار می کند. سازنده گوشی های هوشمند کره جنوبی و گوگل قبلاً برای تولید چیپست های Tensor و Tensor G2 گوگل بر روی گوشی های هوشمند پیکسل 6 و پیکسل 7 با یکدیگر همکاری کرده اند. چیپ‌ست‌ها دارای ویژگی‌های پیشرفته هوش مصنوعی از تیم Google هستند تا عملکرد سریع‌تری را برای کارهایی که شامل یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی می‌شوند، ارائه دهند.

در همین حال، گفته می‌شود که هر دو شرکت در حال کار بر روی نسل سوم Google Tensor SoC برای گوشی‌های هوشمند سری Pixel 8 هستند که انتظار می‌رود سال آینده وارد بازار شوند. بر اساس گزارشی قدیمی تر، این تراشه با نام رمز «زوما» شناخته می شود و می تواند هر دو پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو را تامین کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

Reliance Jio اولین اپراتور مخابراتی است که خدمات 5G را در مناطق اصلی در دهلی-NCR عرضه می کند.

شیائومی 13 به عنوان شیائومی 14 معرفی می شود. سطوح جعبه خرده فروشی آنلاین

ویدیوی برگزیده روز

Samsung AX46: بهترین تصفیه کننده هوا در بازار؟





منبع