سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا به دوربین 200 مگاپیکسلی مجهز می‌شود و می‌تواند حسگر اثرانگشت سریع‌تری داشته باشد.

طبق این گزارش، گفته می‌شود که سامسونگ برنامه‌های توسعه و تولید خود را اعلام کرده است، که بیان می‌کند که به برخی شرکت‌ها سفارش داده تا قطعات سنسور 200 مگاپیکسلی خود را توسعه دهند. در این گزارش اشاره شده است که در حال حاضر تنها سامسونگ الکترو مکانیکس و سامسونگ الکترونیکس دوربین های 200 مگاپیکسلی تولید می کنند. طبق گزارش، انتظار می‌رود زمانی که این حسگر در دستگاه‌های نسبتا پایین‌تر ظاهر شود، زنجیره تامین گسترش یابد.

در همین حال، اخیراً آلوین (@sondesix)، منبع خبر توییت کرد سامسونگ احتمالاً از فناوری اسکن اثر انگشت 3D Sonic Max کوالکام برای گلکسی اس 23 اولترا استفاده خواهد کرد. گفته می شود که این حسگر اثر انگشت در Vivo X80 Pro و iQoo 9 Pro وجود دارد. گزارش شده است که این سنسور دارای یک منطقه اسکن بزرگ و سرعت اسکن سریع است که می تواند زمان باز کردن قفل را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و خطاها را هنگام احراز هویت کاربران کاهش دهد.

شایان ذکر است، سامسونگ آخرین بار با معرفی سنسور 108 مگاپیکسلی در گلکسی اس 20 اولترا، دوربین خود را ارتقا داده است. گلکسی اس 21 اولترا و گلکسی اس 22 اولترا نیز دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی هستند.

بر اساس گزارش کره آی تی نیوز، سامسونگ در نظر دارد دوربین 200 مگاپیکسلی را در یکی از گوشی های سری گلکسی اس 23 قرار دهد. طبق این گزارش که ادعا می‌کند بخش Mobile Experience (MX) سامسونگ این اطلاعات را به شرکای اصلی دوربین این شرکت منتقل کرده است، Galaxy S23 Ultra می‌تواند تنها گوشی از این سری باشد که به این سنسور مجهز می‌شود.

بر اساس گزارشی که منتشر شده، سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا – جانشین ادعایی گلکسی اس 22 اولترا – می تواند به دوربین 200 مگاپیکسلی مجهز شود. سامسونگ در اوایل سال جاری از سری گلکسی اس 22 رونمایی کرد و انتظار می رود سال آینده سری گلکسی اس 23 را معرفی کند. در همین حال، یک منبع آگاه ادعا می کند که گلکسی اس 23 اولترا همچنین می تواند از فناوری اسکن اثر انگشت 3D Sonic Max کوالکام استفاده کند. این شرکت هنوز به طور رسمی جزئیاتی در مورد جانشین گوشی پرچمدار گلکسی اس 22 اولترا اعلام نکرده است.






منبع