سامسونگ مشکل تاری دوربین را در گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس تایید کرد و می‌گوید که رفع آن در راه است


سامسونگ گلکسی A34 5G اخیرا توسط این شرکت در هند در کنار گوشی هوشمند گران قیمت Galaxy A54 5G راه اندازی شد. عملکرد این گوشی در برابر Nothing Phone 1 و iQoo Neo 7 چگونه است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

سامسونگ از طریق صفحه انجمن خود تأیید کرده است که اطراف سوژه در عکس های نزدیک گرفته شده از گلکسی S23 و گلکسی S23+ کمی تار به نظر می رسد. این شرکت همچنین توضیح داد که دوربین با زاویه باز در S23 و S23+ دارای دیافراگم روشن است که باعث می‌شود پس‌زمینه عکس‌ها کمی تار به نظر برسد. سامسونگ اعلام کرده است که این مشکل از طریق به روز رسانی نرم افزار برطرف خواهد شد.

سامسونگ گلکسی اس 23، گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا را در اوایل سال جاری در ماه فوریه عرضه کرد. گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس شباهت های زیادی دارند، از جمله صفحه نمایش 6.6 اینچی فول اچ دی پلاس Dynamic AMOLED 2X با نرخ تازه سازی از 48 هرتز تا 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز در حالت بازی. هر دو گوشی از نسخه اصلاح شده جدیدترین چیپست کوالکام یعنی پلتفرم موبایل گلکسی اسنپدراگون 8 نسل 2 پشتیبانی می کنند.

در همین حال، سامسونگ همچنین راه‌حل‌هایی را برای رفع مشکل تاری دوربین در گلکسی S23 و Galaxy S23+ به اشتراک گذاشته است. سامسونگ به کاربران توصیه کرده است از فاصله کمی بیشتر عکس بگیرند یا هنگام عکس گرفتن گوشی را به صورت عمودی نگه دارند. اضافه شده است که نگه داشتن گوشی به صورت افقی یا مایل می تواند پس زمینه را تار کند.

سامسونگ سری گلکسی S23 را در اوایل سال جاری در ماه فوریه عرضه کرد. در حالی که گوشی‌های پرچم‌دار دارای تجربه دوربین پیشرفته‌ای هستند، چندین کاربر گلکسی S23 و گلکسی S23+ مشکل تاری دوربین را در عکس‌های نزدیک گزارش کرده‌اند. اکنون سامسونگ نیز این موضوع را در صفحه انجمن خود برای اروپا تایید کرده است. این شرکت گفت که رفع این مشکل از طریق به روز رسانی نرم افزار در راه است. شرکت کره جنوبی همچنین دلیل این مشکل و همچنین راه حل جلوگیری از محو شدن را توضیح داده است.

برای اپتیک، این گوشی‌ها با یک دوربین پشتی سه‌گانه شامل یک سنسور 50 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض اولیه، یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر عرضه می‌شوند. این گوشی ها همچنین دارای دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی هستند.