سامسونگ هند گوشی های هوشمند را به ارزش روپیه می فروشد. 14400 کرور در طول فصل جشن

او گفت که Samsung Finance Plus یکی از مشارکت کنندگان کلیدی در رشد بود و تراکنش در این پلتفرم در طول فصل جشن سه برابر شد و به بیش از 10 میلیون رسید.

“ما همچنین از سال 2013 برند شماره 1 از نظر ارزش بوده ایم. مصرف کنندگان بیشتر از تلفن های 5G و پریمیوم استفاده می کنند. ما با یک دستگاه 10900 روپیه ای در خط مقدم دموکراتیک کردن 5G هستیم. ما 20 دستگاه داریم که با آنها فعال شده اند. 5G. ما در چهار سه ماهه گذشته شماره 1 در برند 5G هستیم.”

سامسونگ هند گوشی های موبایلی را به ارزش روپیه فروخت. یک مقام ارشد این شرکت روز جمعه گفت: 14400 کرور بین سپتامبر و اکتبر و رشد 99 درصدی در گوشی های هوشمند رده پریمیوم در سه فصل اول سال 2022 ثبت شده است.

مدیر ارشد و مدیر بازاریابی محصولات سامسونگ، آدیتیا بابار، به PTI گفت که این شرکت جهش 178 درصدی در فروش از نظر ارزش گوشی‌های هوشمند 5G را بین ژانویه تا سپتامبر 2022 بر اساس سال به سال ثبت کرده است.


امروزه خرید یک گوشی هوشمند 5G مقرون به صرفه معمولاً به این معنی است که در نهایت “مالیات 5G” پرداخت می کنید. این برای کسانی که به دنبال دسترسی به شبکه های 5G به محض راه اندازی هستند چه معنایی دارد؟ در قسمت این هفته بدانید. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

او گفت: “سامسونگ امسال یک فصل جشن رکورد داشت. این عملکرد فوق العاده ای بود به دلیل درآمد عالی که ما 14400 کرور روپیه در یک دوره 60 روزه از اول سپتامبر به ثبت رساندیم.”

بابر بدون اعلام درصد دقیق، گفت: این رشد نسبت به فروش در ایام تعطیلات سال گذشته دو رقمی بوده است.

بر اساس آخرین گزارش Counterpoint Research، سامسونگ با 18 درصد سهم بازار از نظر حجم در سه ماهه جولای تا سپتامبر، دومین فروشنده بزرگ گوشی‌های هوشمند در هند بوده و همچنان پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در این کشور باقی مانده است.

بابر گفت: “رشد در شهرهای ردیف 2 و 3 بسیار بهتر بوده است، اما در مراکز شهری نیز به طرز خارق العاده ای خوب عمل کرده است.”

این شرکت رشد 99 درصدی را از نظر ارزش در گوشی‌های هوشمند پریمیوم با قیمت بالای 100 دلار ثبت کرد. 30000 عدد در ژانویه تا سپتامبر 2022 نسبت به مدت مشابه سال قبل.

بابار گفت: “سامسونگ سریعترین برند در حال رشد بخش پریمیوم در هند در پشت گوشی های S22 و Foldables است. رشد ما در رده 30000 روپیه به علاوه در مقایسه با ژانویه تا سپتامبر سال گذشته 99 درصد بوده است.”

او همچنین گفت که این شرکت تا 15 نوامبر به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را در تمامی دستگاه‌های 5G ارائه خواهد کرد و اکثر دستگاه‌ها از قبل پشتیبانی از خدمات 5G را آغاز کرده‌اند.

این شرکت ادعا می کند که کل تجارت تلفن همراه آن 20 درصد رشد داشته و 22 درصد از سهم بازار درآمد را در 9 ماه اول سال 2022 به خود اختصاص داده است.