سامسونگ سری گلکسی اس 23 در هفته اول فوریه 2023 عرضه می شود: گزارش

این گزارش اشاره می‌کند که بازار گوشی‌های هوشمند هر سه ماهه نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد کاهش یافته است. طبق گزارش ها، سامسونگ امید خود را به عرضه اولیه سری گلکسی اس 23 بسته است تا عملکرد این شرکت را در سه ماهه اول سال 2023 افزایش دهد.

طبق گزارش اخیر، سامسونگ قصد دارد حدود 32.63 میلیون گوشی هوشمند سری گلکسی اس 23 را در سال 2023 عرضه کند. گفته می شود رده بالای Galaxy S23 Ultra حدود 45 درصد از این واحدها را به خود اختصاص داده است. علاوه بر این، گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس می توانند به ترتیب 38 و 17 درصد واحد باشند.

بر اساس گزارشی که توسط نشریه کره جنوبی Chosun منتشر شده است، سامسونگ قصد دارد در هفته اول فوریه سال آینده یک رویداد Unpacked در سانفرانسیسکو، ایالات متحده آمریکا برگزار کند. انتظار می رود که غول فناوری کره جنوبی در مراسم مذکور از سری گلکسی اس 23 رونمایی کند. این گزارش حاکی از آن است که گوشی های گلکسی اس 23 حدود 17 فوریه برای خرید در دسترس خواهند بود.

غول فناوری کره جنوبی هنوز جزئیاتی در مورد سری گلکسی S23 بررسی نکرده است. با این حال، چندین درز و شایعات در مورد این ترکیب وجود دارد. گزارش اخیر حاکی از آن است که این مجموعه دارای حالت Light است که ظاهراً عمر باتری این گوشی ها را افزایش می دهد.

نسخه آمریکایی Galaxy S23+ نیز در پایگاه داده Geekbench مشاهده شد. گفته می شود که این مدل از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 به همراه پردازنده گرافیکی Qualcomm Adreno 740 قدرت می گیرد. گفته می شود که این دستگاه روی اندروید 13 اجرا می شود و دارای 8 گیگابایت رم است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

طبق گزارش‌ها، سری گلکسی S23 سامسونگ در هفته اول سال 2023 معرفی می‌شود. ظاهراً غول فناوری کره جنوبی به دلیل کاهش بازار گوشی‌های هوشمند، عرضه سری پرچم‌دار بعدی خود را سریع دنبال کرده است. طبق گزارش ها، شرکت با عرضه زودهنگام این گوشی های هوشمند، انتظار دارد از رقابت طفره رود. علاوه بر این، انتظار می‌رود عرضه زودهنگام عملکرد این شرکت را در سه ماهه اول سال 2023 افزایش دهد. طبق گزارش‌ها، سامسونگ از هدف فروش خود برای سال 2022 کوتاهی کرده است و ظاهراً هدف فروش خود را برای سال آینده کاهش داده است.